رواية أحببت طفلة بقلم الكاتبة شروق مصطفي
رواية أحببت طفلة الفصل السابع7
ملك : كتكوتي انا زهقانه
عبدالرحمن:لما نتجوز مش هخليكي تزهقي أبدا وغمزلها
ملك :لم نفسك
غرام:العب ياحماده
فتون :مش هنا مش هنا
كريم :يابني مفيش اي كسوف راعي شعور السناجل طب
أوس:بطتي دول قلت آدب فكك منهم
خلود:ارنوبي ده بيقول ايه انا مش قادر استوعب
غرام:مش لازم تستوعبي انا عايزاكي ملاك وسط ست اشخاص زباله الي هما احنا يعني
خلود :معادا ارنوبي هيبقوا خمسه بس
ريماس :تكلوا محشي
غرام :عزومه المركبيه ديه انا عارفها
كرما :بت ياغرام هو الدكتور وهو بيولد امك سحبك من لسانك
غرام:وانا إيش عارفني هفتكر الكلام ده من ٢٠٠٤
إذا كان انا اصلا مش فاكره انا كلت ايه إمبارح
ريتاچ:هوبا وسعوا ياجدعان مين ياكل إندومي
ملك :انا انا
فتون :انا راشقه اكيد
غرام:هاكل ومحدش يقول لمها
ريتاج:متخفيش اصلا امك مخبيه علبه إندومي تحت السرير بتكلها لوحدها طول الشهر .......
ريماس:الله يخربيتك
غرام :مها بتعمل كده مش مصدقك يافخري
ريتاچ : أيوه اصلا انا كذابه انا بقول كده من باب الهزار
غرام:انا بقول كده بردو
وقعدوا كلو
عبدالرحمن:البسبوسه اهيييي وسعوا
وبعد ماخلصوا جو الاكل بتاعهم الشباب والبنات طلعوا السطح علشان يلعبوا كوتشينه
واختاروا الشايب والدور وقف علي فتون وكريم كلهم خلاص خلصوا
فتون :استني هلغبط الورق ونختار
كريم :ماشي
فتون :اختار اربع ورقات وانا هختار اربع ورقات
وطبعا ديه فتون حظها معفن طلعلها الشايب
كريم :شكلك معاكي الشايب
فتون :ايوه واخلص واسحب
كريم :اممممم هسحب ديه وسحب ورقه البنت وجوز الورقتين وابقي معاه ورقتين بس
فتون :انا هسحب وسحبت ورقه وطلع فيها رقم تلاته
فتون : يوه بقي وفضلوا يلعبوا لحد ماكريم خلص الورق بتاعه وهي الي اخدت الشايب
غرام:اوووووووووو اشطا عليك يازمكس
كريم :كفك ياصحبي وضربوا كفهم في بعض
ملك :دلوقتي كل واحد مننا هيسحب ورقه وال الرقم الي هيطلع هو ده مجموع عقاب الي هتنفذوا فتون
ملك طلعلها خمسه وعبد الرحمن واحد وغرام طلعلها ورقه بنت يعني خمسه يعتبر اوس طلعله تلاته خلود طلعلها بنت بردو كريم طلعله ولد بمثابه عشرين
فتون :انا لو كنت بشتغل في الماڤيا مكنتوش هتنتقموا مني كده ياساتر يارب
غرام :انا الي هبدا عقابي الاول هتغني اغنيه حزينه
فتون : ماشي وغنت اغنيه قوي قلبك علي الفراق
غرام:العقاب الثاني انك هتجوبي علي سؤال بكل صراحه
فتون :طيب ماشي
غرام:بتحبي
فتون فضلت مصدومه بتاع دقيقتين
كريم:جاوبيها
فتون :لاء
غرام: فين جهاز كشف الكذب
ملك : اهو خدي
فتون : لاء ده غش
غرام :فين الغش في كده قولي ده العقاب الثالث يعني فضلي اتنين اعمل فيهم الي انا عايزاه
فتون:طيب ماشي وحط الجهاز وفتون حطه إيديها
غرام:بتحبي
فتون :لاء........ واتكهربت
فتون : احيه ده بجد
غرام: ايوه
فتون :حيوانه
غرام:طيب كده عرفنا انك بتحبي
فتون :فضلك اتنين اخلصي
غرام:حد هنا في الشله
فتون :لا......... اتكهربت
غرام:في الشله
غرام:مين كريم
فتون سكتت وماجوبتش وقالت علي فكره ديه حاجه شخصيه بيه مش بمزاجك انتي كده متطفله وحبيتي تعرفي حاجه ملكيش دعوه بيها اساسا
غرام:إيده يافتون انتي بتكلميني كده
فتون : لانك شخصيه بارده ومتطفله ورخمه جدا وبتدخلي في الي ملكيش فيه
غرام عيونها دمعت : انا يافتون وحشه كده
فتون :ايوه
غرام جريت وهي بتعيط
ملك :انتي إظاهر عبيطه في دماغك وله ايه
خلود: انتي متخلفه جدا في كلامك علي فكره يافتون
فتون :بقي انا الوحشه دلوقتي صح والي هي بتعمله ده ايه
كريم :بس مكنش ينفع تعملي كده او تكلميها كده
فتون:انت اصلا سبب الخناقه لو مكنتش سألتني اني بحبك ولا لاء وانا اه بحبك وطلعت تعيط
الكل اتصدم
غرام كانت بتجري في الشارع وراحه المكان بتعها النيل وقعدت
صهيب :خالد انا نازل اقعد علي النيل شويه حاسسني مخنوق
خالد:مش هاجي بردو سيبني انام بقي
وحط المخده علي وشه صهيب وصل عند النيل سمع صوت عياط جاي من وراه بيلف لقي بنت بتعيط
صهيب :وانا مالي اصلا بس شكلها زعلانه اوي
صهيب : انتي كويسه يا انسه
غرام:لاء وكانت لسه مغطيه وشها ب إيديها
صهيب :مش هيزعج لو قعدت معاكي
غرام رفعت وشها ولسه هتتخانق لقته صهيب
غرام:صهيب
صهيب: مالك ياغرام شكلك ايه ده فيه ايه
غرام حضنته وعيطت اكتررر
صهيب اتصدم
غرام:هو انا وحشه ومتطفله ورخمه وبدخل في الي مليش فيه
صهيب:غرام
غرام اخدت بالها وبعدت ومسحت دموعها وقالت
معلش انا أسفه مكنتش أقصد
صهيب :ولا يهمك ممكن بقي تقوليلي ايه اللي حصل
غرام: الي حصل ................................. وبس
صهيب :بس انتي غلطانه هي فعلا حاجه خصوصيه ليها هي لنفساها
غرام: بس هي بتحبه وهو كمان ليه بقي كل العذاب ده
صهيب :انتي عايزه تسعدي بس انتي ساعدتي بطريقه غلط وفتون غلطانه علشان أتكلمت معاكي بالطريقه ديه وقالت الكلام ده
غرام :فكك
صهيب:تشربي حمص
غرام:بما انك عزمت مش هكسفك
صهيب:يخربيتك هتفرقعي
غرام:ياخويا هو حد واخد منها حاجه اتوكس
صهيب : عبيطه بس طيبه
جدعان صهيب لعلمكم مش بيعامل بنات بس هو اتشد لغرام جداا جداا جدااا جدااا فخري نظمي فهمي يعني بسبب السر الي حصلوا زمان وهنعرف
صهيب :تعرفي انك اول بنت أتعامل معاها بعد ٩سنين مقاطعه لجنس حواء كله
غرام:ايه ده ليه
صهيب في نفسه الي انا قولته ده
صهيب بسرعه :متخديش...... وفجأة صوت ضرب نار. كان عدنان
غرام: احيه هنموت هنموت طب ارجع لماها العشرين جنيه واتف في وش متولي الجزار الي عايز يتجوزني وارجع السندوتش الي سرقتوا من عمي حلملم. بعدين اموت ياصغيره علي الموت ياا....
يتبع الفصل الثامن8: اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "احببت طفلة" اضغط على أسم الرواية