رواية مصيبة سكنت قلبي بقلم اميرة رمضان
رواية مصيبة سكنت قلبي الفصل الخامس 5
خبطك اي انتي الماشيه عاميه مش شايفه قدامك
ريم : نهاااااار الجا*بوك اسوووود انا عاميه
احمد : بت احترمي نفسك
زين : خلاص ي احمد حصل خير ي انسه
ريم : انا اسفه مره تانيه وانت بت اما تبتك وانا محترمه غصب عنك ياض
احمد : لاء والله شكلي همد ايدي عليكي
ريم : جرب كده وانا هخليها توحشك
احمد : بت انتي متستفزنيش انتي مفكيش خبطه اصلا
زين : احمممممد خلاص بقي عيب كده
احمد : وهي تعرف العيب اصلا
ريم : ياض انت جبت اخرك معايا اقسم بالله لو ما سكت لاخبطك بالكوبايه دي علي دماغك
ميرا : ريم في اااي
احمد بتوهان : الله اكبر ده اي العيون دي
ريم : اللطخ ده خبطني فكبيت المايه علي الكابتن ده وبعد كل ده هو المتعصب وبيزعق
ميرا : طب خلاص ي ريم لمي الموضوع مينفعش كده عشان ملك
علعموم احنا اسفين ي كابتن وحصل خير ي استاذ
احمد : طبعا حصل خير واحلي خير كمان
زين : لا والله
ريم : يلا ي بنتي عشان انا ضغطي ارتفع منه
(ومشو )
زين : مالك ي بيضه
احمد : اي الجمال ده ياض
يوسف : انتو واقفين هنا بتعملو اي اي الغرقك كده ي زين
زين : اعمل اي البنت غرقتني بسبب الزفت ده
يوسف : عملت اي ي زفت
احمد بسرحان : عليها عيون لا بتنافق ولا بتخون
يوسف : لا والله مين دي
زين : هههههههه دي بنت صاحبه البنت الهزقته
يوسف : انت لحقت تتهزق وتشقط داحنا لسه مرحناش القاعه
زين : سيبك منه العروسه فين
يوسف: داخل اجيبها اهووو
___(بقلمي /اميره رمضان 🖤)
_كل ده ي ريم فين المايه
ريم : اتكبت
ساره : يلا ي روحي انتي اللي موتره نفسك علي الفاضي العريس حنطت برا خلصي بقي
_ طب يلا خليه يدخل
ميرا : طيب يلا اقفي وخلي ضهرك للباب عشان الفريست لوووك
ريم : فيرست لوووك الله يرحم
ساره: ادخل ي عرررريس
ميرا وساره : لولولولووووووووووووووووووي (ملحوظه اللي معندوش صحاب بيعرفو يزغرطو يبقي معندوش صحاب😂)
(يوسف دخل وطلعت عينه لحد ملفيت وشي وشافني )
يوسف :😳
_اي مالك ي بني
يوسف : اي القمر ده معقوله القمر ده ملكي اناااااا وكان هيحضني
_ ااااااي يوسف هتعمل اي
يوسف : هما بيعملو كده في الوقت ده
_طب ده هما مش انا شايف عز وبابا عينهم علينا ازاي 😂
يوسف : منور ي حااااج
رنا : بسم الله ماشاء الله قموررررره اووي ي روحي 😘
_وانا اجي جنبيكي فين اي ي بت الحلاوه دي
(طلعنا وركبنا العربيه تصدقو ان احساس ان الوحده تبقي عروسه حلو اووي تحس انها ملكه😂المهم اصحابي ركبو في عربيه تانيه )
يوسف : زين سوق انت العربيه بتاع البنات
احمد : ومسوقهاش انا ليه ي اخويااا
يوسف : انا مش عايز مشاكل
احمد : مش هعمل حاجه والله هسوق وانا ساكت 😂
زين : خليه ي عم يسوقها ده هيصدعنا
يوسف : امري لله ربنا يستر
_____
ريم : هو انت اللي هتسوقها انا هنزل
احمد : انا اسف ي اخت انتي انا كنت مزودها شويه فوق
ريم : لاء كنت مزودها اوووي
ميرا : خلاص بقي ي ريم
ساره ورنا : في اي
ميرا : هبقي اقولكم بعدين
احمد : طب انتي اسمك ريم انتي بقي اسمك اي
رنا : مين ي احمد 😂
احمد : ام عيون زرقه دي
ميرا بصتله باستغراب
احمد : ولا دي لينسز
رنا : اسمها ميرا ي احمد ودي عنيها مش لينسز ودي ساره اظن خلصت اسأله بقي ركز في الطريق
احمد : اي ي بت متهدي شويه بدل مرميكي من العربيه
ساره : هو ده قريبك ي رنا
رنا : للاسف يبقي ابن عمي
_______
يوسف وملك راكبين في العربيه وزين سايق وعز قاعد قدام جنب زين
يوسف : هو ابن عمك ده هيفضل لازقلنا كده
عز : سامعك علفكره
يوسف : منا قاصد اسمعك
عز : ايوا هفضل لازقلكم امال مفكر اني هفرط فيها كده
يوسف : يابني هو انا خاطفها دانا خطيبها
عز : ولو برضو هفضل لازق علي قلبكم كده
_براحتك ي زيزو 😂
يوسف : ماشي كلها كام شهر وتبقي مراتي وساعتها لو جيت جنبيها هنفخك
____
وصلنا القاعه اخيييرا
طبعا الاغاني اشتغلت ورقصت مع اصحابي ورقصت مع يوسف كنت بطنطت من الفرحه والكل فرحان حوليا
وبعدها قعدنا نلبس الدبل
يوسف : مبروك ي قلبي
_الله يبارك فيك عقبالك
يوسف : عقبال مين ي هبله
_ يختاااااااي قصدي مبروك عليك انااا😂
يوسف : انتي في قلبي
_بس بقي عشان والله بتكسف
(واحنا قاعدين الناس جات باركتلينا ولقيت وحده جات حضنتني وقالت)
=مبروك بس متفرحيش اوي كده عشان مش هخليكي تتهني بيه
يتبع الفصل السادس 6: اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "رواية مصيبة سكنت قلبي " اضغط على أسم الرواية