رواية عشقت فهد الصعيد البارت الثالث عشر 13 للكاتبة المجهولة
رواية عشقت فهد الصعيد الفصل الثالث عشر 13
قامت ضحي من النوم لقت نفسها نايمه علي صدر فهد شهقت وقامت بسرعه
فهد - في إيه يا مجنونه
ضحي بكسوف - مافيش يلا قوم نجهز عشان هما زمانهم مستنيين
قرب فهد منها وبحركه سريعه بقا هوا فوقها وهيا تحتوا
ضحي - فهد قوم
فهد - لا مش قايم
ضحي - فهد قوم زمانهم بيقولوا أتأخروا ليه
فهد بخبث - عادي عريس وعروسته في جناحهم وأتأخروا هيكونوا بيعملوا إيه
بصت ضحي ليه بصدمه وخجل
ضحي - فهد قوم معلش أنت تقيل
فهد - هاقوم بس بشرط
ضحي - شرط إيه
شاور فهد علي خدوا
فهد - تبوسيني
ضحي - نعم لا طبعا
فهد - خلاص خلينا كده لحد بليل
قربت ضحي منوا وقبلت خدوا وبعدت بسرعه
أبتسم فهد وراح الحمام ياخد شور
كانت ضحي في الوقت ده بترتب الاوضه
بعد دقائق سمعت خبط علي الباب
راحت جابت روب ولبستوا وفتحت الباب لقت شيماء
ضحي بغضب - تعالي بقي يا حيوانه
شيماء - إيه يا حاجه انا عملت إيه
ضحي - بقي متخليش ليا ولا لبس غير اللانجري أنت حيوانه
شيماء - ما عشان انا عرفاكي كنتي هتلبسي عبايه سوده لي فهد وبعدين مش ده جي بي فايده وغمزت ليها
ضحي بسخريه - أتنيلي
شيماء - مش فاهمه هوا محصلش حاجه
ضحي - بعدين أحكيلك دلوقتى فين هدومي أكيد مش هنزل كده
شيماء - لا يا ختي هدومك كلها جوا
ضحي - إزاي ده
شيماء بضحك - ما هوا انا خبيت هدومك كلها عند فهد ومخلتش غير اللانجري
ضحي - يابنت *****
شيماء - صحيح أنا جايه أقولك إن الفطار أتحط والكل مستني
ضحي - تمام نازله بعد شويه
شيماء - تمام سلام يا عروسه وغمزت ليها
ضحي - غوري يابت
مشيت شيماء وقفلت ضحي راحت عند السرير وقلعت الروب ولفت لقت فهد طالع من الحمام ولافف فوطه كبيره حولين وسطو
شهقت ضحي ولفت للجها الاخري
أبتسم فهد وراح نحيتها أحست ضحي بجسد صلب يرتطم بي ظهرها ويد تتحرك بعشوائيه علي ظهرها
فهد وهوا بيقرب من ودنها ويهمس - مين كان بخبط
لفت ضحي بسرعه من غير ما تفكر
ضحي - دي كانت شيماء بتقول الفطار أتحط
تشنجت ضحي من شكل جسموا ومن عضلات البطنو والمحندرات التي في جسموا
فهد - إيه عجبك جسمي
ضحي بتوهان - أوي أ أقصد يلا ألبس وانا هدخل أخد شور عشان ننزل
فهد - مش عايزه مساعده
ضحي بخجل - ها لا شكرا
جريت ضحي علي الحمام وقفلت الباب بسرعه
فهد - مجنونه بس بحبها
أبتسم فهد علي فعلتها وبعدها أتجه إلي غرفه الملابس أرتدي ملابسوا التي كانت عباره عن
بنطلون أسود قطني و تشيرت أبيض وكانت عضلاتوا بارزه منوا
سرح شعروا بطريقه جميله ووضع عطره الجذاب وأتجه إلي الاريكه ينتظر ضحي وهوا فاتح الاب توب
بعد مده خرجت ضحي وكانت ترتدي دريس زيتي كع طرحه صفره وتضع مرطب شفايف ومسكره والكحل الذي جعل أعينها مثل اللؤلؤ
ضحي - يلا يا فهد
رفع فهد بصره وأنصدم من كتله الجمال التي أمامه سرح في جمال ضحي وفاق علي صوتها الناعم
ضحي - فهد روحت فين
فهد - أنا أهوا يلا ننزل
أستقام فهد واقترب منها
ضحي - في إيه
فهد - طالعه زي الملاك
أبتسمت ضحي بخجل وقالت
ضحي - شكرا يلا عشان أتأخرنا
فهد - يلا صحيح أول وأخر مره تحوطي حاجه في شفايفك انا سمحت المره دي عشان انت عروسه لسه ودي صباحيتك
ضحي - حاضر
وضعت ضحي يدها في يد فهد ونزلوا تحت
~~~☆°°♡°°☆~~~
كان الجميع جالسين علي طاوله الطعام منتظرين نزول فهد وضحي
بعد دقائق نزل فهد هوا وضحي
سالم - اتأخرت كده ليه يا ولدي
حازم - معلش يا جدي لسه عريس جديد
فهد - حط لسانك جوا بقوك بدل ما أجي أنا
حازم - حتي بتأمر يوم صباحيتك
عمر - دا ميكونش فهد لو معملش كده
فهد - خلاص خلصتوا حديث عليا يلا ناكل
سالم و محمد - صباحيه مباركه يا ضحي أنت ونور
ضحي ونور - الله يبارك فيكي يا جد محمد انت وجدي سالم
زينب - صباحيه مباركه يا بنتي
ضحي - الله يبارك فيكي
سالم - يلا بسم الله
وبدأ الجميع في تناول الطعام
كانت الجميع يتناول الطعام وكانت نور وضحي وشيماء عمال بيبصوا لي بعض بخبث لحظ فهد ده
فهد بهمس - بتبصوا لي بعض كده ليه
ضحي - ها مافيش حاجه
فهد - أمم
وبعد مده حست ضحي إن في حد بيمسك إيدها من تحت الصفره بصت لقت فهد
ضحي بهمس - فهد شيل إيدك لحد يلاحظ
فهد - ما يلحظوا أنت مراتي
ضحي - طب أنا هاكل إزاي
سالم - كفياكم حديث يلا كلوا
فهد - كولي يا ضحي يلا
بصت ضحي ليه بغيظ وهيا بتحاول تفك إيدها بس مش عارفه والكل لحظ وبيضحك من تحت لي تحت
عمر بهمس - خلي أهوكي يسيب ضحي تاكل
نور - وأنا مالي
عمر - طب ما أعمل زيوا
نور - نعم
ولقت إلي مسك إيدها
نور - عمر أبعد
عمر - لا
سالم بضحك - سيب يا عمر أنت وفهد إيد البنات خليهم يكلوا ليكوا أوضه فوق أعملوا إلي انتوا عايزينوا
فهد - أحم أنا مكنتش ماسك يد حد
بص جدوا ليه بخبث وبعد كده رجع يتناول طعاموا
كل ده تحت أنظار ضحي ونور إلي هيموتوا من الكسوف وشيماء إلي عمال تضحك
كانت شيماء بتاكل وهيا كل شويه ترفع عنيها تلاقي حازم عمال يبص عليها كانت بتنزل راسها بكسوف ولاحظت ضحي ونور ده وبصولي ليها بصات كلها خبث
خلصوا الجميع تناول الطعام وكلوا راح الصالون أما البنات راحوا الجنينه الخلفيه
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية عشقت فهد الصعيد" اضغط على أسم الرواية