رواية غدر الصحاب البارت التاسع 9 بقلم شيرين جمال
رواية غدر الصحاب الفصل التاسع 9
تدخل نور.. 🙄🙄نعم مين حضرتك
الشخص.. انا العريس
نور.. عريس مين يا كابتن معندناش بنات لجواز
الشخص.. بضحكه مين قال كدا اومال انا هتجوز مين
نور.. انت مجنون بقولك مفيش بنات لجواز يا عم انا متجوزه ومعايا عيال
الشخص.. 😂😂 طيب ننادي الحاجه تسمع الكلام ده
نور.. قلبك ابيض يا جدع انا بهزار معاك
الشخص.. ايوه كدا اتعدلي
نور🤨🤨نلم نفسنا بقي
الشخص.. على العموم انا م جاي علشان اتجوزك يا عانس
نور.. يخرب بيتك انت بتقولي انا كدا
الشخص.. اعودي يا نور علشان نتكلم بجد
نور.. اتكلم يا عمرو انا معاك
عمرو.. انا جاي اطلب ايد مريم وامك عايزه تدبسني فيكي
نور🙄لحظ ان كلمك جارح
عمرو.. نتكلم جد شويه
التليفون يرن نور ثواني يا عمرو
مراد.. حبيبي وحشتيني
نور.. م لسه كنت معاك
مراد.. بتوحشيني وانتي معايا
نور.. وانت كمان بتوحشيني
عمرو.. نور وحيات امك الاريال مظبوط
نور تبص على عمرو 👍👍ميه ميه
عمرو.. وحيات امك اي المحن ده ومين ده
مراد.. مين الحيوان ده وصوتو عالي ليه وازاي يقول اسمك كدا
نور.. ده عريس يا قلبي
مراد.. م تقولي كدا اييييه يختي مين ليله امك سوداء
نور.. استنا يا مراد
نور.. ده قفل السكه
عمرو يمسك نور من اللياقه مين ده
نور.. يخدع عيب كدا شكلي قدام الناس
عمرو.. بصوت عالي انطقي
نور.. بخوف ده مراد عز الدين شخص انا بحبو وهو بيحبني اوي
عمرو.. طيب يجي يتقدم احنا بنعمل كدا يا نور
نور.. بدمع عمرو انت م ابن عمي بس انت اخويا كمان بس انا خايفه مراد كان بتاع بنات واهلو من كلمو شكلهم صعبين اوي
عمرو.. يمسح دموع نور طيب اهدي وانا هسال عنو وهعرف كل حاجه تعالي نتكلم مع امك علشان نصلح الغلط ده هو انا ناقص بلوي مش كافيه مريم
تدخل.. مريم خير يا استاذ عمرو بتقول حاجه
عمرو.. وانا اقدر يا قلبي
نور.. بضحك اختي مسيطره يا جماعه
تدخل.. ام نور خير يا ولاد
عمرو.. مرات عمي انا جاي اطلب ايد مريم م نور
ام نور.. بصدمه ازاي الصغيره قبل الكبيره
نور.. بسرعه لا طبعا يا ماما انا بحب اختي وانتي عارفه ان انا وعمرو اخوات م هشوفو غير كدا
ام نور.. تبص على مريم موافقه
مريم.. تتكسف وتبص في الأرض
ام نور.. على بركه الله ويقرو الفتحه وعمرو يتفقوا على ٣ سنتين اعقبال ما مريم تخلص الجامعه وهو يرجع من السفر
ينزل عمرو
ام نور.. بصوت عالي نورررر
نور ومريم.. في اي
خير يا ماما في اي
ام نور.. تنزل على وش نور بقلم
نور.. بصدمه ان اول مره امها تضربها
ام نور.. هي دي الجامعه اللي بتروحيها خدي شوفي
تمسك نور الموبيل وتلقى فديو ليها ومراد شيلها بيلف بيها وهي بتقولو اه بحبك وكمان رساله ان نور ومراد على علاقه مع بعض
نور.. بعيط ماما افهمك والله ده غلط انا مظلومه
ام نور.. صدقني يا نور اول عريس هيجي هتجوزي
الباب يخبط مريم مين حضرتك مراد ان مراد عز الدين
نور.. بصدمه مراد
مراد. نور مالك في اي
ام نور تخرج في اي يا ابن ناديه
مراد.. حضرتك تعرفي منين امي
ام نور.. اسمع لو انت اخر واحد في الدنيا م هتجوز بنتي
مراد.. انا م فاهم حاجة في اي وليه حضرتك واخده المواقف ده مني
ام نور.. اي حاجه من ريحه عز الدين تغور
مراد.. بغضب حضرتك أنا م فاهم حاجة وبنتك هتجوزها سلام
ام نور... من الدنيا كلها ملقتيش غير ده اول مره في حياتي هقولك لا
يرجع مراد البيت متعصب
ناديه هانم.. تعرفي واحده اسمها نعمه منين
ناديه.. بصدمه وانت تعرفها منين
مراد.. بصوت عالي انا اللي بسأل ولازم تردي عليا
يدخل.. احمد عز الدين.. مراد صوتك عالي ليه
مراد.. احمد بيه شرف اهلا بيك
احمد.. مراد احترام نفسك
مراد.. طيب حلو اوي نتجمع كلنا وافهم تعرفو منين نعمه محمد
احمد بصدمه.. انت تعرفها منين
مراد بصوت عالي انا اللي بسأل ردو عليا علشان تعرفو اعرفها منين انا بحب بنتها وهتجوزها
احمد.. مش هيحصل لو بموتك يا مراد
مراد.. لا كدا الحكايه كبيره وانا هتجوزها يعني هتجوزها
احمد.. اعتبر نفسك محروم من الميراث
مراد.. احسن حاجه قولتها فلوسك عندك وخد يديلو مفاتيح العربيه وكل حاجه
ناديه.. تقف قدام مراد لا م هتمشي من هنا والبينت دي لا
مراد.. ابعدي عني يا ناديه هانم وعلى فكره انا هعرف كل حاجه
عند نور.. تتصل على هند وتحكي كل حاجه ليها وهند تقولها لازم تجوزو حتى لو عرفي
نور.. انتي بتقولي اي ازاي ده
نور.. مراد بيتصل
هند.. انا هاجي أخدك من البيت وانزلي نقابل مراد
وفعلا تنزل هند ونور تقابل مراد
نور. في اي يا مراد
مراد.. عندي في البيت عملو نفس عندك وانا سبت كل حاجه علشانك نور انتي م هتكوني لحد غيري
نور.. بدمع مراد دي امي وانا م هقدر اعمل حاجه من غير رضيها
مراد.. يعني انا ابيع الدنيا كلها وانتي عايزه تبعاني سهل كدا عندك
هند.. مبسوطه انهم هسيبو بعض
تتصل مريم علي نور
مريم.. نور ماما كلمت عمرو علشان من فتره كان متقدام واحد صحابو وهي قالت موافقه
نور.. بصدمه ماما بتعمل كدا ليه
مراد.. في اي
نور.. ماما موافقه على عريس متقدم
مراد.. يمسك ايد نور جامد بصي بقي انا صبرت عليكي كتيررررر ليا اه لغيري لا فااااهمه
هند... انا عندي حل
مراد.. اي هو قولي
هند.. تتجوزو عرفي بس من غير ما تلمسها
نور.. لا طبعا
مراد.. نور حبيبتي احنا محدش عايز يتكلم وفي حاجات كتير بينهم لازم نعرفها
نور.. مراد انا خايفه
هند.. متخافيش م انتي بتحبي مراد هتخفي من اي
مراد.. هند بتكلم صح انا جمبك يا قلبي
وفعلا مراد ونور يتجوزو
نور.. الوراقه دي اشيلها فين
هند... معايا طبعا
مراد... تعالي اروح وطمنيني عليكي اما تروحي
هند... في سرها معلش انا اللي بايدي بجوزك مراد بس ده لهدف معين وكافيه الفديو اللي بعتو لمامتك وعرفتها مين مراد ولسه الدور على مراد يكرهك 😠
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية غدر الصحاب" اضغط على أسم الرواية