Ads by Google X

رواية أحببت طفلة الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة شروق مصطفي

الصفحة الرئيسية

    رواية أحببت طفلة بقلم الكاتبة شروق مصطفي 



رواية أحببت طفلة الفصل الخامس 5

غرام بصت لخلود وقالت :طب وبتحبيه
خلود:هو محترم ومهذب وشكله حلو ومفيش حاجه فيه تخليني ارفضه
مها :جوبي علي قد السؤال متوهيش
أوس :بتحبيه جاوبي لو بتحبيه انا بنفسي الي هجوزهولك
خلود:يمكن في فطره الخطوبه اقدر احبه واتعلق بيه
أوس :انتي بتعملي كده ليه
خلود:علشان الحاجه الي مش ليه مش من حقي اتمناها
أوس بغيره هو مش عارف سببها :بس ...
خلود:مبسش ماما بابا انا هخلي يكلمكم وتاخدوا معاه معاد محدد ومش عايزه اي نقاش في الموضوع ده
غرام:طب تعالي معايا الاوضه وبعد اذنكم محدش يخبط وانت ياعمي حلملم يا قمر انت خد مراتك وسكه السلامه ياخويا وانتؤ ياريماس منك لريتاچ وكارما كل واحد يلم معزته وعلي فوق مش ظيطه هي
ريماس:اه يبنت ال
غرام:هتغلطي هنزعل ونجيب ناس تزعل
تعالي يا بت يا خلود ياقمر نخش ننم جوه برحتشينا
ودخلوا الاوضه فعلا
غرام :بت انتي فيكي ايه مش عجباني وبعدين أنتي مش بتحبي رابح وبتحبي أوس الي حصل بقي
خلود:فاكره لما قولتلك اوس عايز يعترفلي بحاجة مهمه وكنا فاكرين أنه هيعترفلي بحبه وانا رجعت زعلانه ومتكلمتش مع حد
غرام :ايوه
خلود:في الوقت ده اخدني المطعم وقعدنا نتكلم وبدل ما يقول انه بيحبني لقيته بيقولي انا بحبك زاي اختي وبنتي الي مربيها وعايزك تنسيني وبعدين قالي انه بيحب بنت تانيه وبيموت فيها واسمها سمر كمان
غرام:سمر يع ايه الاسم المعفن ده
خلود:وبس ده الي حصل وقولتله انا اصلا مبفكرش فيك وان هو زاي اخويا بس أوس بالنسبالي مش زاي اخويا
غرام:طيب وانتي بتحبي رابح
خلود:مش مهم المهم هو الي بيحبني واكيد بيحبني هيقدر يريحني
غرام:طب شوفي قلبك بيقولك ايه واعمليه وانا اختك وصحبتك وفي اي وقت هتلقيني جنبك
خلود:مش مصدق نفسي يالمبي غرام ويطلع منها الكلام الكبير ده لاء لاء
غرام:غوري فصلتيني ياشيخه وجرس الباب رن وكان عمنا عماد القمر
غرام :عمعمد ياغالي
عماد:ولا عمعمد ولا زفت اسكتي يا موكوسه
غرام:مالك يا عماد
عماد:انتي جبتي في الامتحان بتاع الدكتور رشاد ٩٩ونص لاء وإنجليزي مش مصدق نفسي يا فخري
غرام:احلب
عماد: احلب مين يابقره انتي
غرام: احلف قصدي لولولولولولي افرحي يا منطقه
مها:عملتيها ازاي يابت
غرام:فمن غشنا فليس منا انا اكيد مش هغش اكيد
خلود:هو جوجل خلي حاجه مستحيله وبنتك قصيره وتلفونها قصير قدها والنت عامل شغله
غرام:احم اسكتي اسكتي فضحتيني
مها :مش مهم مدام نجحت يلا علي الكوسه مش مهم
غرام:مها ام طيبه وست الستات وجميله الجميلات ياناس
خلود انا هنزل اشتري حاجه
بعد مرور خمس دقايق
مجهول ١:هي حبيته اسمها خلود
مجهول ٢: ايوه كان خالد بيكلم صهيب وبيقوله انا بحبها اوي والبنت اسمها خلود
مجهول ١:طب هي قدامي انفذ
مجهول ٢: نفذ وفعلا خطفوها
خلود بتفتح عيونها بصعوبه جدا
وفجأة لقت الدنيا قصدها ضلمه ومربوطه في كرسي
خشب هزاز ورجليها واديها مربوطين بتحكم وفي شاش علي عيونها علشان متقدرش تشيل الشاش
مجهول ١:هي ديه بقي نقطه ضعف خالد
مجهول ٢:بيحبها واكيد هيعمل اي حاجه علشانها كنت
سامعه من خلال الكميرا بتاعت اوضته
خلود في سرها احيه بيحبني طلع بيحبني مش وقت فرحه دلوقتي لازم افكر بهدؤ زاي أوسي حبيبي
اول حاجه اوهمهم اني لسه مغمي عليا والحبل الي هما رابطينه ده اقدر افكه. بكل سهوله دول بجد اغبيه
ميعرفوش مين خلود دول مسمني خبيثه الشله
وضحكت بخبث وفكرت في فكره
وفجأة سمعت مجهول ١وهو بيتصل ب اوس هي كانت فاكره أنه اوس لكنه اصلا ده خالد وحبت
تستهبل عليهم واول م اوس يرد زاي ماكانت فاكره لكنه اصلا خالد هتبتدي تفوق وتكلمه
بالالغاز وتمثل الغميان تاني واكيد هو هيفهم
وابتدت تسمع اي معلومه اي صوت وتفكر وتربط
خيوط ببعضها لحد انها عرفت انها موجوده في مخزن علي طريق سخنه الصحراوي؛!
مجهول١:مبيردش
مجهول ٢:من عادته انه مبيردش علي ارقام غريبه
جرب كذا مره هيرد
مجهول ١: ماشي وفعلا جرب مره واتنين وتلاته واربعه وخمسه لحد المره العشرين خالد قلق فرد
خالد :الو
خلود :اخير يا ابن الجزمه فرهضت امي انا والعصابه
مجهول ١:خالد سراج المغربي مش كده
خالد :تؤمر بحاجة.
مجهول ٢:انت الي هتؤمر
خالد :مش فاهم مين بردو
مجهول ١:خلود بنت عسل كده عيونها خضره شعرها دهبي ده طبيعي صح بس عسل صغنونه في نفسها
خالد بغضب:انتوا مين ياولاد ال* احم عيب
مجهول ١:تؤتؤ احنا لينا تار ولازم هنخده يعني هنخده ممكن ناخده من الاموره ايده ديه ابتدت تفوق اهي اصل نومها تقيل اوي
خلود بتمثيل :اه يانفوخي اه يادراعي اه يارجلي اه ياني ياكلي هييييق شهقت جامد احيه انا فين اده انا مربوطه وله ايه الله انا اتخطفت هلووووو فيه حد هونا ياشوباب
الكل بص لبعض
خلود :يارب يكون الي خطفني واحد اسمه عدنان يارب ويكون طيار حبه عيني قد الدنيا وعنده سكس بكس انا بحب السكس بكس جداا ويكون شعره دهبي زاي لون شعري وعيونه زرقه علشان انا عيوني خضره ونجيب بنتين تؤام واحده عيونها ازرق واحده عيونها عين وعين تكون واحده خاضره ووحده زارقه الله بجد
مجهول ١:اااااااااايه بس كفايه راديوا واتفتح بس بقي صدعتيني وخالد كان سامع كل الهري ده وكان
هينفجر من الغيظ ازاي تتجرأ وتقول اسم راجل غيره وتقول المواصفات ديه اصلا كلها وبعدين قال وانا مالي وابتدي يسمع بهدؤ
خلود :ايه ده عدنان انت جيت يلا بقي حط المسدس علي راسي واعمل نفسك هتقتلني وبعدين يجيلك فوكيره خطيره تعذبني بيها ونتفاجئ انا وانت بالاحداث بحر وسبيل هيفرحوا اوي لما يعرفوا قصتنا
مجهول ٢:اضربها علي دمغها تاني احسن
خلود :اه اضربني بس جامد بقي وعدنان حبيبي يطلع المسدس وطخ طخ كده وتموت وتتعلق من عرقوب رجلك في الاخره الله بجد عدنان اوعدني انك هتتغير بسرعه بقي خلينا نسبق الاحداث اوكي يابيبي وحبني بسرعه
مجهول ١:انتي تعرفي اسمي منين
خلود : متقوليش اسمك عدنان بجد الله انت ظابط بقي وفي عمليه سريه وكده صح
عدنان :ابوس أيديكي يابنت المجنونه اسكتي بقي
خلود :أوس معاك علي الخط
خالد اوس اه هي اكيد فكراني اوس وبعدين قال :نورين انتي كويسه انا خالد مش اوس
خلود في نفسها خالد مين اه ده الي انقظني وقالت :ايوه ايوه عيون صحراوي هاااا بيقولك ياعدنان بقي ايه في القصه القصه اسمع ياخالد وركز عيون بقي وكاانت سخنه علي الاخر عيون البتجاز زاي شمس الصحرا بالظبط
خالد فهم انها بتحاول تلمح بحاجة:خالد سخنه
خلود :اه صحراويه
خالد فكر :وفهم انها علي طريق سخنه صحراويه
عدنان:بس بقي اخرصي
نورين :عدونه انا جوعانه اوي اوي اسمعك اغنيه
من طيور البيبي اسمع
انا سمول راسبوا للشعر طول مشاالله مشا الله
وفضلت تدندن
وعدنان كان هاين عليه يخنقها من صوتها المسرسع ده حبيبي ياعدنان قلبي عندك
مجهول اتنين اسكتي بقي وضربها بالمسدس علي راسها وخالد بعد مكان بيضحك وسمع صوت صراخها معالم وشه اتحولت لغضب جحيمي
خالد :وحيات امي ياعدنان لدفعك التمن غالي لو لقيت خدش واحد بس فيها
عدنان :خفت انا كده عموما انا كنت متصل بيك .علشان اقولك أن تار امي هاخده منك والحلوه
ديه هي نقطه ضعفك اهي معايا معاك تلات ايام .
تفكر احنا في مكان مش هيخطر علي بال شبح
خالد في نفسه :لاء ياخفيف انا عارف المكان وهفجأك كمان ظرف تلات سعات وكمان اقل
خالد :ماشي طيب سلام وقفل
عدنان وهو بيكلم مجهول ٢واسمه سراج علي اسم
ابو خالد علشان هما اصلا ولاد عم بس حصلت خلفات بينهم مع علينا هفهمكم بعدين
خالد لازم اروح دلوقتي بس اكلم صهيب ولا اعمل ايه
لاء لاء مش هكلم صهيب ده خلفات بيني وبين ولاد
عمي عدنان وسراج مش هدخل حد فيها
تيجوا نروح عند خلود بعد ماصحيت
خلود :اه ياعدونه دماغي مش قادره
عدنان ضحك ضحكه خفيفه كده واخفاها بسرعه
عدنان:بطلي هبل بقي شويه
خلود :انا جعانه اوي انا عايزه شيبسي وفينوا وبست كوكتيل وواحده مصاصه ونبي
عدنان :سراج شيل كده الشاش من علي عيونها
وافتح الشباك ده يدخل هوا علشان انا مخنوق اوي
مفيش نفس وافعلا ابتدي سراج يشيل الشاش وخلود ابتدت تفتح عيونها وإشاعه الشمس
جت علي عيونها الخضر وكانت عيونها فاتحه اوي
خلود:ايه ده اقفل الشباك الشمس هتحولني ياعم انت ثم إيده انت عيونك زرقه اللهم صلي علي النبي تعرف الواد خالد عيونه بردو زرقه بس افتح من
بتعاتك ورسمه عيونه احلي من رسمه عيونك بس انت بردو جمر
عدنان: ايه بنت المجنونه ديه
خلود:عدونه انا جوعانه بجد مكلتش من امبارح ياكفراه حسوا بيه يحس بيكم ربنا اععععععع ده مسدس حقيقي صح الله انت بقي مين يامز انت
سراج :انا
نورين :ايوه انت عيونك لبني الله انت فتي احلمي
بص تعالي نتجوز بس عندك شركه طياران
سراج :لاء
خلود :مش عندك شركه طياران
سراج :لاء مش هرضي اتجوزك اصلا انتي تجنني بلد اساسا
خلود : اخ ياعيب الشوم عليك
عدنان: اجيب شجره واتنين لمون بالمره
خلود:ياريت الشجره هتطري الجو واللمون فرش هيفرفش الجو ماشي مش عندي اي مشكلات
سراج :انا خارج مش قادر اقعد كمان دقيقه هنا
عدنان :وانا كمان
خلود :اه وفجأة اغمي عليها
عدنان بقلق.:ايه ده مالها ديه يختييي دمغها بتنزف
شكلها اتفتحت روح يا سراج هات الدكتور الي معانا
خليه يخيط الجرح ويلفلها شاش احنا مش عايزنها
تتأذي لانها ملهاش دخل بلي بينا وبين الزفت خالد ده
خلود بهلوسه :أوسي حبيبي قطع لسانك ياعدونه
متشتمهوش وابتدت بقي تهلوس بكلام مش مفهوم
عدنان: هبله اقسم بالله سراج خرج وعدنان امر الرجاله تخرج واول ماخرجوا عدنان مسك إيديها
علشان يعدل قعدتها علي الكرسي ويربطها كويس
لكن قلبه دق جامد اوي وحس بسخونه في جسمه
وتنح
خلود:أوس فضلت تقول أوس كتير اوي
عدنان اتعصب لما سمع نورين بتكرر اسم أوس كتير واتستغرب.انها بتنادي بالاسم ده مش اسم خالد
عدنان :بس بقي وحط لزق علي بقها
خلود سكتت خالص
عدنان عدلها وربطلها الحبل اقوي من الاول والدكتور ابتدي يخيط الجرح ونسي يحط بنج وخلود اول م ابتدي يخيط حست وفضلت تصرخ لكن صوتها
مكنش باين وابتدت تحاول تاخد نفسها عدنان قلق وشال الزقه
خلود :يحمار البنج البنج
الدكتور:اه صح نسيت احط بنج
خلود فضلت تعيط وهو بيخيط كانت حاسه يالخياطه
خلود : عدنان ممكن إيديك صدقني اول ميخلص هسبها
عدنان فضل يفكر شويه وراح بيمد ايديه فكرها هتمسكها لقي الي بيعضها
عدنان:ااااااااااااه يبنت المسعوره مبيأكلوكيش لحمه
خلود بعياط وتجز اكتر وعدنان مش عارف يطلع إيده منها وسراج واقف ميت علي نفسه من الضحك
الدكتور خلص من هنا وخلود اخيرا سابت ايد عدنان
خلود :هيييح اتنفست بإرتياح
عدنان:اه يبنت ال ****** عيب
الدكتور:وريني إيدك كده
عدنان:اهي
الدكتور بصدمه :ايده ياعدنان انت استحملت
ازاي كل ده؟
عدنان:فيه ايه هي
الدكتور:ده لو عضك كلب مش هيعمل فيك كده ده دفيه وتر من وتر إيدك فضله تكه ويتقطع محتاج خياطه بسرعه وفعلا ابتدي يخيط إيد عدنان بس دون بنج زاي مهو أمره بكده
خلود :اه يابني ادمين جعانه جعانه بطني بتشتمني
والرحمن
عدنان:انتي تخرسي مش عايز اسمع حسك ده
اسكتي بقي الاكل اهو
خلود : بجد وهاكل ازاي بمنخري مثلا
عدنان:انا الي هأكلك
خلود اضطرت توافق هي جعانه فعلا
عدنان:بصي بقي حسك ده لوسمعته لسانك ده هقطعهولك انا مبهدتش انا فعلا بنفذ
خلود :يمامي خفت بجد
عدنان خرج وسبها قبل مايرتكب جريمه فيها
خالد :الوا يا طه قول لعمگ ان ولدك العزيز هيستلمه
اليوم من المشرحه كان بيتكلم بالصعيدي
طه :انت بتقول ايه ياولدي انت داري بلي بتقوله
خالد:ايوه ياعمي ولده عدنان العزيز خطف بنت بريئه ومفكر اني بحبها وانا مبحبهاش وبيهددني بيها
وانا الوقت عنده سلام ياطه ياعمي سلملي علي ولد عمي جاسر
طه :الو الو ياخالد يبني
خالد:عدنان عدنااااان وابتدي يسرخ بي هيستريا
عدنان:ايه ده ولد عمي
خالد :ايوه ولد عمك في خلود
خلود : خالد انت فين وعيطت
خالد:انا هنا انتي كويسه يا خلودي
خلود :مسميش خلودي اسمي خلود
خالد :يختي مش وقتك
عدنان:اجبلكم اتنين لمون بالمره
خالد وخلود :ياريت ده من ذوقك
خلود:صحبي الي فهمني
خالد :حبيبي انت
عدنان: يارب
خالد وخلود:يطلعلك ضب وضحكوا هما الاتنين نفس الضحكه
سراج:ايه ده انا شايف ان الجد قلب هزار
لكن في الحقيقة اصلا خالد وخلود هما الي قصدهم يعملوا كده
يتبع الفصل السادس 6: اضغط هنا الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "احببت طفلة " اضغط على أسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent