رواية حبيت طفلة البارت الرابع والعشرون 24 بقلم منة عبدالعزيز
رواية حبيت طفلة الفصل الرابع والعشرون 24
تاج: اي ده
رعد من وراها: اي
تاج: رعد الاوضه جميله جدااا
رعد: عجبتك
تاج: جدا ربنا يخليك ليا
رعد باس راس تاج: ويخليكي ليا ياقلبي
تاج: شكرا انك بتحاول تفرحني
ناديه: يلا روح اوضتك
رعد: حاضر باي
تاج: باي
تاج طلعت طقم كان نظام الطقم سلوبتها وسع من عند الرجلين والكمام من عند الكتاف عملها نظام مومبيه ولونها ابيض وكانت لبسه كوتش ابيض ولبستهم وكانت جميله جداا
ناديه: اي القمر ده عسل عسل
الباب خبط
ناديه: اي الجابك يارعد
رعد: فين تاج
ناديه: تاااج
تاج: نعم
رعد: اي القمر ده بلاش بقي فرح ويلا نروح
ناديه: ولااا اهدا كنت عايزه ليه
رعد: تعالو يابنات دي عشق ودي شهد انتي عارفهم يانانا
ناديه: اه ازيكم يابنات
شهد:الحمدلله ازيك ياتاج مبروك
تاج: الحمدلله الله يبارك فيكي عقبالك
عشق: عروستنا قمر ياواد يارعد
رعد: ياواد مش هتكلم هسكت لحد لما تبقي تحت ايدي بس
عشق: مبروك ياعروسه
تاج: الله يبارك فيكي ياحبيبتي
ناديه: يلا يارعد اخلص امشي
رعد: ثواني. شهد محمد جاه اصلحكم علي بعض هاا
عشق: اه ياريت
شهد: بلاش هو اللي اختار فا خلاص
عشق: اسكتي ايوه يارعد
رعد: ماشي باي باي ياتوته
تاج: باي😊
تاج دخلت والميك اب الارتيست جات وعمالت ميك اب لتاج ولشهد وعشق
شهد: انتي جميله جداا
تاج: انتي اللي جميله
عشق: تعالو نتصور رعد اتصور ونزل انستا
تاج: هاتي تلفوني كده اشوفو
عشق: بصي يلا
اتصورو وعشق نزلت علي الصفحه بتاعتها صورهم ورعد شافها ورن علي تاج
تاج: اي يااحبيبي
رعد: اي القمر ده شكلك حلو
تاج: شوفتني فين
رعد: عشق منزلها انستجرام وشكلك جميل جداا
تاج: حاسه اني الميك اب كتير
رعد: لا لا جميل جداً
تاج: وانت شكلك حلو اوي شوفت صورك وشعرك حلو
رعد: محمد مصمم يعملي كده
تاج: لا شكلك جميل جداا صح بابا رن عليا وانا مسمعتش الفون
رعد: اه كلمني وقالي علي الحاجه اللي بعتها امبارح وكده فا زعل فا قولتله انا مبعتش حاجه دي تاج اللي بعتهملك
تاج: كنت حاسه انه هيزعل
رعد: خلاص اتكلمت معاه ومتكلمش
تاج: طب كويس
رعد: يلا البس الفستان المأذون قرب يوصل
تاج: بابا فين
رعد: كلمت السواق وقالي انه قرب يوصل يلا وانا هروح البس
تاج: ماشي يلا باي
رعد: تاج بحبك
تاج: وانا كمان بحبك
تاج: يلا انا هدخل البس الفستان رعد بيقول الماذون قرب يجي
ناديه يلا ياحبيبتي
بعد شويه تاج خرجت وكانت لبسه فستان جميل جدا نظام الفستان منفوش اووي وبكم ومفتوح من عند الرقبه لحد الكتاف وكانت جميله جدااا
ناديه بدموع: بسم الله ماشاء الله قمر ياقلبي
تاج بدموع: ربنا يخليكي ليا كان نفسي ماما تبقي معايا وتشوفني كده
ناديه: هيا شايفاكي متخافيش وانا معاكي اهو
تاج: ربنا يخليكي ليا يااحسن واحده في الدنيا
عشق: يلا بقي رعد قرب يجي
تاج: خلاص يا تيته بلاش عياط
ناديه: مبروك ياحبيبتي
عشق: تاج تاج اقفي هنا ورعد هيجي وراكي دوخي
تاج: حاضر 😂
شهد: ادخل يعريس
رعد: هيا دي العروسه
عشق: لا مش هيا
رعد: طب لفي عايز اشوفك
تاج: لا 😂
رعد كان عمال يلف وتاج مش مخليه يشوفها بعده قرب من ضهرها ومسكها ولفها ليِه
رعد: اي القمر ده
تاج: انت اللي شكلك حلو اووي
عشق: شجره واتنين لمون هنا والنبي للعُشاق دول
رعد: جزمه يلا محمد فين
عشق: احنا مشوفنهوش
شهد: لا نزل
رعد: يلا يابنات يلا باباكي بقاله كتير تحت
تاج: يلا
رعد: اتفضلي البوكيه بتاعك وانا اللي مختارو مش السواق انا حجزو من بدري
تاج: ماشي 😂
نزلو وكتبه الكتاب
رعد: مبروك ياحياتي
تاج: مبروك يااحبيبي
سمير: مبروك ياحبايبي رعد مش هوصيك علي تاج
رعد: دي في عيني
سمير: وانتي كمان ياتاج متزعليش جوزك
تاج: حاضر
سمير: ربنا يخليكم لبعض
رعد: اللهم آمين يارب
ناديه: مبروك ياحبايبي
رعد: الله يبارك فيكي اهو كنتي عايزه تخلصي مني
ناديه: ياواد خلي بالكم من بعض متزعلوش بعض فاهمين
رعد وتاج: فاهمين
رعد: يلا علشان نتصور
تاج: يلا
راحو اتصورو وخلصوا. وداخلين القاعه
عشق: اي يامحمد عامل اي بطلت تسال
محمد: عاملين اي ازيك ياشهد وانتي ياعشق
شهد: تمام الحمدلله انت عامل اى
محمد: الحمدلله
عشق: اي ياابني محدش يعرف عنك حاجه كده
محمد: معلش بقي اهو سفرت وجيت بس عشان رعد والله
عشق غمزت: لمحمد رعد بس مش عشان حد تاني
محمد بص علي شهد لقها بتلعب في التلفون فا بص لعشق: عادي ياعشق المهم مش ناوين تفرحوني بيكم
عشق: الصراحه انا لسه شويه لما الاقي حد كويس وشهد قريب
شهد بصت لعشق بصدمه
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية حبيت طفلة" اضغط على أسم الرواية