رواية حبيت طفلة البارت الثامن عشر 18 بقلم منة عبدالعزيز
رواية حبيت طفلة الفصل الثامن عشر 18
تاني يوم تاج صحيت ودخل غسلت وشها وخرجت لقت ناديه صاحيه
ناديه: اي يااحبيبتي صحيتي شبعتي نوم
تاج: اه
ناديه: جسمك تعبك من النومه دي
تاج: لا لا الحمدلله جسمي كويس
ناديه: طيب انا هدخل اغسل وشي واتوضه الضهر قرب ياذن
تاج: ماشي
تاج مسكت تلفونها وفضلت قاعده شويه
رعد: تاج
تاج: نعم
رعد: تعالي قومين ضهري وجعني
تاج: هات ايدك بس براحه
رعد: صاحيه من بدري
تاج: مش شويه
رعد: جسمك تعبك من النومه اللي كنتي نايمها
تاج: لا الحمدلله كويسه
رعد: انا كنت هخلي نانا تجيبك جمبي
تاج: لا النومه كويسه
رعد:ماشي هي فين نانا
تاج: خرجت بره تصلي عايز حاجه
رعد: عايز اغير زهقت
تاج: هي مش هتتاخر
رعد: هاتي تلفوني ياتاج
تاج: اتفضل
رعد رن سهام
رعد: ازيك ياسهام
تاج بصت ورفعت حاجب
رعد ابتسم: احمد قابل الناس.... طب كويس خلاص ماشى... الله يسلامك عن اذنك باي
رعد بضحك: في اي
تاج: مفيش عادي
رعد: ماشي
ناديه دخلت: صباح الخير ياحبيبي
رعد: صباح النور ياقلبي عايز اغير
ناديه: طيب يلا قوم
رعد: مكسل
ناديه: هات ايدك
رعد: براحه عشان مش قادره
تاج: هستاذن اطلع اكلم بابا تكونه خلصته
رعد: مش انا جوزك المفروض تساعديني
تاج:ههههههه😂 تيته معاك
رعد: ماشي
تاج طلعت قعدت بره فضلت تلعب في التلفون وكان معاها تلفون رعد فا رن
تاج: ياراا عايزه اي تاني
تاج: الوو
يارا: امم مين معايا
تاج: خطيبة رعد
يارا بضيق: اهاا طب هو فين
تاج: مش فاضي لما يفضها يبقي يكلمك باي
تاج قفلت علي طول من غير يارا ترد
عند يارا: دي هبله بتقفل في السكه في وشي وآلله لوريكي ياتاج مبقاش يارا
تاج فضلت تضحك شويه
تاج: معرفش رعد كان بصصلك على ايه ولا حلوه ولا حاجه
الدكتور: صباح الخير
تاج: صباح النور
الدكتور: رعد صاحي
تاج: اه بس بيغير مش عارفه خلص ولا لسه
الدكتور: طب ممكن تشوفي بس عشان اطمن عليه
تاج خبطت علي الباب
ناديه: ادخلي ياتاج
تاج: الدكتور عايز يطمن عليك
رعد: خليه يدخل
تاج: اتفضل
الدكتور: صباح الخير يابطل
رعد: صباح النور
الدكتور: عايزين نعمل اشاعه بقا علي دماغك وعلي دراعك
رعد: ماشي جهز بس دكتور انا رجلي مش بقدر احمل عليها
دكتور: يارعد انت احمد ربنا انك قومت منها ده الناس بتقول انت طيرت خالص
ناديه: الحمدلله نحمد ربنا
رعد: الحمدلله
الدكتور: تقدر تمشي ولا اجبلك كورسي
رعد: لا لا هقدر
الدكتور: طب يلا هات ايدك
رعد: خليكم انتو هنا هعمل الاشاعه وهاجي
ناديه: براحه وأنت ماشي
رعد: ماشي
فون رعد رن
ناديه: مين
تاج: يارا
ناديه: هي عايزه اي تاني دي واحده برده
تاج: برضو رنت وانا برا ورديت معرفش كان بصصلها علي ايه
ناديه: تاج رعد مكنش بيحبها رعد كان عايز واحده يخرج معاها تفك عنه شويه كده بس يارا زودت بقي بقت تخليه يشرب ويروحو الشقه وكده يعني فا رعد استغرب ولقها بتعمل كده مع صحابه وكانت بتاخد منه فلوس فا قال لا دي مش بتحبني دي عايزه فلوس فا بقا بيسهر وكده جيت انا قولتلها لو فضلت بتشرب وبتسهر همشي ومش هتعرف انا فين ساعتها رعد خاف يخسرني فا اتعدل
تاج: اه باين عليها انها بتحب الفلوس اكتر
ناديه: كتير..
رعد دخل
ناديه: اي كويس
رعد: الحمدلله.
الدكتور: لا الحمدلله احسن
ناديه: الحمدلله
الدكتور: استقبلت حاجات من الاستقبال
رعد: اه نانا خدتهم
الدكتور: حمدلله على سلامتك
رعد: الله يسلامك يادكتور
الدكتور: امشي على للعلاج كويس.
دعد: حاضر
الدكتور: عن اذنكم
رعد: اتفضل
رعد: نانا خدي من المحفظه فلوس وادفعي الحساب
ناديه: ماشي
تاج: تلفونك عمال يرن
رعد: مين
تاج: يارا
رعد: فكك منها
تاج: انا رديت وقولتلها انك مش فاضي وقفلت في وشها السكه
رعد: جدعه
تاج: والله
رعد: اه والله شاطره تربيتي
تاج: لا والله ماشي 😂
ناديه جات: 'يلا
رعد: يلا
نزلو راحه الفيلا
ام ياسين: حمدالله على سلامتك ياحبيبي
رعد: الله يسلامك ياغاليه
ناديه: حضري فطار لرعد
رعد: اه ياريت عشان جعان اووي واعملي حساب تاج معايا فوق
تاج: لا انا مش جعانه انا هطلع انام
رعد: مفيش نوم من غير اكل😠
تاج: حاضر
ناديه: براحه وانت طالع يارعد
رعد: متقلقيش
تاج: هات ايدك
رعد ابتسم 😊: متقلقيش انا هعرف
تاج: طب براحه
رعد طلع اوضة وتاج دخلت اوضيتها ودخلت اخدت شور ولبست ترنج جنزاري وراحت عن اوضة رعد
رعد: اي القمر ده
تاج: والله
رعدفونه رن
رعد: الو اي يامحمد. متاكد من اللي بتقولو. طيب ماشي باي
تاج: في اي
رعد: مفيش
تاج: لا فيه
رعد: اصل اللي كنت متاكد منه حصل صحابي اللي بعتولك كده وهما اللي كانه بيخططه لموتي
تاج: صحابك
رعد: اه بس متقلقيش هعرف اجيب حقي
تاج: رعد الظابط جاه وانت في المستشفى فا ممكن تقول مين ويتخلص منهم
رعد: لا انا هجيب حقي بيدي بس هقوم بسلامه
تاج: رعد كفايه كدا بلاش تدخل في مشاكل كفايه
رعد: مخافيش عليا انا محمد ده صحابي وشغال في الداخليه فا متقلقيش انا بس عايز أعرف مصطفي فين عشان يمسكه
تاج: إن شاءلله خير
رعد: الو اي يادرش عامل اي
مصطفى: بخير اي الخبر اللي سمعته ده بجد
رعد: اه والله بس الحمدلله عايش متخافش
مصطفى: طب الحمدلله ياصاحبي
رعد: وحشتوني يارا جات وشوفتها فاضل اشوفكم انت والباقي وحشتوني
مصطفي: قوم بسلامه انت وتعالي نسهر بره
رعد: اكيد ياحبيبي عايز حاجه
مصطفي: لا ياحبيبي باي
تاج: اي ده
رعد: لازم اكلمه عشان محسسهوش بحاجه واني عايز ارجعلهم عشان اعرف بيعملو اي
تاج: رعد انا خايفه عليك
رعد: متخافيش خير
تاج: يارب
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية حبيت طفلة" اضغط على أسم الرواية