Ads by Google X

رواية جحيم قاسي الفصل الثامن والعشرون 28 - بقلم ملك يسري

الصفحة الرئيسية

رواية جحيم قاسي  الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي  الفصل الثامن والعشرون 28

اسد: أنطق ياادم
ادم كان لسه هيتكلم قاطعته رقيه وهي بتقول لاسد
رقيه بفرحه:اسد ملاك فاقت
اسد:انتي بتكلمي بجد 
رقيه:اه والله الدكتور قال انها ابتدت تفوق وسمح ليها بالزيارة
اسد:طب انا جاي حالا
الدكتور:مدام ملاك فاقت والحمد لله بقت كويسه تقدرو تدخلوا
الكل دخل اوضه ملاك وكانت ملاك بتبتدي تفوق
ملاك بتوهان: انا فين
رقيه: ملاك ياحبيبتي إنتي كويسه في حاجه بتوجعك
ملاك :انا كويسه ياماما مفيش حاجه
حسين: حمدالله على السلامه ياحبيبتي
ملاك:الله يسلمك ياعمي
الكل سلم علي ملاك ماعدا اسد الي كان واقف ومش عارف يقول ايه
حسين حسن بيه فقال
حسين:طب نسيبهم شويه ياجماعه
الكل خرج من الاوضه مكنش في غير اسد وملاك
ملاك:انت واقف كده ليه يااسد
اسد راح ليها وحضنها وعيط 
اسد بدموع:عملتي كده ليه ياملاك ليه ضحيتي بحياتك علشاني 
ملاك: علشان انا مكنتش هقدر اعيش من غيرك وبعدين الي بيحب حد بيضحي علشان وانا مش بحبك يااسد انا بعشقك
أسد بدموع: يعني أنا ياملاك الي اقدر اعيش من غيرك انتي كل دنيتي ياملاك
ملاك باتسامه: ياحبيبي خلاص الي حصل حصل وبعدين انا كويسه اهو وزي القرده قدامك 
اسد:عيزاكي توعديني وعد ياملاك ان مهم حصل عمرك متعملي حاجه تأذيكي
ملاك:وعد
اسد:طب انتي دلوقتي كويسه في حاجه وجعاكي
ملاك:انا والله كويسه وزي الفل متشغلش بالك
اسد:ملاك انا عايز النهارده انام في حضنك ينفع
ملاك بكسوف ينفع
اسد راح ونام جمبها وبدأت تلعب في شعره
اسد: أنتي مكنتيش تعرفي أنا كان هيحصلي ايه لو حصلك حاجه انا مقدرش اعيش من غيرك ياملاكي
ملاك:ولا انا اقدر اعيش من غيرك 
بعد فتره
ملاك بتعب:اسد أنت نمت
أسد:لا في حاجه ياحبيبتي
ملاك:انا تعبانه اوي مكان العمليه بيوجعني
اسد بخوف: استني هجبلك الدكتور علي طول
ملاك: بسرعه يااسد والنبي
اسد نزل بسرعه وراح ينادي الدكتور
حسين:رايح فين يااسد
اسد:هنادي الدكتور يابوي ملاك تعبانه
رقيه:تعبانه ملها
اسد:مكان العمليه وجعها انا هروح انادي الدكتور بسرعه
رقيه:انا هدخلها
الكل دخل لملاك وملاك كانت بتعيط من الوجع 
رقيه:مالك ياحبييت امك 
ملاك بدموع:مش قادره ياماما
رقيه:اهدي ياحبيبت امك اسد راح يجيب التليفون
الدكتور دخل لملاك واسد كان معاه وقلبه وجعه علي دموع ملاك
الدكتور:ممكن تتفضلو بره 
الكل خرج واسد كان قلقان عليها اوي 
بعد فتره الدكتور خرج 
اسد :مالها 
الدكتور: مفعول البينج خلص فطبيعي أن مكان العمليه هيتعبها لفتره انا اديتها دلوقتي مسكن وهي نامت وهكتبلها علي مسكنات كتير لان الفتره الجايه مكان العمليه هيتعبها جدا ولازم تاخد مسكنات
اسد قلبه وجعه أوي على كلام الدكتور وأقسم أن هو هينتقم من كل الي كان السبب خرج اسد من المستشفى وهو متعصب وادم جري جري وراه
ادم :رايح فين يااسد استني
اسد:عايز ايه ياادم
ادم :رايح فين يااسد
اسد:رايح لابن******
ادم:استني يااسد انا جاي معاك
اسد:اركب ياادم اخلص
في المخزن 
نزل اسد من العربيه وهو متعصب
اسد اول مشاف زين نزل عليه ضرب جامد 
اسد:بسببك مراتي بتتألم يابن*****
ادم:خلاص يااسد سيبه هيموت في ايدك
اسد مكنش سامع حاجه كل الي كان شايفه هو وجع ملاك وهي بتتألم قعد يضرب في جامد
اسد بغضب:مين الي كان معاك يابن*****
زين بضحك : هو صاحبك محكلكش ولا ايه انت مقلتلهوش ولا ايه ياادم
اسد بغضب:اتكلم بدل مخلص عليك
زين:عايز تعرف مين الي كان معايا بس هتزعل اوي 
اسد :انت هتلعب معايا اتكلم قول
زين بضحك: هايدي بنت عمك
اسد بصدمه:انت بتقول ايه؟؟؟؟؟


يتبع الفصل الثامن والعشرون اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent