رواية امتلكها الاسد البارت الحادي عشر 11 بقلم بثينه صلاح
رواية امتلكها الاسد الفصل الحادي عشر 11
ارتدت ملاك قميص اسود بحملات رفيعه به فتحت ص"در كبيره تظهر نهد"يها... ضيق وقصير يظهر جمال ساقها
ملاك باغراء طفولي فهي تريد ان تخفف عنه قليلا : بيبي وحشتيني... ثم رفعت ذراعيها تحاوط عنقه بدلال بعدما قبلت وجنته
تصنم اسد مكانه وهو يبتلع ريقه بتوتر
ابتعدت ملاك عنه برقه مزيفه وهي تحاول السيطره علي خجلها
ملاك : اكيد جعان انا حضرتلك الاكل بأيدي..... ثم سحبته خلفها ليجلس علي الاريكه بذهول فهذه ليست طفله بل فتاه ناضجه ومثيره تثير رجو"لته...
اسد بتسأل : ملاك انتي شاربه حاجه...
ملاك ببراءه : اه شاربه عصير تفاح ....
اسد بأحباط : طيب فين الاكل...
رفعت ملاك الغطاء ليظهر طبق لحم وطبق حساء ومعكرونه
اسد بشك :انتي اللي طبخه الاكل دا..
ملاك ببراءه : اه...
اسد في سره: ( ربنا يستر )
مسك اسد الشوكه ولياخذ معلقين من المعكرونه في طبقه ثم جذب شريحه لحم ليري لونها اسود كالفحم
ملاك باحراج : اصلي حاطه عليها شوكولاته نوع جديد هيعجبك اووي ....
ابتسم اسد بحنان وهو ياكل شريحه الحمه المحترقه بابتسامه يكفي انها فعلت ذلك لاجله
توقف اسد عن الاكل وهو ينظر لها بحب اخفضت ملاك وجهها سريعا بخجل
ملاك بخجل : أبيه اسد....
اسد بهيام : عيونه....
ملاك بتذمر وكسوف : مش تبصلي كده....
اسد بحب : بلاش ابص للقمر دا حتي يزعل .... ثم وقف امامها ومد يده لها
اسد بدراما : تسمحيلي سينوريتا بالرقص دي.....
اومات ملاك براسها بسعاده اخذها اسد بين احضانه بحب يحاوط خصرها بتملك
اسد بدون وعي : ملاك تتزوجيني...
ملاك ببراءه الاطفال : يعني ايه هو احنا مش متجوزين.....
اغمض اسد عينه بغضب وهو يلعن نفسه فماذا كان ينتظر من طفله... ان تبادله مشاعره او تعرف عن تكوين الاسره او الحياه الزوجيه
حملها اسد بخفه ليضعها علي السرير برفق ثم نام بجوارها ليأخذها بين احضانه ويده العينه تتحسس جسد"ها العاري كل فتره....
استيقظت ملاك قبله تطالعه بابتسامة عاشقه وهي تنظر له بحب مررت يدها علي وجهه لتطبع قبله علي فكه.... ثم خرجت ليفتح عينه ذلك الخبيث بابتسامة لا تعلم انه لم ينام ليله امس بل ظل ينظر لها...
ارتدي اسد ملابسه وذهب الي غرفتها
سالي بابتسامة : اسد مش معقول... ثم ذهبت لتحتضنه ولكنه ابتعد عنها ببرود
اسد بهدوء مزيف : هو انتي عارفه اني زعلي وحش مش كدا .....
سالي بتوتر : اه طبعا بس ليه بتقول كده ...
اسد ببرود : بفكرك بس لانه الي بيقرب من حاجه بتخصني بيدفع تمنها غااااالي اووووووي المرادي انا فوتها بمزاجي بس المره الجايه هتدفعي تمنها غاااالي....
سالي بتعلثم : ق... قصدك.. آآ... أيه...
اسد بغضب : قصدي انتي فاهمه كويس ملااااااك خط احمر..... ودا اخر تحذير ليكي......
ثم تركها وذهب يغلق الباب خلفه بقوه افزعتها
سالي بجنون : ملاك.. ملاك.. ملاك كل بيحب ملاك... ملاك الاوله في المدرسه .. ملاك طيبه .. ملاك رقيقه.....ملاك حساسه... ملاك هتبقا دكتوره..... انا بكرهها الح"قيره سرقت مني حب عمرى.... بس وربنا منا سيباه ليها...أسد ملكي انا وبس.....
ارتدت ملاك ملابسها ونزلت الي اسفل ظلت تبحث عنه ولكن اختفي
امجد من الخلف : بدوري علي مين...
ملاك بخضه : امجد خضتني.....
امجد بغزل : سلامتك من الخضه يا قلبي..... بتعملي ايه هنا.....
ملاك بتسأل: مشوفتش اسد....
امجد بخبث : اه كان في اوضه سالي...
ملاك بصدمه : ايييييه ... وكان بيعمل عندها ايه انشالله.....
امجد ببراءه مزيفه : وانا ايه عرفني ما تروحي تسألي اسد.....
ملاك بغضب : ماشي.....
ابتسم امجد وهو يدندن احدي الاغاني باستمتاع
امجد : عارفكم كلكم منغاااااظ مخكم فاضي وانا ألماااااظ
لم ياتي اسد الي المنزل الا في المساء
سالي بسعاده : هاي يا حلوين عاملين ايه ....
ملاك اكتفت انها حطت وشها في الصحن وسحر كملت اكلها عادي
امجد بابتسامة متكلفه : الكل بخير اقعدي كلي حماتك بتحبك....
سالي بمكر : ما هي فعلا بتحبني مش كده يا سوسو هانم....
سحر ببرود : الحمد لله شبعت....
سالي بمكر : استيني يا سوسو هانم مش هتباركلي..... ثم رفعت يدها ليظهر خاتم الماس
سالي بنظرت تشفي ل ملاك : اسد اتجوزني.....
ملاك بصدمه: ...
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية امتلكها الاسد" اضغط على أسم الرواية