رواية عاصم حبيبي البارت الثالث عشر 13 بقلم اسماء محمد
رواية عاصم حبيبي الفصل الثالث عشر 13
احمد ومحمود طلعو جري قبلو نوران ونسمه
نسمه بخوف مزيف': انا سامعه صوت صريخ جاي من اوضه هو في ايه
احمد بخوف ومسك ايد محمود: معرفش معرفش
محمود: تعالو تشوف في ايه
دخلو ملقوش حد في الاوضه بس لقو الحمام مفتوح
احمد دخل
احمد بصدمه: فرح
فرح ببكاء: بابا الحقني عاصم الكهربا مسكت فيه
احمد بصوت عالي: محمودددد
محمود دخل
محمود بصدمه: عاصم جري عليه ابني
نوران ونسمه دخلو
نسمه بدموع: عاصم وجريت عليه
نسمه ببكاء: عاصم ي حبيبي فوق يقلب امك فوق
احمد: شيله معايا ي محمود
احمد لسه هيلمس الفيشه
فرح بسرعه: بابا لااا الفيش بيظا
احمد ومحمود شالو عاصم ونزلين علي السلم قابلو حازم ومرام
حازم بخوف: عاصم مالو يبابا
محمود بغضب: مش وقته مش وقته ي حازم اجري جهز العربيه
حازم بخوف: حاضر حاضر
حاطو عاصم في العربيه وجمبه فرح ونسمه ومرام جمب حازم
والعربيه التانيه فيها احمد ومحمود في الكرسي اللي قدام ونسمه ونوران في الكرسي اللي ورا وطلعو علي المستشفى
عاصم دخل اوضه العمليات وحازم ومحمود واحمد وقفين قدام الاوضه ومرام وفرح قعدين جمب بعض اما نسمه اخدت نوران وراحو بعيد عن العيله
نسمه وهي بتزق نوران
نسمه بغضب: شوفي يبنت اختي امك سبتك معايا امانه وانا مش عايز اخالف الامانه دي باني اسجنك كله الاابني ي نوران انا لو كنت اعرف اني ابني هيتاذي مكنتش هودتك ابدا
نوران بسخريه: والله انا وانتي ي خالتو الغزيزه في كلبش واحد ها وبعدين انا اعرف منين اني ابنك هيدخل هو
نسمه بتحدي وهي بترفع صبعها في وشها: انتي لو هوبتي ناحية ابني او مراته نوران قطعتها
نوران بضحك: هي حصلت لمراته
نسمه بنافذ صبر: اااه مراته ي نوران وكملت بنبره تحدي انا اللي هقف في وشك ي نوران ومش هسمحلك وكملت بنبره حزن اللي حصل لبني ده عشان اتعظ واتوب علي كل اللي عملته وانصحك تبطلي الهبل اللي بتعمليه لان عاصم بيحب فرح لدرجه انه لو عرف انك بتاذي فرح ممكن يقتلك بأيده ده ابني وانا عرفاه
نوران ببتسامه سخريه: خلصتي...وكملت بنبره غل وشر انا بق مش هتعظ وهحاول مره واتنين وتلاته لحد مطلع فرح من حياه عاصم وللاابد
نسمه بتحدي: يبق انتي اللي اخترتي انا اللي هقفلك
نوران بسخريه: اعلي ما في خيلك اركبيه تشاوو
نسمه رجعت
حازم: كنتي فين يماما
نسمه بحزن: مش وقته ي حازم
نسمه وهي بتقعد جمب فرح
نسمه بحزن وهي بتبص علي فرح اللي مقطعه نفسها من العياط: وحدي الله يبنتي
فرح بعياط وهي بترمي نفسها في حضنها: عاصم يماما عاصم
نسمه ببتسامه وهي حاسه بشعور حلو بكلمه ماما وفرح في حضنها: متخفيش يبنتي هيقوم ابني قوي وانا عارفه انه هيقوم بالسلامه
الدكتور طلع وفرح قامت من حضن نسمه
فرح والكل راحو ناحية الدكتور
فرح: عاصم كويس
محمود: طمني ي كتور
الدكتور ببتسامه: متخفوش متخفوش الاستاذ بخير تقدرو تشوفوها
احمد: الله يطمنك ي دكتور
الدكتور ببتسامه: دا وجبي اتفضلو
عاصم وهو بيفتح عنيه: فرح
فرح وهي بتجري عليه وبتحضنه: عاصم أنت كويس
عاصم بحب وهو بيمسح دموعها: انا كويس يحبيبي متقلقيش بس انا مش فاكره حاجه غير ان كنت في الحمام هو اي اللي حصل
فرح بدموع: انا كنت بغير في اوضه الملابس وسمعت صوت جاي من الحمام لسه بفتح لقيتك وكملت بعياط لقيت الكهربا ماسكه فيك وبعدها وقعت علي الارض وجبناك هنا
عاصم هز رأسه بتعب
فجاه هز فون عاصم في جيبه
عاصم طلعه بتعب لقي رساله صدمته
فرح لحظت: مالك ي عاصم في اي في الرساله
عاصم بصدمه: نوران اتخطفت..........+
يترا اي العبه الجديده اللي نوران هتعملها؟؟؟
وهل الرساله دي بدايتها لعبه جديده ولا دا بجد ونوران اتخطفت؟؟
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية عاصم حبيبي" اضغط على أسم الرواية