Ads by Google X

رواية قاسي احب طفلة الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم نورهان العطار

الصفحة الرئيسية

     رواية قاسي احب طفلة  الفصل التاسع والعشرون بقلم نورهان العطار

رواية قاسي احب طفلة  الفصل التاسع والعشرون

اخذ ليث الهدية وذهبت الي القصر دخل وجد القصر هادي بشدة صعد الي الاعلي ودخل الغرفة ولاكن صدم عندما راي مليكة تقف امامة وهي ترتدي قميص ابيض يتناسق مع بشرتها البيضاء واطلقت لشعرها العنان ووضعت القليل من احمر الشفاه فكانت جذابة بشدة نظرت الي ليث وجدتة ينظر اليها بذهول فذهبت الية ووضعت يديها حول رقبتة 
مليكة بدلع ليث حبيبي مالك متنح كدة لي هو انا وحشه اوووي كدة 
ليث بتوهان وحشة اي دا انتي جامدة ابعدي يا مليكة الله يكرمك يحسن انا علي اخري وشكلي هتهور ابعدي
مليكة طيب متتهور
ليث مليكة انتي لسة تعبانة ابعدي يا حبيبتي 
مليكة بس انا عاوزة اكون مراتك
ليث بجد والله 
مليكة بخجل اة بجد 
حملها ليث ووضعها علي السرير وهو يقبلها بشوق 
 (نسبهم في الي هما فية يا خسارة تربيتي فيكي 😂) 
   (💜💜💜💜بقلم نورهان العطار💜💜💜💜)
دخل اسر البيت وجد ياسمين تجلس وهي تضع يديها علي خدها وتنظر لة بشر
اسر بخوف في اي يا حبيبتي مالك عاملة كدة لي 
ياسمين هو دا الي مش هتاخر اربع ساعات 
اسر منة للة ليث بقا قال اي عاوز اجبلها هدية اهو هيجبلي ورد وانا في المستشفي
ياسمين بضحك حرام عليك دا صاحبك وبعدين عادي اتاخر انا بس كنت بعمل فيك مقلب 
اسر مقلب طيب تعالي بقا
جري اسر خلف ياسمين وبعد مدة من الجري امسكها وصعد بها الي الغرفة ووضعها علي السرير وهو يعتليها 
اسر بتوهان وحشتيني اوووي يا ياسمين
ياسمين وانت كمان يا قلب ياسمين
مال اسر عليها وهو يقبلها بشوق جارف 
ياسمين اسرر 
اسر اسر خارج الخدمة 
ضحكت ياسمين واخذ اسر يقبلها بحب واشتياق
(ونسبهم هما كمان دي عالم مش متربية والله😂😂)
    (💜💜💜💜بقلم نورهان العطار💜💜💜💜)
في الصباح استيقظت مليكة وجدت ليث ينظر لها بحب وفرح 
ليث صباحية مباركه يا عروسة
مليكة بخجل الله يبارك فيك
مليكة ليث ممكن طلب 
ليث اؤمري 
مليكة ارروح لماما وبابا
ليث من عيوني قومي البسي يالا ونروح 
وفي غصون دقائق كانت مليكة تاخذ شور وتغير ثيابها وبعد وقت ارتدت مليكة ملابسها المكونة من جيب بيضاء وتيشيرت اسود واطلقت لشعرها العنان وهبطت الي الاسفل وجدت ليث ينتظرها امسكت يدية وركبت السيارة متجها الي بيت ابيها بعد وقت وصل ليث الي امام المنزل انزلت مليكة وصعدت برفقة ليث الذي جاء وبيدة الكثير من الهدايا دقت مليكة الباب 
سعاد ايوة انا جاية اهو 
فتحت سعاد الباب ثواني وتحولت ملمحها من الصدمه الي الفرح وحضنت مليكة وهي تضحك وتزغرط بفرحة وحب ابتسم ليث علي هذا المشهد وخرج محمد من الغرفة هو يحضن مليكة ابنتة حبيبتة وهو يبكي من شدة فرحة 
محمد معلش يا ليث بية نسيت اقولك اتفضل 
ليث ليث بية اي بقا قولي ياض يا ليث 😂😂😂
سعاد والله انت منورني يا بني بس بجد مليكة بتمشي ولا انا متهيقليى 
مليكة بضحك في اي يا ماما انا عملت عملية وبمشي وحبيت اعملهالك مفجأه 
محمد وسعاد احلي مفجأه في الدنيا
وبعد مدة وضعت سعاد الطعام وجلس الجميع ياكلون وهم يضحكون في جو اسري ملئ بالحنان
    (💜💜💜💜بقلم نورهان العطار💜💜💜💜)
بعد مرور شهر 
في الشركة يجلس ليث هو واسر في اجتماع المناقصة التي رسيت عليهم فهذا سبب لهم في نجاح كبير 
ليث ياةةة انا فرحان اوووي اخيرا حققت حلمي 
اسر وانا كمان ياعم حققت كل حاجه نفسي فيها اتجوزت البنت الي بحبها وكمان دلوقتي حامل 
ليث بفرحة بجد الف مبروك يا صاحبي 
اسر الله يبارك فيك
ليث كدة يالا مراتك تبقي حامل ومتقوليش 
اسر ياعم انا
قاطعة رنين هاتف ليث 
ليث اي دا دي الدادة 
اسر طيب رد شوف في اي 
ليث الو ايوة يا دادة في اي
الدادة الحقني يا ليث بية مليكة هانم مغمي عليها وبحاول افوقها مش عارفة تعال بسرعة
ليث بخوف انا جاي حالا اطلبي الدكتوره وانا جاي
اغلق ليث الهاتف واخذ مفاتيح سيارتة وجري خارج الشركة واسر خلفة 
اسر فهمني طيب في اي
ليث مليكة مغمي عليها 
اسر طيب يالا بسرعة ان شاءلله تكون كويسة 
ليث يارب يارب 
ركب ليث عربيتة وصاق بسرعة جنونية الي القصر وصل في غصون عشر دقايق دخل مثل المجنون وهو يصرخ باسمها 
ليث مليكة مليكة دادة فين مليكة هي فين هي كويسة
الدادة ايوة يا بني كويسة اهدي الدكتوره عندها فوق
صعد ليث بسرعة ودخل الغرفة وجلس بجانبها واخذ يقبل يديها بجنون 
ليث انتي كويسة اي بيوجعك هي كويسة يا دكتوره
مليكة ليث اهدي انا كويسه الحمدلله
الدكتوره هي كويسة مفيش اي حاجه هو النونو بس كان بيعرفها انو موجود
ليث اةةة النو اي نونو اي 
الدكتوره بابتسامه مدام مليكة حامل في اسبوعين 
ليث بفرحة ايي حامل بجد الحمدلله يارب الحمدلله
مليكة بدموع بجد انا حامل 
مرام بفرحة وصريخ عااااااا انا هكون عمتة انا فرحانه اووووي دنا هعملة كل حاجه حلوه
الدكتوره بضحك اهم حاجه متتحركش كتير ومتشلش حاجه تقيلة 
ليث حاضر حاضر 
الدكتوره بعد اذنكم
خرجت الطبيبة من عند ليث وهي فرحة بهذا الحب وتدعي لهم بدوام الحال والسعادة 
في الداخل رن هاتف ليث 
ليث بفرحة ايوة يا اسر 
اسر اي يا عم مليكة عاملة اي 
ليث مليكة حامل هبقي اب وانت هتبقي عم ازاي معرفش بس مش مشكله
اسر بفرحة الف مبروك يا صاحبي 
ليث الله يبارك فيك 
مليكة ليث قولة يجيب ياسمين ويجي عشان وحشاني
اسر قولها حاضر جاي بليل 
اغلق ليث الهاتف وذهبت مرام الي غرفتها لكي ترتاح قليلا فاليوم كان ايول يوم لها في الكليه ولاكن تركت كل شى وجائت سريعا حين اتصلت بها الخادمة تقول لها ان مليكة تعبانة بشدة فهي تحب مليكة كاخت لها
   (💜💜💜💜بقلم نورهان العطار💜💜💜💜)
في المساء جاء اسر وياسمين وقضو اليوم في سعادة وكذالك سعاد ومحمد اللذين فرحو بخبر حمل مليكة 
انتهي اليوم وذهب كل واحد الي بيتة وصعدت مرام لان لديها جامعة في الصباح وكذالك ليث ومليكة نامو من تعب اليوم لان اليوم كان طويل
     (هل ستدوم هذة الفرحة ام للقدر راي اخر)
في فيلا الهاشمي 
كان يجلس فؤاد وبجانبة يونس الغاضب بشدة 
فؤاد قولي يعني اي ياخد الصفقة ازاي يخدها انت لازم تاخد حقك متسبهوش يعني هو زمان ابوة يقتل ابوك وامك وابنة دلوقتي عاوز يوقعك في السوق لو انت هتسكت علي الوضع دا انا مش هسكت 
يونس بغضب ومين قالك اني هسكت انا هجيب حق امي وابويا انا سمعت ان مراتة النهاردة حامل 
فؤاد اي عرفت منين 
يونس بسخريه دا ليث الشافعي خبر زي دا في كل الجرايد والمجالات دا ولي العهد 
فؤاد وانت ناوي تعمل اي 
يونس بشر كل خيرر خلاص كل حاجه هتنتهي قريب 


يتبع الفصل الثلاثون  اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent