Ads by Google X

رواية الوسيم والقلبوظة الفصل الثاني 2 - بقلم رنا احمد

الصفحة الرئيسية

رواية الوسيم والقلبوظة البارت الثاني 2 بقلم رنا احمد عماد

رواية الوسيم والقلبوظة كاملة

رواية الوسيم والقلبوظة الفصل الثاني 2

في شركه عاصي .
كان يجتمع الجميع علي ذلك المشهد فكان عاصي يمسك نسمه من ملابسها بغضب شديد .
/يلا اخرجي بره الشركه واوعي تفكري تعتبي هنا مره تانيه .
نسمه بغيظ وهي تتدفع يده /ده انت ناقص تقولي هرش قدام الدكان انا هدفعك تمت الي عملته ده غالي اوي مبقاش نسمه عبد الحي أما وريتك .
عاصي بغيظ /روحي العبي بعيد ي شاطره انا عاصي عبد الحي .
نسمه بغيظ وتوعد /طيب هنشوف ي عره رجال الأعمال انت .
احدي الفتيات بغيظ /احترمي نفسك ي بتاعه انتي روحي بصي لنفسك في المرايا قبل ماتتكلمي عن اوسم رجل اعمال في الشرق الأوسط كله .
نسمه بغيظ /ي نوحي ي نوحي مش وقت تسبيل ي اختي ده انتي تلاقيكي مدوراها قسما بالله الي هتمشي وراه اخرتها تتلف في ملايه البوليس الاداب .
عاصي بغيظ /لا ده انتي مش ناويه تجبيها للبر وشاكلي كده هشيلك ارميكي بره .
نسمه باستفزاز /ابوك جابك اعملها وريني نفسك .
حازم بقلق /ي حاجه أنتي اهدي بقا واتفضلي من هنا .
نسمه بغيظ /حجه مين ي اخويا شيفني ساحبه في أيدي العصايا انا سيبهالكم مخضره عمي سعد لفلي الاتنين كيلو ممبار الي قولتلك عليهم وخلي الباشا يدفع الحساب .
في الصعيد ...
في غرفه كادر وفيروز...
كانت تجلس فيروزلتبتسم لمن يقبل رأسها بحنان /عامله ايه ي ست الكل ي فيروز الصعيد كلياتها .
فيروز بابتسامه وحنان /قلب امك انت الي مصبرني علي العيشه دي والله .
ياسين بابتسامه /واه عاد ي فيروزه قلبي انتي خابره زين أن العمده كادر بيموت فيكي موت بس هو بيغير عليكي جوي جوي .
فيروز بابتسامه/واه عاد كبرت ي قلب امك .
ياسين بمرح /واه عاد ي ام ياسين هو ابنك صغير ولا ايه ده انا خلاص داخل الجامعه اها .
فيروز وهي تحتضنه بحنان /حبيب امك ربنا يكرمك ويوفقك .
ياسين بابتسامه /ايوه ي اما ادعيلي ابوس يدك انا قررت ادخل كليه التجاره وان شاء الله هبقا راجل اعمال ناجح زي عمي عاصي كده .
كادر بغيظ /راجل اعمال ايه ي واد انت انت هتكون خليفه البلد من بعدي وتكون العمده للدباح من بعدي .
ياسين بقوه /لا ي ابوي انا بعد اذنك هدخل كليه التجاره واكون زي عمي عاصي .
كادر بغيظ /الله يحرقك انت وعمك عاصي انتوا الاتنين عايزين تشلوني وتحرقوا دمي .
ياسين بمرح وغمزه /اهدا علي نفسك ي كيدو انت بس دايما حاطط عمي عاصي في دماغك لانه جيه بعد ماكنت انت مفيش غيرك وخاد منك الجو كله مش كده .
كادر بغيظ /طب غور يلا غور .
ياسين بضحك /هههههه سلام ي كبير .
كادر بابتسامه /شايفه ابنك .
فيروز بحزن /وانا مالي مش ابنك .
كادر وهو يقبل يدها /واه عاد عليكي مهما بحاول اقسا عليكي مبقدرش واصل برجعلك جري .
فيروز بتحدي /مش كل مره هتتضحك عليا وتخليني انفذ الي انت عايزه ي كادر انا مش هتراجع عن طلبي ي كادر انا عايزه اشتغل .
كادر بغيظ شديد/أكده طيب ي بنت ادهم انا غلطان اني قولت اعتزرلك وانا مصمم علي قراري .
فيروز بقوه وثبات/انا عايزه أطلق ي كادر .
كادر بصدمه /بتقويلي ايه .
كابر بجديه /فيروز تعالي شويه عايزك.
فيروز بوجع وكسره/حاضر ي عمي .
في شركه عاصي ...
في مكتبه ..
كان يسير عاصي بغيظ شديد من ذلك المتمرده الذي استطاعت الوقوف أمام عاصي عبد الحي .
حازم بضحك /هههههههه مش مصدق والله .
عاصي بغيظ /هتفضل تتضحك كده كتير .
حازم بمرح /بصراحه الي حصل ده مشهد نادر اول مره واحده تقف قدام عاصي عبد الحي .
عاصي بسخرية/ واحده دي كلها واحده دي كتيبه بحالها .
حازم بابتسامه /سيبك بقا من الموضوع ده قولي هتقابل سلمي مش كده .
عاصي بضيق شديد/اوووف بس خليك معايا لحد الإجتماع ده ميتنيل يخلص بدل ماعصابي تفلت واقتلها.
في فيلا عاطف ...
كانت تجلس هي كعادتها علي مائده الطعام بيننا يذهب عاطف بغيظ شديد .
ضيعتي الصفقه حسبي الله ونعم الوكيل فيكي ي نسمه ي بنت عاطف .
نسمه وهي تأكل ببرود /ادعي ادعي علي بنتك نسمه قلبك علي صفقه متسواش ده الي انت عايز تشاركه ده آخره يشتغل في بنزاينه .
عاكف بغيظ /بقا عاصي عبد الحي الي في خلال سنه واحده بقا من اشهر رجال الأعمال بذكاءه يشتغل في بنزيانه .
نسمه بغيظ /اقسم بالله المظاهر خداعه ده شكل علي الفاضي ولا بيفهم حاجه ي أم أحمد فين المكرونه بالبشاميل .
عاطف وهو يضع علي قلبه بالم /اه قلبي هتموتيني .
نسمه ببرود وهي تأكل/ي أم أحمد هاتي الفخده الي عندك وانتي جايه هاتي معاكي دواء القلب ل بابا سلامتك ي بابا .
عاطف بغيظ وصراخ /اسمعي ي بت انتي قسما بالله لو مرحتي اعتزرتي ل عاصي ورجعتي الصفقه لكون مانع الاكل عنك سنه بحالها .
نسمه بغيظ /نعم تمنع عني الأكل علشان اللبوتجاز ابو عين واحده ده ولعلمك بقا مش هتعزر ل حد .
عاكف بغضب جحيمي /نسمه .
نسمه برعب وخوف /تحت امرك ي كبير هاكل اللحمه والفرختين واسيب الممبار لما ارجع .
عاطف بغيظ /اشكوا اليك يارب .
في جنينه فيلا دهشان ..
كانت تسلل وهي تنظر يمينا ويسارا لترا مالك القلب .
ياسين بعشق /مهره جلبي وحشتني جوي جوي .
مهره بارتباك /انت كمان اتوحشتك جوي جوي عامل ايه .
ياسين بعشق /انا بخير ي حبيبه قلبي امتا بقا ي مهره تبقي في بيتي وفي حضني ميتا .
مهره بخوف /ده حلم جميل جوي جوي  خايفه ي نبض قلبي لما يتتحققش .
ياسين بعشق وتمسك /اوعاكي تخافي ي روح قلبي انتي ليا وعمرك مهتكوني ل غيري واصل .
مهره بعشق /بحبك جوي جوي ي ياسين .
ياسين بحب /وانا بعشقك ي روح ياسين .
في مكتب عاصي ..
كانت تجلس سلمي وهي تنظر اليه بعشق أما هو فكان ينظر إليها بغيظ شديد .
عاصي بغيظ /جرا ايه ي سلمي احنا هنقعد نبص لبعض كده كتير .
سلمي وهي تمسك يده بعشق /انت عارف انا عايزه كده العمر كله قدام عنيك وبس .
عاصي بابتسامه مزيفه/سلمي من فضلك خلينا في الشغل وبعدين هدلعك اخر دلع  .
سلمي بابتسامه ودلال  /امرك ي حبيبي .
في الخارج ..
كانت تسير نسمه بغيظ وزفر فالاعتزار لذلك المغرور شي صعب للغايه .
نسمه بغيظ /اووف ربنا يسامحك ي بابا .
علي الجانب الآخر .
كانوا يتحدثون الفتيات سويا .
أحدا الفتيات بغيظ /ي ساتر علي سلمي هانم دي رخمه رخامه .
أحدا الفتيات بخبث /ي بت بتموت في عاصي باشا وبتتمناه باي طريقه وهو بيسايسها علشان الشغل معاها بيكسبه ملايين ميقدرش يزعلها ابدا .
الفتاه الأخري بضحك /ههههه الحب بهدله والله .
نسمه بخبث ومكر /والله وجتلك الفرصه علي طبق من دهب ي نسمه ماشي ي عاصي ماشي .
في الداخل ...
كان يجلس عاصي وسلمي وهم يدونون بعض الملفات الهامه لتقتحم نسمه الغرف بمكر وخبث .
نسمه بدموع مصتنعه /اهي اهي الحقني عاصي بابا عرف بالي في بطني ومصمم يقتلني .
سلمي بصدمه وغضب /ايه الي فبطنها كده ي عاصي بتسغفلني بتتضحك عليا انا هدمرك ي عاصي .
عاصي بغيظ /اه ي بنت ال ......يتتتتتبع .

google-playkhamsatmostaqltradent