رواية مليكة الفهد البارت الثالث 3 بقلم عائشة احمد
رواية مليكة الفهد الفصل الثالث 3
وقفنا البارت اللي فات عند فهد لما دخل الجناح علي مليكه واتصدم من اللي شافه مليكه اخدت شاور ونسيت تاخد هدوم معاها خرجت وهي لافه فوطه حوالين وسطها وفوطه في ايدها بتجفف شعرها
مليكه بكسوف وتوتر كانت لسه هتجري لقت فهد مسك وسطها
مليكه بكسوف وتوتر بتعمل اي ي فهد
فهد..اي بعمل اي انتي مراتي
مليكه..مراتك ؟وجوازنا علي ورق
فهد ..ساكت وبااصص في عنيها (شبه مغيب عن الوعي 😂) فهد بيبلع ريقه بصعوبه
مليكه بكسوف وتوتر عضت علي شفايفها فهد بص علي شفايفها لقيها وارمه وحمره جدا زقها علي الحيطه وباس شفايفها بعنف
مليكه..ببكاء فهد انت بتعمل اي اوعي انت بتوجعني اااه
فهد..بعد عنها وبياخد نفسه بصعوبه وهي كذلك
فهد بعصبيه..اياكي اشوفك بتعملي الحركه الزفت دي تاني انتي فاهمه
مليكه..اكتفت بهز راسها
فهد اخد شاور ومليكه واقفه ف البرانده
فهد من وراها ..واقفه لي
مليكه ..يلهوي اتخضيت
فهد بضحك وسخرية..متتخضيش انا جوزك ههه
مليكه ..بصوت هامس مغرور
فهد..مغرور جدا
مليكه..انت سمعت
فهد ..بطلي رغي انتي رغايه كده لي
مليكه..اوووف
فهد دخل ومسك كتاب وبدا يقرا
مليكه ..هنزل اعمل نسكافيه تشرب معايا؟
فهد ..اعملي قهوه
مليكه لسه هتفتح الباب راح فهد بعصبيه وصوت عالي وزعيق قالها رايحه فين ي هانم.
مليكه كانت لابسه تيشرت احمر كت وشورت لحد الركبه وفارده شعرها.
مليكه ..اتنفضت من صوته وقالت بصوت متقطع ر ايحه ااااعمل نسكافيه قالتها ببكاء
فهد راح جنبها بعصبيه ولسه هيتكلم مليكه حطت ايدها علي وشها قالتله متضربنيش ببكاء هيستيري
فهد..غصب عنه راح شدها لحضنه وقال انا مش قولتلك عمري م مديت ايدي علي واحده ست مبالك انتي همدها علي مراتي وباس شفايفها بحنيه وهدوء هي اتجمدت منه♥️🙂
بعد شويه بعد عنها وهي اتكسفت اخدها علي السرير وقال
فهد..قال بهدوء وحنيه وهو ماسك ايديها يعني ينفع تنزلي كده بهدومك دي
مليكه بصت علي نفسها وهي بتتكلم بتبكي .قالت والله انا مخدتش بالي من لبسي والله وبعدين كلهم نايمين
فهد..غلطانه مراد بيصحي ساعات وبينزل تحت وسليم اكون نايم ويرن عليا الساعه ٢ يقولي انزلي انا واقف تحت
مليكه ببكاء..خلاص انا اسفه مش هعمل كده تاني
فهد...هششش خلاص اهدي وخدها ف حضنه وباس شفايفها وخدها بحنيه
فهد..بعد عنها وحس بكسوفها قال
احم اللبسي الاسدال وتعالي ننزل تحت نعمل سوا
مليكه..بضحك بجد
فهد..ايوه وضحك ضحكه خفيفه
مليكه..اصلا قالوا ف عمرك مدخلت المطبخ
فهد ..ضحك ضحكه رجوليه خطف قلب مليكه بيها قال شوفتي بقا يستي فهد الجارحي هينزل عشان خاطرك تحت
مليكه..بهمس عشان خاطري انا
فهد بنفس همسها ايوه عشان متنزليش لوحدك
مليكه..يلا طيب
فهد. انتي شربتي اللبن؟
مليكه ..فهد بالله عليك بطني بتوجعني منه
فهد ..لا هتشربيه ومفيش نسكافيه
مليكه علي وشك البكاء..ي فهد عشان خاطري
فهد بحنيه خلاص موافق بس في شرط
مليكه بسرعه..اي هو
فهد ضحك علي طفولتها
مليكه بتوهان في ضحكته ..بجد ضحتك حلوه اووي اضحك علطول ي فهد
فهد قرب منها وقرب انفه من انفها وباس شفايفها بحنيه وهدوء وبصوت هامس قال ..انتي عارفه اول مره اضحك كده واول مره ارغي كده
مليكه بكسوف و بضحك ..طيب الحمدلله عملت انجاز ف حياتي ان خليتك تضحك
فهد ابتسملها يلا ننزل
مليكه ..يلا
نزلوا تحت وعملوا نسكافيه وقهوه
فهد ..الشرط اللي هقوله مش هيعجبك اشربي لبن اسمعي الكلام
مليكه ..لا هكون قد الشرط ومش هشرب اللبن
فهد..بضحك استحملي بقا
مليكه ...ضحكت بصوت عالي
فهد..بحده اسكتي وطي صوتك مش ف كباريه احنا قولتلك مراد فوق ولا انتي عايزاه يسمع صوت ضحتك
مليكه..خلاص اووف انا طالعه
طلعوا وشربوا نسكافيه وقهوه
مليكه بتتاوب اااه..هنام انا تصبح على خير
فهد بضحك..طيب والشرط
مليكه ..بضحك يوووه نسيت شرط اي بقا
فهد طيب قومي اقعدي علي السرير
مليكه ..خافت واتوترت منه ..اشمعنا السرير
فهد..بضحك..اااه خلاص بطني مش قادر ههههههه
مليكه مش فاهمه حاجه
فهد شالها وقرب منها ونزلها ع السرير وقال انتي هتنامي ف حضني
شهقت مليكه بصدمه وقالت اه يقليل الادب
فهد ضحك بصوت عالي وقرب من وشها وداعب انفه بانفها
هتنامي ف حضني يعني هتنامي
مليكه..ببكاء فهد بلاش كده انت هتخوفني منك
فهد..هشششش اهدي في اي انتي مراتي واخدها في حضنه انا بقول انك هتنامي في حضني بس انا مش هعمل حاجه انا لو عايز حاجه كنت هعملها بمزاجك او غصب عنك بس انا راجل ومستحيل أعمل كده
مليكه بهدوء وتوهان من لمساته اللي بتغيبها عن العالم .طيب وجوازنا وقالت ببكاء هييجي يوم وطلقني
فهد شدها ونيمها ف حضنه ممكن نسيب كل حاجه لبعدين ونام ف حضنها
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية مليكة الفهد" اضغط على أسم الرواية