رواية أحببت طفلة بقلم الكاتبة شروق مصطفي
رواية أحببت طفلة الفصل الثالث3
في الجامعه لما كانت غرام واكله دماغ صهيب ياعيني بعد مرور ربع ساعه
غرام :حاسه اني دايقتك ولا حاجه
صهيب بخنقه:لاء انتي صدعتيني بس
غرام:نعمم
صهيب :بقولك ولا يهمك
غرام :طيب ماشي فاضل نص ساعه علي المحضره سلام
صهيب:سلام ولقي حد بيتصل بيه وكان اللوه لكنهم اتفقوا ان صهيب هيقول للوه ب أسم مزيف
صهيب :الو ياحاتم ده اسم اللوه المزيف
حاتم:ازيك ياصهيب ايه الاخبار
صهيب:الحمد لله يا خالوا انا بخير والاخبار في الجامعه الجديده بخير
حاتم:طيب تمام هو فيه حد بيراقبك او شاكك فيك
صهيب : اه اكيد واقف وره الشجره
حاتم :ياغبي
صهيب :في البلد ياخالي هتلاقي الحمار واقف وراه الشجره
حاتم ضحك علشان عارف انه قصده علي المجهول الي بيراقب صهيب
حاتم :يخربيتك فصلتني سلام
صهيب:سلام ياخالي
عند الامهات
ريماس:ايه رايكم
مها:البت ملك ديه بت قليلة الادب وانا عاارفاها ديه ممكن تخطف عبد الرحمن وتتجوزه عادي هي ديه بتغلب
كارما :تربيتك ياختي
مها:كلهم تربيتي بس دول قلبييي
ريماس :يختي اتوكسي هيحصل ايه لغرام لما تعرف ان امها لسه بتاكل مصاصه من وراها وبتتفرج علي الكرتون لاء والجريمه الكبري انك مناعها من الاندومي وانتي بتكليه
مها :بس يا حيوانه اسكتي هتفضحيني
ماما فتون وهي اسمها ريتاچ
ريتاچ :مالكم ياجماعه كلكم عليها كده ليه
مها : حبيبي يافخري
ريتاچ :انا كفيله بيها وقامت رزعتها قفا كفأه ياريس
مها :مكنش العشم فيك يافخري إيدكي تقليه ياحلوفه
في الجامعه دخل صهيب المدرج الي فيه غرام وصحبها والبنات كانت هتموت عليه وكان في حصه دكتور عماد
صهيب :ممكن ادخل
الدكتور عماد اتفضل
صهيب:انا صهيب الطالب جديد هنا يادكتور
دكتور عماد :طيب اتفضل واول واخر مره تتأخر تمام
صهيب :تمام
غرام:انت اول مره تكلم حد ب أحترام كده مالك يادوك ده تأثير الصيام صح
دكتور عماد:ملكيش دعوه انتي يابومه اللهم إني صايم غرام الله يسترك اخرصي علشان مفطرش عليكي
غرام :اوف بقي كل شويه حد يقولي الكلمه ديه +انا حاسه اني شوفت الوجه ده قبل كده
صهيب ب استغراب :نعم ياروح امك
غرام:بس عرفتك انت الي انا قعد معاه وصدعني برغيه
دكتور ده رغاي اوي خد بالك منه وانت بتشرح .
صهيب :الي اعرفه النفاق والكذب حرام في رمضان
غرام بعلو صوتها يلهووييييي فااار نطت وقفت علي المدرج
وكانت هتقع علي راسها صهيب لحقها ووقعت بين ايديه زاي الهنود كده الله يارب اوعدنا
خلود :ده كيس ياحيوانه خضتينا علي الفاضي
غرام : يخربيت جمال عيونك ياشبح بتفكرني ب امي
صهيب:ابو شكلك اوعي راح سبها تقع .
غرام ؛اه يا حيوان ضهري اههه إءه إءه إؤه دوك عمودي ممكن تيجي تجبلي شيبسي من بره بما انك مش بترضي تخرجنا
دكتور عماد :انتي فاطره
غرام :لاء بس معانا يهود في المدرج هنا وبصت لصهيب وهو فهمها
غرام:معندهمش رحمه بالبني أدمين حتي انهم بيرموهم
صهيب :ممكن اقعد
الدكتور عماد :اقعد ديه هتشل الجامعه كلها قريب
غرام ؛ناس ولاد وحشه اوي
فتون:والله محد وحش غيرك وبصوا لعبد الرحمن وملك لقوهم قاعدين جنب بعض وعبد الرحمن ماسك ايد ملك
غرام :في رمضان في رمضان ياخي اتقي الله بقي
دكتور عماد:بره ياغرام بره
غرام :ايه الجديد يعني يادوك انت كل يوم بتطردني والله لروح انام انا اصلا كنت جايه علشان خطرك وسعي يا ممحنه انتي وجوزك وضربت ملك في رجيلها قبل ما تخرج وصهيب اخد باله وضحك
دكتور عماد :ياييتك مجيتي يختي كنتي هتوفري عليا الضخت والسكر
غرام :مكنش العشم فيك اذا كنت انت خالي أومال الغريب هيعمل ايه صهيب انصدم والمدرج كله لاء لانهم عارفين غرام والدكتور عماد انهم قرايب وقربتهم قويه جداا
الدكتورعماد :ده انا هخلي امك تعلقك زاي الاسبوع الي فات.
غرام :انت راغي اوي انا هخرج بعد المحضره
صهيب :دكتور عماد عاوزك
دكتور عماد : في المكتب تعال
في المكتب
صهيب :انا مش عايز مخلوق يعرف اني ظابط
دكتور عماد :اكيد طبعا
صهيب : ولاحتي بنت اختك
دكتور عماد:ديه فتانه وحيوانه اقول لمين
صهيب:انا حذرتك بقي سلام
دكتور عماد :سلام
في بيت غرام يلهوي الحقونااا
يتبع الفصل ارابع 4: اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "احببت طفلة " اضغط على أسم الرواية