رواية حبيت طفلة البارت الواحد والعشرون 21 بقلم منة عبدالعزيز
رواية حبيت طفلة الفصل الواحد والعشرون 21
رعد جري علي المطبخ
رعد: في اي مالك ياتاج
تاج بصويت: ايدي ادلقت علي مياء سوخنه
رعد بقلق: طب اهدي اهدي
تاج بعيط: مش قادره يارعد بتموتني
رعد: نانا هاتي حاجات الاسعافيه
رعد: تعالي بره
تاج بتعيط جامد ومكنتش قادره
رعد: اقعدي واهدي اهدي هتبقي كويسه
تاج بعيط جامد: وجعني اووي يارعد مش قادره خالص
ناديه: امسك يارعد
رعد: حط ايدك علي رجلي
رعد حطلها مرهم ولفها بشاش
رعد: هتبقي كويسه
تاج: وجعني خالص
رعد خد تاج في حضنه: هتبقي كويسه إن شآء الله
تاج: يارب
رعد: هو ادلق عليكي ازاي
تاج: كنت بصب فا مختش بالي فا ادلقت عليا
رعد: الحمدلله انها في ايدك
تاج: الحمدلله
ناديه: يعني بقالك كتير مدخلتيش المطبخ ويوم متدخلي يحصلك كده
تاج: نصيبي بقي
رعد: مفيش دخول المطبخ خلاص نانا اهي وام ياسين فا لو عايزه حاجه هما هيعملو
ناديه: ايوه
سمير: انتي كويسه
تاج اتكسفت وقامت من حضن رعد: الحمدلله
سمير: خلي بالك بقي بعد كده
تاج : حاضر
ناديه: ام ياسين
أم ياسين: نعم ياهانم
ناديه: هاتي الشاء والحاجه
أم ياسين: حاضر
رعد بص لتاج وقالها بصوت واطي: قلقتني عليكي
تاج: انا اسفه بس غصب عني
رعد: ألف سلامه عليكي ياقلبي
تاج: الله يسلمك
ناديه: بس انت يارعد نطيت نطه انا خوفت عليك لتقع
سمير: وانا والله
رعد: انا اتخضيت وصوتت جامد
ناديه: بس مش النطه دي
رعد: انا مش مشكله اهم حاجه اطمن عليها هي قلبي وجعني لما صوتت
تاج: متخافش انا بخير
رعد: دايما يارب بخير
ناديه: اتفضلو اشربه الشاء
سمير: تسلمي ياست الكل
ناديه: خدي ياتاج عصير
رعد: لا تاج شربت عصير كتير وفي سكريات كتير
تاج: فعلا ياتيته
ناديه: خلاص اشربي قهوه😂
رعد: تشرب قهوتي
تاج: مش عايزه اشرب حاجه
رعد: خلاص بليل تبقي تشرب
تاج: ماشي
قعدو شويه وبعدها ابوها وسحر ورودي وعز مشيوا
رعد: تاج
تاج: نعم
رعد: رودي اللي خبطتك ومردتيش تقولي
تاج: ل. لا انا مختش بالي
رعد: تاج انا عرفك كويس وهي خبطتك
تاج: حرام هي كانت معديه فا اتخبطت فيا
رعد: كان باين عليها وخايفه
تاج: انا الحمدلله كويسه ومتخافش عليا
رعد: والله اتخضيت وجريت معرفش ازاي وانا رجلي وجعاني
تاج: غصب عني المياه كنت سوخنه خالص
رعد: الحمدلله انها جات في ايدك وهي مقشرتش هي أحمرت بس وكده مفهاش حاجه
تاج: الحمدلله انا هطلع انام
رعد: ماشي وانا شويه وهنام
تاج: ماشي تصبح على خير
رعد: وأنتي من اهلي♥️
وعدها اليوم
وعدهاا ايام ورعد بقا كويس وفك الجبس وقرر يقابل صحابه
تاج: برضو هتروح تقابلهم
رعد: متخافيش في حاجه هتحصل وانا عارف اي هي
تاج: حاجه اي يارعد طمني
رعد: لا عشان هتفضلي قلقانه فا انا كويس وهيعدي ؏ خير ويارا ومصطفي انهارده هيدخلو السجن انا محبيتش اخبي عليكي وقولتلك
ناديه: طيب طمني عليك
رعد: حاضر ومتخافوش انا رعد ماشي اي حد هااا
تاج: ربنا يرجعك ليا بسلامه
رعد: يارب
فون رعد رن
رعد: اي يا يارا جاي اهو انتو في المكان اللي بنسهر فيه. جاي اهو.ساعه وهكون عندكم. ياستي السهره بتبقي حلوه وهي بليل كده يلا باي
رعد: باي باي
رعد مشي وتاج خايفه لاني قلبها حاسس اني في حاجه هتحصله طلعت اوضيتها
تاج: قلبي مش مطمن يارعد حاسه اني هيعملو فيك حاجه قلبي وكلني عليك عارفه انك قوي وإن شاءلله هترجع بسلامه
عند رعد
رعد: ازيكم عاملين اي
عشق: الحمدلله وانت اخبارك ايه
رعد: تمام كويس
مصطفي: اي هتخطب امتي
رعد: قريب إن شآء الله
يارا: بس شكلها عادي
رعد: كويسه هي لسه صغيره بس بتحبني
يارا: محدش بيحبك غيري
رعد: وانت يامصطفي مش ناوي تفرحنا بيك انت وعشق
مصطفي: لما اكون نفسي الاول
عشق: قدامنا كتير لسه
مصطفي: مش عجبك ولا اي
عشق: انا قولت حاجه اديني قاعده وقت ما يبقي ليك مزاج ليا ابقي تعالي اتجوزني
رعد: اهدو مش كده يعني محدش بيخد اكتر من نصيبه
عشق: عادي بس ليه مجبتش حبيبتك معاك نتعرف عليها
رعد: مش بتحب السهر وكده والصراحه انا جاي من وراها عشان ميحصلش مشاكل
يارا: خايف منها
شهد: مسمهاش خايف اسمها بحترمها
رعد: فعلا والله ياشهد
يارا: شهد بقت عامله زي رعد بطلت تشرب وتسهر معانا كتير
رعد: اي ده بجد
شهد: اه لما نموت نبقي نقابل ربنا واحنا كويسين
رعد: فعلا محدش عارف هيموت امتي ويعيش لحد امتي
مصطفي: اي بقي هنفضل في الحرام والحلال
رعد: عادي يعني
....: اي ده رعد جيت يعني
رعد: رودي اي ده انتي لسه بتيجي هنا
رودي: اه صحابي هنا متيجي تقعد معانا
رعد: معلش معايا صحابي
رودي: ماشي ابقي سلملي على تاج
رعد: حاضر
مصطفى: مين البت الجامده دي يارعد
رعد: بنت مرات ابو تاج
مصطفى: ليها في كده 😉
رعد: مش عارفه
مصطفى: تلاقي تاج زيها وبتباين انها كويس
رعد: لا تاج احسن منك ومن اللي زيك
مصطفى: اي هتخسرني عشانها
رعد: مدام هتقل ادبك يبقي اخسرك
مصطفي: يااعم تلاقي لفه مع شباب مصر ومع ده شويه وده شويه ومعاك دور الاحترام تلاقي بوشين
رعد بعصبيه: مصطفي لم نفسك انت اهبل ولا اي
يارا: في اي يارعد مالك اكيد مصطفى مش هيقول كده غير لو شافها مع حد
رعد: هو يعرفها اساسا
مصطفي: اه اعرفها مش عامله فيسبوك وحطه صورتك انت وهي
رعد: انت باين عليك زوتها
يارا: خلاص خلاص تعالو نسهر في بيتي يلا يااجماعه
شهد: لا انا هروح
يارا؛ ماشي باي
راحوا شقة يارا.
مصطفي: ولله وحشتني الشقه دي
عشق: قصدك وحشتك يارا
يارا: اي اللي بتقولي ده
عشق: اللي بقولو هو الحقيقه بس انا عامله عبيطه
يارا وهي سكرانه وبضحك: هههههههه عادي بكره هيزهق وهيجيلك متخافيش
مصطفي سكران: فك فك ده انا اخري ارتباط مش جواز
رعد: خلاص يااجماعه اسكتو بقي
رعد غمز لعشق: انا داخل الحمام
يارا: ماشي
عشق: يااخي حس علي دمك شويه عاملين بتحبو الواد وانتو كنتو بتخطط لموته ولحد دلوقتي بتخططه
مصطفي سكران: لازم اموته بس هو بسبع ترواح مش راضي يموت
يارا: انا مش هدا غير لما اموته واخلص منه
مصطفي: عمالتي اي يا يارا في المخدرات
يارا: متقلقش
عشق: انت اي شطان
يارا: بس اسكتي رعد يسمعنا
رعد: يسمعنا عادي هو انا لسه هسمع ده انا عارف كل ده انكم بتحطط لموتي
يارا: لا لا مفيش الكلام ده
رعد: انا مسجل وعارف وجاي انهارده وعارف كل اللي بيحصل. وثواني والحكومه جايه
المقدم محمد كسر الباب: ثواني اي مكملنهاش
يارا: اي ده في اي
مصطفي: رعد احنا كنا عاملين مقلب فيك متهزرش
رعد: هههههه مقلب اي
المقدم محمد: امسكهم
يارا: رعد الحقني
رعد: مع السلامه
المقدم محمد: شكرا جداا اني عمالته معانا
رعد: علي اي متقولش حاجه
المقدم محمد: عن اذنك
رعد: يلا يعشق
عشق: يلا
رعد: شكراا جدا ياعشق بجد انتي تعبتي معايا
عشق: متقولش كداا
رعد: الواد محمد هيثم فين
عشق: محمد من ساعت ماهو وشهد سابوا بعض وهو بعد عننا وعرفت انه سافر
رعد: بجد
عشق: اه والله
رعد: يلا اوصلك
عشق: يلا
رعد وصل عشق وروح الفيلا
وقعد في الجنينه وبعت رساله لتاج: صاحيه ولا نايمه
تاج: مش عارفه انام هتيجي امتي
رعد: انزلي الجنينه طيب
تاج: حاضر
نزلت لاقت رعد قاعد
تاج: اي كل ده
رعد: خلاص يااحبيبتي مصطفي ويارا خلصنا منهم ونتجوز بقي
تاج: بجد
رعد اه حضري بقي نفسك بعد بكره الفرح
تاج: اييييي😳
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية حبيت طفلة" اضغط على أسم الرواية