رواية مليكة الفهد البارت العاشر 10بقلم عائشة احمد
رواية مليكة الفهد الفصل العاشر 10
مليكه جابت الاكل
مليكه.. فهد اطلع انت لسه جوه
فهد.. اديني طالع
فهد طلع من الحمام وكان لابس شورت قصير بس وماسك فوطه بيجفف شعره
مليكه.. انت ازاي طالع كده هتاخد برد امسك البس التيشرت ده
فهد.. يحبيبتي الاوضه دافيه مش ساقعه
مليكه.. البس ملياش دعوه
فهد.. آمر ده؟
مليكه بحب.. مش آمر انا خايفه عليك
فهد.. طيب انا مش بحب البس تيشرت
مليكه.. اوف براحتك دماغك ناشفه
فهد.. تعالي اقعدي في حضني
مليكه قربت منه وفعلا فعدت ف حضنه
فهد بضحك.. احنا اتجرانا اووي اهوو
مليكه بضحك.. الله مش جوزي
مليكه طب انت هتعرف تاكل كده
فهد.. اممم هعرف
فهد كان بياكل وبياكل مليكه وكان فرحان انها بدأت تتقرب منه وكسرت حاجز الخوف والكسوف مبينهم
بعد شويه خلصوا اكل ومليكه شالته
مليكه.. فهد
فهد.. قلب فهد تعالي يحبيبتي
مليكه.. كنت عايزه اقولك على حاجه
فهد.. قولي سامعك
مليكه حكت لفهد كل حاجه بخصوص موضوع مي صحبتها
مليكه.. فهد كنت عايزه تشغلها عندك ومتروحش عند باباها تاني انت ممكن تكلم باباها والله مي جدعه جدا وطيبه خالص
فهد.. طالما انتي قولتي هيبقى يتنفذ تخليها بكره تيجي الشركه عندي وانا هشغلها سكرتيرة مراد كان عايز سكرتيره كويسه
مليكه بفرحه.. قربت منه وباسته ف خده حبيبي ي فهود
فهد بضحك.. قلب فهود وقرب منه وبا*سها ف شفا*يفها
مليكه احم.. يلا ننام
فهد.. يلا وشدها لحضنه
في الصباح
فهد صحي قبل مليكه وبا*سها ودخل اخد شاور وخرج لبس هدومه ومشي على شركته
فهد للسكرتيره.. مراد وصل
للسكرتيره.. لسه مجاش حضرتك
فهد.. تمام
عند مليكه
صحيت من النوم ملقتش فهد دورت عليه ملقتهوش وعرفت انه مشي الشركه لما ملقتش تلفونه رنت عليه
مليكه.. الوو
فهد..حبيبي صباح الخير
مليكه.. صباح النور
فهد.. لسه صاحيه
مليكه.. اه دورت عليك مش لقيتك مصحتنيش لي
فهد.. معلش يحبيبتي بس انا كنت مستعجل ولقيتك رايحه ف نوم عميق
مليكه.. اممم ماشي هسيبك دلوقتي وهاجي انا ومي كمان شويه
فهد.. ماشي يقلبي
تسريع الأحداث.. قفلت مليكه مع فهد وكلمت مي وحكتلها الحوار اللي اللي حصل بينها وبين فهد ومي فرحت جدا
مليكه.. تعالي نفطر وبعدين نروح انا هستناكي متتاخريش
مي اشطا اديني جايه
مليكه.. سلام يقلبي
عند فهد
مراد دخل على فهد
مراد.. وحشتني يقلبي
فهد.. طب تعالي عايزك
مراد.. سألت لي علياا
فهد.. جبتلك سكرتيره ف كلية الألسن وشاطره وصاحبت مليكه
مراد..اشطا جت من عند ربنا على كده حلوه وأنهي كلامه بضحك وغمزه
فهد.. اتلم يحيوان
سليم دخل
فهد.. اهلا سليم باشا نورت
سليم.. حبيبي ده نورك يقلبي وضحك
فهد.. لسه جاي
سليم.. اعمل اي يعني كنت نايم
فهد.. نامت عليك حيطه امشوا يلا
سليم.. انا ماشي يعم متزوقش بس وبعدين مراد ده شبهي وانا وهو زي بعض وف الليل عندنا سهره وغمز لفهد
فهد.. طب غور برا
عند مي وصلت عند مليكه وبعدين فطروا ومشوا راحو عند فهد
مليكه للسكرتيره..لو سمحتي ادخلي قولي لفهد بيه ان انا موجوده
السكرتيره.. اقوله مين يفندم
مليكه.. قوليله مليكه
دخلت السكرتيره عند فهد
السكرتيره.. في واحده واقفه بره بتقول انها عايزه حضرتك واسمها مليكه
فهد قام وقف.. دخليها فورا وتاني مره تدخل من غير استئذان
السكرتيره.. حاضر يا فندم
فهد.. تعالي يقلبي مش محتاجه استئذان دخلت مليكه وحضنت فهد
مليكه..فهد دي مي صحبتي
فهد.. ازيك يا مي
مي.. ازي حضرتك
فهد.. مليكه كلمتني عنك كتير
مي بصت لمليكه وابتسمتلها
فهد.. انتي ف كلية ايه ي مي
مي.. انا ف كلية السن
فضلوا يتكلموا شويه وبعدين رن ع السكرتيره.. قولي لمراد ييجي عايزه حالا
بعد شويه دخل مراد
مراد بضحك.. الله وانا اقول الشركه منوره ليه اتاريها حرم فهد باشا منوره
مليكه بضحك.. ده نورك ي مراد
مراد حب يغيظ فهد.. وحشتيني
فهد بحده.. وحش ياكلك ي بعيد
مراد.. خلاص يعم بهزر قوليلي مين القمر ده(قصده على مي)
فهد.. ملكش دعوه بيها كلمني انا وبعدين دي مي صاحبت مليكه والسكرتيره بتاعتك
وفجاءه دخل عليهم سليم
سليم.. ماشي انا ورايا م.....
مي.. بصت على الصوت وو
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية مليكة الفهد" اضغط على أسم الرواية