Ads by Google X

رواية الوسيم والقلبوظة الفصل السابع 7 - بقلم رنا احمد

الصفحة الرئيسية

رواية الوسيم والقلبوظة البارت السابع 7 بقلم رنا احمد عماد

رواية الوسيم والقلبوظة كاملة

رواية الوسيم والقلبوظة الفصل السابع 7

في فيلا طاهر ...
كانت تسير ندا الي الداخل بتعب لتنظر إليها سماح بتقيم وضيق.
/انتي مين ي حلوه ودخلتي هنا اوي .
ندا بغيظ وضيق /انا بنت صاحب الفيلا الي انتي قاعده فيها دي .
سماح بضحكه رقيعه/ههههههي هو انتي بقا ندا انا مرات ابوكي ي عني في مقام امك كده .
ندا بغضب جحيمي/اوعي سيره امي تيجي علي لسان واحده زباله زيك فاهمه .
سماح بردح وغيظ /نعم ي روح امك اسمعي ي بنت انتي باين عليكي كده ابوكي مدلعك وشايفه نفسك بس مش عليا ي اختي ده انا سماح خريجه بارت وسط البلد.
ندا بسخرية وحزن /ونعم اختيارك ي طاهر باشا بجد عرفت تنقي .
طاهر بحده /انتي ليكي عين تقلي ادبك كمان مش كفايه محضرتيش فرح ابوكي .
ندا بغضب /فرح ابويا حضرتك مش مكسوف من نفسك انا فعلا بقيت بستعر انك ابويا .
سماح بغيظ /شايف انا مش عارف انت خلفتها ازي دي ي طهطه .
ندا بسخرية ووجع/تصبح علي خير ي طهطه .
سماح بضيق /ي سلام علي تقل دمك ولا يهمك ي حبيبي تعال وانا هظبطك والبت دي انا هربيها .
في فيلا عاصي ...
كان يجلس بشرود لتتضع نور يدها علي كتفه بحنان .
/قلب امك مالك ي حبيبي .
عاصي بابتسامه/مفيش حاجه ي امي انا بخير.
نور بحنان وهي تحتضنه /عاصي نسمه بجد بنت كويسه اوي الشكل مش شكل حاجه ي قلب امك الجوهر هو الأهم فاهم ي عاصي .
عاصي بابتسامه وهو يربت علي يدها /فاهم ي امي صدقيني انا كمان شايف كده .
نور باستغراب /ده مين الي جاي دلوقتي .
عاصي بابتسامه/ده اكيد الواد حازم روحي نامي انتي ي امي متسبيش كابر باشا لوحده انتي عارفه هو بيغير مني ازي .
نور بضحك /ههههه تصبح علي خير ي نور عيني.
ليذهب عاصي ليفتح الباب وبالفعل كان حازم .
عاصي بغيظ /اهلا ي اخويا ممكن اعرف انت كنت فين بكلمك كتير مبتردش.
حازم بهيام ومرح /اه ي عاصي انا كنت مع القمر نزل علي الارض وكان معايا .
عاصي بغيظ /نعم ي اخويا مش فاهمك قصدك ايه .
حازم بابتسامه وسعاده/هحكيلك بس قولي عملت ايه مع البرميل .
عاصي بعدم فهم /قصدك ايه.
حازم بجديه /نسمه ي عم .
عاصي بغيظ وغيره /اوعا اسمعك تقول عليها كلمه تاني صدقني هتخسرني للابد .
حازم باستغراب وغمزه /ايه ده هي الصناره غمزت ولا ايه مع أنه صعب بس مفيش حاجه بعيده عن ربنا .
عاصي بابتسامه/نسمه هتكون مراتي ي حازم .
حازم بصدمه /ايه انت بتهزر ولا بتتكلم جد .
عاصي بابتسامه/بتكلم بجد ي حازم  وفرحنا الاسبوع الجاي.
حازم بجديه /لا وحياه ابوك اهدا كده وقولي ده حصل ازي .
عاصي بابتسامه/هقولك ي سيدي ..
في الصعيد ..
في فيلا الدهشان ...
كانت تسير عفت بشرود وهي تفكر كيف ستجلب ذلك الاطر أطر من استطاع أن يدخل الي قلبها وهدم حصونها بدون اي مجهود منه لتسلط نظرها علي تلك التي تنزل الي الاسفل بقلق شديد.
عفت بحده /واه عاد كنتي فوق بتعملي ايه عاد ي بت .
سكينه بارتباك وخوف /ابدا ي ست الناس كنت بطلع كوبايه شاي ل مراد بيه فوتك بعافيه .
في غرفه مراد ...
كان يحاول أن يغفا لتقتحم عفت الغرفه بحده .
/البت دي كانت بتعمل ايه عندك في الوقت ده ي مراد .
مراد بخبث /متقلقيش ي خيتي دي اللعبه الي بلعب بيها علشان تنفذلي كل الي انا عاوزه وقريب جوي هتشوفي العائله دي وهي بتقع وبنبقا احنا أسياد البلد .
عفت بجديه/هتعمل ايه عاد ي مراد .
مراد بشر /هقولك .
في فيلا عاطف ...
كانت تجلس نسمه في غرفتها بشرود وهي تحدث ذاتها /ايه ي نسمه ايه الي حصلك ليه وفقتي علي لعبه عاصي دي عايزه تقنعي نفسك أنه علشان البنات الي ياما اتريقوا عليكي ده هو السبب ولا السبب اني عاصي صحا جواكي حجات دفنتيها انتي بايدك من زمان انتي نفسك تعيشي في حضن عاصي اعترفي انك حبتيه ي نسمه وانك داخله علي حرب قويه جدا ....
عاطف بابتسامه /مبروك ي نسمه قلبي .
نسمه بانتباه /الله يبارك فيك ي بابا .
عاطف بحنان /نسمه ي بنتي عاصي شاب كويس وأهله كمان محترمين جدا اتمنالك حياه سعيده ي بنتي .
نسمه وهي تحتضنه بدموع وقلق /بابا انا بجد محتاجلك جنبي .
عاطف وهو يحتضنها بحنان /انا جنبك ي قلب ابوكي وعمري مهبعد عنك ابدا ..
في فيلا عاصي ....
كان يجلس حازم بصدمه مماسمع .
حازم بخبث ومكر/لا ي شيخ بقا عاصي عبد الحي فيه حد بيقدر يفرض عليه حاجه عايز تقنعني أن كل ده علشان طنط نور مصممه علي كده ولا فيه سبب تاني .
عاصي بارتباك شديد /قصدك ايه ي ابني ..
حازم بغمزه /قصدي انك وقعت فيها ي عاصي ومتقوليش ده حصل ازي زي بالظبط انا اول مشوفت البنت دي حاسيه وكاني بحبها من زمان حب من اول نظره ي عني .
عاصي بارتباك ورفض لذلك الفكره /انت باين عليك اتجننت لا طبعا دي فتره مؤقته وهتخلص .
حازم بخبث /هنشوف ي عاصي . 
في الصعيد ...

في جنينه الفيلا ..
كانت تنظر فيروز بسعاده لذلك الهديه الرائعه .
كادر وهو يقبل يدها/كل سنه وانتي طيبه ي حبيبتي.
فيروز بسعاده /انا مش مصدقه نفسي اتغيرت اوي ي كادر رجعتني لايام زمان .
كادر بعشق /كان لازما اتغير علشانك ي ملكه قلبي كان لازم اللحقك قبل ماتضيعي مني .
فيروز بعشق /بحبك جوي ي كادر .
كادر وهو يقبل يدها بعشق/وانا بموت فيكي ي روح كادر .
في فيلا الدهشان ....
كانت تستمع عفت الي أخيها بفخر .
/واه عليك ي اخوي ابن ابوك صحيح كده تبقا احلوت جوي .
مراد بشر /كده هنضرب عصفورين بحجر واحد نكسروا كادر علي ولده الوحيد وساعتها مهره هتبعد عنه ونرتاح الحرب خلاص هتبدا ي خيتي ولازما احنا الي نكسب فيها ..
عفت بشرود وهمس /واهمهم قلبه الي لازم يكون ملكي ويحيني من جديد .
في أحدا محلات المجوهرات الفاخره ...
كانت تقف نسمه بضيق فجميع الموديلات الجديدة لا تجد ما يناسبها كمقاسها .
عاصي بحنان /متزعليش ولا يهمك .
نسمه بدموع وطفوله /مزعلش ازي بس دول حلوين اوي ونفسي فيهم .
نور بحنان /والي عروستنا نفسها فيه هيكون عندها .
عاصي بابتسامه/جورج عايز مقاسها من كل الموديلات الي عجبتها في اسرع وقت .
ندا بابتسامه وسعاده /الف مبروك ي نسمه ي حبيبتي .
حازم بهمس واعجاب /عقبالك .
ندا بإعجاب وخجل /شكرا .
في الجامعه الخاصه ب ياسين ..
كان يقف صالح بشر وهو يمسك بيده فنجان القهوه ليقترب منه بخبث .
/واه عاد أكده ي ياسين نبقا ولاد بلد واحده ونقعد بعيد عن بعض كده .
ياسين بابتسامه /واه عاد كيف كده كيفك ي صالح .
صالح بخبث /زين ي اخوي اشرب بقا فنجان القهوه ده هيعدل المزاج علي الاخر .
ياسين بجديه /والله جيه في وقته .
صالح بخبث ومكر/الف هنا وشفاء اشرب ..
في أحدا الكافيهات الفاخمه ....
كانوا يجلسون عاصي ونسمه وحازم وندا ...
ندا بابتسامه /طب عن اذنكم هروح عند حمام السباحه شويه .
حازم بابتسامه /وانا هروح معاكي ي انسه ندا اصلي بموت في شكل المياه اتفضلي .
نسمه بابتسامه /واضح أن صاحبك مش ناوي يجبها ل بر بس خود بالك دي صاحبتي .
عاصي بابتسامه ساحره/والله لو هي قادره تبعد تبعد بس واضح أن الموضوع جاي علي هواها الحب هو اجمل احساس في العالم .
نسمه بارتباك /شكرا علي موضوع الموديلات هتكلفك كتير .
عاصي بابتسامه /انتي نسيتي انتي هتتجوزي مين ولا ايه وبعدين مانتي ياما خسرتيني ولا نسيتي صفقات سلمي الي ضيعتيهم من ايدي .
نسمه بضحكه خفيفه/ههههه طبعا فاكره .
أحدا الشباب بسخرية/ايه ي وحش ودي هتقدر عليها ازي دي ههههه.
الشاب الثاني بسخرية/ههههه ي عم شيل علي ايدك .
عاصي بغضب جحيمي /ده انا الي هخلي الإسعاف تشيلكم بعد ماولع فيك انت وهو يروح امك .
أحدا الشباب بشر وهو يشهر مطوته بالقرب من عاصي /ده انت كده لعبت في عداد عمرك .
نسمه وهي تقف أمام عاصي برعب لتأخذ ذلك الضربه بدلا منه ليصرخ عاصي بخوف ورعب وهو يراه يده أصبحت ممملؤه بالدماء ليصرخ بوجع والم //نسمه ..
google-playkhamsatmostaqltradent