Ads by Google X

رواية ملكة الاسد الفصل التاسع 9 - بقلم سلمى هاني

الصفحة الرئيسية

رواية ملكة الاسد البارت التاسع 9 بقلم سلمى هاني

رواية ملكة الاسد كاملة

رواية ملكة الاسد الفصل التاسع 9

عصام بعد ما قال كل الحقيقه كان مستني رد مليكه .. 
عصام بحزن :انا اسف ي بنتي مكنش عندي حل تاني احميكم غير كده 
مليكة بجمود: انا خلاص مش فرقه معايا ... انا عاوزه اعرف اذ الاستاذ احمد لسه عايش ولا مات 
اسد: الوحيد ال هيقدر يجواب هو سيف 
مليكة بستغراب:هو يعرف منين 
سيف بدموع:لان انتِ اختي 
مليكة:اخت مين ... 
سيف: اختي ي مليكه 
مليكه بصراخ: لاااااااااا انا تعبت ... انا كل شويه بعرف حاجه انا بقت مش عاوزه اعرفكم تاني .. 
ندا بدموع: مليكه اهدي ونفهم كل حاجه ممكن .
مليكه حضنت ندا وبتعيط،: اناا تعبت ي ندا ... تعبت معتش قادره استحمل ... ليه كل ده .. ليه انا 
ندا بدموع: اهدي يقلبي 
مليكه :,لسه في ايه تاني مش عارفه ؟. وانت بتكون اخويا ازي.. 
سيف: انا مكنتش اعرف ده غير لم ماجيت هنا 
... مكنتش اعرف اني عمي عصام يعرف ابويا غير لم امي قالت ليا 
مليكه :يعني انت اخويا بس من ابويا 
سيف:إيوه محدش كان يعرف .. غير لم ماجيت من امريكا وامي قالت ليا اني ابويا كان متجوز قبل كده وليا أخوات وإني لازم أعرفهم .. محدش يعرف غير عمي عصام 
مليكة بجمود: تمام .. انا عاوزه اعرف هو فين 
سيف :, لسه عايش بس في امريكا 
مليكه : تمام هينزل قريب 
سيف:, صعب ينزل بس امي ممكن تجي وهو هيجي لو .... وسكت 
مليكه: لو أيه 
سيف :لو عرف إنكم عايشين هينزل
مليكة :تمام قولها انك عرفت ان اخواتك عايشين 
اسد:يعني هتسامحي 
مليكة: اسمح ... انا مش هسامح حد ... 
عصام : مليكة ي بنتي .. انتي الوقتي غرفتي كل حاجه اقعدي معنا هنا 
اميمه بحب:عصام معها حق مش هينفع تقعدي لوحدك انتي وندا 
مليكه بضحك:هههه لا بجد عاوزني اقعد هنا ... انتم مفكرين إن هسامحكم لا بجد ضحكتوني 
اسد : تقصدي أيه 
مليكه بدموع : اقصد اني مش عاوزه اشوفكم تاني ... انا همشي وانا يتمه واسمي مليكة الاسيوطي ومش اي حاجه تانيه وانا مليش عيله 
عصام بدموع: مليكة ي بنتي انتي بتقول أيه ... انتي متعرفش انا كنت مستني تعرفي امته علشان اخدك في حضني ... انتي بنتي . بنت اختي ارجوكي كفايه بعُد .. 
مليكه بحزن :انا اسفه بس مش هقدر اسامح .. 
وسبتهم وخرجت .. سبتهم وهي مش عارفه هتعمل أيه .. 
ندا بحزن:انا اسفه بس مليكه مش هتسامح حد وأنتم عارفين كده .. عن اذنكم وخرجت 
اسد : يعني كل ده حصل وانت مقولتش ليه 
عصام قعد بتعب :انا مكنش عندي حل تاني... اسد أرجوك راجع مليكه وانت ي سيف حاول معها أرجوكم 
سيف :انا مش هسيب اختي 

 
في عربية مليكه 
مليكه :ندا انا هروح عند ملك لازم تعرف كل حاجه انتي روحي البيت 
ندا:حاضر ي مليكه سلام . وقفلت معها 
مليكه في نفسه : انا مش نقدر اسامح حد ولا حتي أبويا 
وبعد وقت وصلت  مليكه بيت ملك 
وقفه قدام الباب قبله بدق هل اخته هتقابله ولا مش هتكون فاكره وقرارت انه ترن الجرس
ملك فتحت الباب وإستغراب: أستاذه مليكة حضرتك كويسه 
مليكة من غير مقدمات حضنت ملك وعيطت 
مليكة بعيط:ارجوكي متسبنش تاني 
ملك :انتي كويسه 
مليكة بدموع:انا مش كويسه طول مانتي بعيده عني 
ملك بعدم فهم:انا مش فاهمه حاجه 
مليكة:معقول مش فاكره اختك مليكة 
ملك بدموع: مليكه اختي .. انتي بجد وفضلت تحسس عليه وتعيط انتي بجد يعني انتي اختي 
مليكة بدموع :إيوه ولله ليه سبتني 
ملك حضنته فضلت تعيط ومليكه برضو فضلوا ع كده ربع ساعه  كل واحده منهم مش مصدقه انه لقيت اخته .. 
ملك وهي تمساح دموع مليكه: خلاص معتش في بكاء بعد كده احنا مع بعض 
مليكة :حاضر .
ملك : انتي عرفتي اني اختك ازي او وصلتي ليا ازي 
مليكه: من يوم المستشفي وانا طلبت حد يجب معلومات عنك وعرفت كل حاجه وانك أحم ابوكي ايمن .. ملك انا مش قصدي اني انه يدخل السجن بس هو غلط 
ملك بحب: فاهمه هو يستحق انا مقولتش حاجه وبعدين انتي عارفه اكيد انه مش ابويا 
مليكة بحزن:اه .. وعرفت من هو يكون ابونا 
ملك بتسرع :بجد مين 
مليكة بحزن:هقولك بصي هو ... .... وحكت ليها كل حاجه 
ملك بدموع: كل ده وايمن ..طب ليا  ذنب انا وانتي أيه علشان يحصل كل ده .. انا مش عاوزه اعرفهم وكفايه انتي 
مليكه :علشان كده انا قرارت اني نسافر كلنا من هنا .. انا تعبت  مش عاوزه اكون هنا اكتر من كده 
ملك : وانا معكي انا مش هسيبك تاني ابدا 
مليكه حضتنه : ربنا يخليكي ليا يلا قومي نروح ل ندا 
ملك :ندا ال كانت معكي في المستشفي 
مليكه :إيوه دي أختنا 
ملك :اكيد ثواني هلبس واجي 
وبعد وقت خرجت ذهبوا الي البيت ..  

 
وبعد وقت واصل 
مليكه :ندا ... ندا 
ندا :ايوه في أيه 
مليكة: شوفي مين معايا 
ندا بحب :ملك 
ملك :ندا حبيبتي ❤️
مليكة : اخيررررر ي ندا وصلت ليها 
ندا بحزن:طب قولت وقبل متكمل 
ملك بحزن:ايوه قالت وانا مش عاوزه اعرفهم وكفايه معايا أخواتي .. 
مليكه وندا حضونها: ربنا يخليكي لينا 
ملك : ويخليكم 
مليكه :يلا بقي نتعشا ونام علشان روانا حاجات كتيره 
مليكة:ندا احنا هنسافر تاني 
ندا بستغراب: هنسافر ! ليه 
مليكه :عاوزه ابعد خلاص من هنا كفايه كده هنرجع فرع لندن تاني وتشتغل زي مكونا 
ندا بحب:خلاص لو تتكون مرتاحه كده تمام .. 
وعده وقت بين الحب والفرحه وكل واحده طلعت الاوضه
ساعه2 بليل 
مليكه نزلت تشرب مايه سمعت خبطت في المكتب دخلت تشوف في أيه فتحت الباب فجاء .. وانصدمت 
مليكه :نداااا 
ياتري اي حصل ... وحصل ايه  ... 
وندا حكايته أيه . واسد ناوي يعمل أيه هو سيف 
(ملحوظه كل شخص في الروايه ليه قصه لسه ندا واسد و ياتري حكايتهم أيه )اتمنا تعجبكم... واتمنا تقول رايكم وتوقعكم وبلاش تم ممكن . 
google-playkhamsatmostaqltradent