Ads by Google X

رواية عاصم حبيبي الفصل العشرون 20 - بقلم اسماء محمد

الصفحة الرئيسية

رواية عاصم حبيبي البارت العشرون 20 بقلم اسماء محمد

رواية عاصم حبيبي كاملة

رواية عاصم حبيبي الفصل العشرون 20

عند فرح 
ريهام داخله هي واسر واسر كان مغمي عنيها بقماشه سودا 
ريهام وهي ماسكه ايد اسر: اسر انت وخدني فين 
اسر وهو بيوقفها: هتعرفي دلوقتي وقام شال القماشه من علي عنيها مفاجأة 
بووووم كان مكتوب في السما "нαρρy вαяτн Ɒαy мαм" 
ريهام بلمعه في عنيها واسر وفرح بيقربو عليها 
اسر بحب: كل سنه وانتي طيبه يروحي 
ريهام بحب هي الاخري: وأنت طيب يحبيبي 
فرح ببتسامه: كل سنه وانتي احلي ام في الدنيا 
ريهام بحب وهي بتخدها في حضنها: وانتي طيبه يروح قلبي 
والكل عيد علي ريهام 
فرح طلعت علي البيدج: ودلوقتي هنقطع الجاتو بعد اذنكو اتفضلو هنا معانا تشركونا فرحتنا 
ريهام طفت الشمع واكلت حته لاسر وفرح في جو اسري جميل 
تاني يوم 
فرح: ي اسر هروح فرع الشركه اللى فى روسيا وبعدين ي اسر كلتهم شهر وهرجع وهيفوتو هوا 
اسر بعند: لا يعني لا وبعدين انا مبستحملش غيابك ساعه بحالها تقوليلي شهر لا ي فرح 
فرح بحنان: ي اسر انا مش هطول عن شهر وبعدين يسيدي هيفوتو هواا وههريك اتصالات انت وماما ومش هحسسكم بغيابي 
اسر بطيبه: ي فرح انتي عارفه اني مخلفتش ومن ساعتها وانتي بنتي انا مقدرش ابعد عنك 
فرح وهي بتحضنه: صدقني ي اسر هيفوتو هوا 
اسر بشرط: بس تخدي يوسف معاكي 
فرح بصدمه: اييي يوسف لااااا كله الايوسف لاااا
الساعه 10
ريهام بعياط: هتوحشيني ي فرح 
فرح: وانتي كمان يماما خدي بالك من نفسك 
اسر: خد بالك منها ي يوسف 
يوسف بحب: دي في قلبي ي عمي 
اسر بخبث: وانتي ي فرح خفي عليه شويه 
فرح بغيظ: انت عارفه خدته السفريه اللي فاتت عمل ايه هناك عرنا ضرب الراجل مخلاش فيه حته سليمه ماشي يتفشخر بعضلاته 
يوسف بعصبيه: مش ده برضو ي هانم اللي عكسك
فرح بغضب: لااا معكسش ي يوسف هو.... قطع كلامها اسر
اسر: بس بقق انتو لسه بتتخنقو زي العيال الصغيره اكبرو بق شويه وانتو اخلصو الساعه 10 والطياره هتطلع كمان تلت ساعه يدوب تلحقو 
عند عاصم
عاصم سمع صوت صريخ من اوضه حازم 
عاصم طلع جري لفوق 
في اوضه حازم 
مرااام بصريخ: اعاااااااا حااااازمممم الحقنيييببي بمووووووت 
حاززم ريح حاي: اعمل اي اي ي مراام 
مراام بصريخ: انت بتسألني اتصرررررف بمووووت 
عاصم كان بيخبط علي الباب وحازم فتحله 
عاصم بخضه في ايه ي حاززم 
حازم بخوف: مرام بتولد وانا مش عارف اعمل ايه 
عاصم: بق واحد شحط عنده 25 سنه ومش عارف يعمل ايه روح شيل مراتك وهاتها في العربيه 
حازم: 😂يعم دي تقيله أوي 
مرام: هي مين اللي تقيله يلااا 
حازم: لااا يروحي انتي سمعتي غلط انا بقول انتي خفيفه جدا 
مرام بصريخ: خلصصص ي حاززم مبموووت 
في المستشفى وهما حطين مرام علي كرسي وحازم بيجري بيه 
مرااام بصريخ: منك لله ي حاززم يرب تموووت يرب تمووت ي حاززم 
حازم: لي كده بس عاوزه تيتمي بنتي بدري لي يبنت الهبله 
مرام بصريخ: منككك لله ي حازم اشوفك محطوط مكاني في نفس الحطه دي 
حازم: مش هيحصل ي مراام 
مراام بغيظ: ابوبرودك اجري بسرعه يرب تموت ي حازم يرب تموت وانا اللي اربي بنتي 
حازم: والنبي بدكتور ولدها بسرعه اصل في فولت انسحب من دماغي 
مرام داخله العمليات وهي ملهاش غير كلمه واحده علي لسانها اللي عارفها يقولهالي في كومنت 😹😹 واللي هتجوبه صح هرد عليها وتسألني اي سؤال هي عاوزاه اشطا 😂
+انتو قولتو في الكومنتات ان ازاي خلف وعدي كام سنه عدي 7سنين تمام واسفه اني نسيت وموضحتش كده واحب اقولكم إن فرح بنسبه 55٪ ممكن مترجعش لعاصم ونسبه 45٪ ترجعله وانتو عاوزين اي فرح ترجعله ولا تسيبه وتشوف حياتها اختاروو انتو 😂❤

google-playkhamsatmostaqltradent