رواية حبيت طفلة البارت التاسع عشر 19 بقلم منة عبدالعزيز
رواية حبيت طفلة الفصل التاسع عشر 19
تاج: هنزل اجبلك الاكل
رعد: ام ياسين هتجيبه
تاج: حاضر
الباب خبط
رعد: ادخل
أم ياسين: اتفضلو الاكل ناديه هانم بتقولك العلاج اهو بتقولك في انواع قبل الاكل وانواع بعد الاكل
رعد: طيب حاضر متشكر
تاج: شوف بقي واخد العلاج
رعد: حاضر
وكلوا وبعدها خد العلاج
تاج: اسيبك تنام
رعد: انا مش هنام
تاج: عشان دماغك وترتاح
رعد: انا مرتاح وانتي معايا
تاج اتكسفت وبصت النحيه التانيه
رعد: متتكسفيش
تاج: هو انت بتحب الالوان الفاتحه
رعد: اه ساعت
تاج: باين ؏ الاوضه كلها بيضه اتسريحه بيضه والحطان ابيض
رعد: امي اللي كانت عملهالي قبل متتوفي
تاج: الله يرحمها
رعد: عشان كده بقي مش راضي اغيرها
تاج: وهي شكلها حلو جداا
رعد: انت احلي
تاج: رعد بس
رعد: انا عمالت اي
تاج: واي الجزايز دي
رعد بضحك: خمره 😂
تاج: خمره
رعد: اه كنت بشرب
تاج: ولسه بتشرب
رعد: لا الحمدلله بطلت
تاج: امال مخليهم ليه
رعد: عادي
تاج: لا ارميهم.
رعد: حاضر لما نظبط الاوضه كده عشان هنتجوز هنا
تاج: إن شاءلله انا هروح انام عشان تعبانه
رعد: ماشي بس متنميش كتير
تاج: حاضر عايز حاجه اعملها قبل ما امشي
رعد: تسلميلي
تاج: باي
عند سحر
رودي: ماما
سحر: نعم
رودي : متيجي نروح عند بيت رعد ونشوف تاج قاعده فين وعايشه ازاي وبحجت اني رعد تعبانه
سحر: بس معرفش الطريق
رودي: معايا ده انا سالت عليه صحابي وعرفت فين بيته
سحر: هنقول اي لسمير
رودي: ريحين نعمل الواجب ونسال علي خطيب تاج بنتنا
سحر: ماشي بكره نبقي نروح
رودي ماشي
في الفيلا
ناديه: رعد اصحها الساعه 5
رعد: مش قادر تعبان عايز انام
ناديه: قوم كل ونام تاني
رعد بتعب: مش قادر
ناديه: تعبان صح
رعد: شويه مقلقيش
ناديه: مكناش خرجنا من المستشفى دلوقتي
رعد: نانا انا بكرها المستشفيات
ناديه: اللي يريحك بس قوم كل عشان العلاج ياحبيبي
رعد: حاضر قوميني
ناديه: اهو يلا كل
رعد: فين تاج
ناديه: لسه نايمه باين عليها الارهاق
رعد: مكنتش حابب تنام في المستشفى
ناديه: هي صممت وكمان خافت تروح عند مرات ابوها وابوها في الشغل وخافت تيجي هنا لواحدها
رعد وهو في بوقه الاكل: طب صحيها
ناديه: تعبانه خالص سيبها تصحها لواحدها
رعد: لازم تاكل وتاخد العلاج
ناديه: هروح اصحيها
رعد: اخدي انا شبعت خدي الاكل
ناديه: كده كلت
رعد: الحمدلله
ناديه في اوضة تاج
ناديه: تاج تاج قومي يلا
تاج: نعم
ناديه: قومي عشان تكلي وتخدي العلاج
تاج: لا عايزه انام
ناديه: لا عشان العلاج
تاج: حاضر هغسل وشي ونازله
ناديه: ماشي يلا
تاج نزلت كلت واخدت علاجها
تاج: رعد صاحي
ناديه: اه وكل
تاح: هطلع اشوفه وانام عشان تعبانه خالص
ناديه: ماشي
تاج خبطت علي الباب: ادخل
رعد: طبعا
تاج: بتعمل اي علي اللاب
رعد: ببعت شغل لاحمد صاحبي
تاج: قولت اجي اطمن عليك عشان هنام
رعد: انتي مش لسه صاحيه
تاج؛ تعبانه وعايزه انام
رعد: خدتي العلاج
تاج: اكيد وانت
رعد: اه
تاج: طيب يلا باي
رعد: باي
تاج دخلت اوضيتها
فونها رن
تاج: الو يابابا
سمير: اي يااحبيبتي رعد عامل اي
تاج: الحمدلله روحنا انهارده
سمير: اي ده بجد كان استنا شويه
تاج: رعد زهق من المستشفى
سمير: طيب بكره كده هروح الشغل متاخر ساعه وهاجي اطمن عليه
تاج: متتعبش نفسك ياحبيبي
سمير: ولا تعب ولا حاجه
تاج: ماشي يابابا هروح انام عشان تعب المستشفى
سمير: ماشي يااحبيبتي مع السلامه
تاج: باي
عند سمير.
سحر: انت رايح بكره عندهم
سمير: اه هروح اطمن عليه
سحر: طب خدني معاك اعمل الواجب برضو خطيب بنتي
سمير: بنتك بنتك مين
سحر: بنتي تاج ربنا يسعدها
سمير: من امتي الحب ده
سحر: لا والله من ساعت مامشيت وانا زعلانه خالص والبيت وحش من غيرها اه كنا نقر ونقير مع بعض بس والله زعلت
سمير: اهاااا باين
عز: اه يابابا خدني معاك عشان تاح وحشتني
سمير: حاضر هخدك معايا
سحر: هيخدنا كلنا متخافش
سمير: اه إن شاءلله
سحر: إن شاءلله ابقي حضري نفسك يارودي
رودي: حاضر
سمير: انا داخل انام
سحر: مش هتاكل
سمير: كلت في الشغل
سحر: طيب تصبح على خير
في فيلا
ناديه: اي يارعد منمتش ليه
رعد: مش جايلي نوم
ناديه: لا نام حبه عشان الصداع
رعد: حاضر هنام
ناديه: عايز حاجه قبل ﻤـا نام
رعد: لا تصبحي على خير
ناديه: وانت من اهله
في حته تاني
يارا: يعني هو كلمك وقالك عايز اشوفكم
مصطفى: اه وقال يارا شوفتها وكده انا خايفه يكون شاكك فينا
يارا: متقلقش هيعرف منين انا كنت معاها وبعدها وصدفه العربيه خبطته
مصطفى: هتدخل عليه
يارا: اه طبعا متخافش محمد سبنا وشهد متعرفش حاجه عنك
مصطفي: ولا بكلمهم حتي عشق
يارا: احسن برضو
مصطفي: هنشوف بقي لما يقوم ونخلص منه ده
يارا: وحبيبت القلب قريب
مصطفى: استني بس مش دلوقتي احسن يشك فينا فعلا
يارا: طيب طيب هقفل دلوقتي
مصطفى: ماشي باي باي
يارا: باي
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية حبيت طفلة" اضغط على أسم الرواية