رواية الوجع اساس حياتي البارت الثاني عشر 12 بقلم امنية ايمن
رواية الوجع اساس حياتي الفصل الثاني عشر 12
امنيه : أنا هحكيلك كل حاجه عن طارق
ابراهيم :طارق مين
امنيه : طارق خطيبي السابق
ابراهيم : اي هو انتي كنتي مخطوبه
امنيه :ايوه كان مقري فاتحتي بس ربنا كشفه ع حقيقته
ابراهيم : ازاي
امنيه: هقولك لما كنت ف تالته اعدادي كان عندي واحده صحبتي اسمها اسماء كنا صحاب جامد ومع بعض ف كل حاجه حتي البيت كنا بنأكل ونشرب عند بعض وانا قطعت كل صحابي حتي مريم مكنتش بتكلم معاها كتيررر وأحمد ياما حظرني منها بس كنت بقول أنه بيعمل كدت عشن خاطر مريم وانا الوحيده اللي كنت شايفه طيبه وكويسه وكل اللي حواليا شايفنها وحشه لحد اما ف يوم جات وقالتلي
فلاش باك#
اسماء: امنيه تعالي معايا والنبي
امنيه : اجي معاكي فين مش احنا المفروض نروح الدرس اتلغي
اسماء: ف واحد عايز يقابلني وبيحبني وقبل م يجي يكلم بابا عايز يشوفني وانا خايفه اروح لوحدي
امنيه : بس ده غلط ياسماء
اسماء : عشن خاطري والنبي
امنيه : خمس دقائق بس عشن احمد لو عرف هيموتني
اسماء : حاضر والله
وراحوا امنيه واسماء ع المكان ولاقوا مصطفي وجايب صاحبه معاه
مصطفي وهو بيسلم ع اسماء بإيده ازيك يسمسم اخبارك اي
اسماء : كويسه الحمد لله وانت
مصطفي : الحمد لله تمم مش تعرفينا ع القمر
اسماء: القمر ديه اختي وصاحبتي امنيه
مصطفي : اتشرفت بيكي يعسل وده طارق صاحب عمري واخويا
طارق وبيمد أيده لامنيه : لو كنت أعرف أن القمر جاي كنت طيرت عشن اوصل ومتاخرش
امنيه :. بقولك اي متأخدوش عليا كتير هاه ومش بسلم ع حد
طارق : ليه بس ده انا حبيتك
امنيه : حبك برص أنا ماشيه ياسماء وتطلع تجري وهما وراهم
طارق : طب تقفي خلاث خلاث احنا ماشين وماشوا
اسماء : ينفع اللي عملتيه ده
أمنيه : احمدي ربنا اني مطولتش لساني واتلمي بقا واول واخر مره هروح معاكي ف حته سلام
عند امنيه :
احمد: انتي كنتي فين يامنيه
امنيه بارتباك: ك ك ككنت ف الدرس يأحمد ف اي
احمد بشك : بس الدرس كلميني وقالي أن الحصه اتلغت وهتنعاد بكره فكنتي فين
امنيه بارتباك اكتر : يوووههه الدرس اتلغي واتمشيت أنا واسماء وجيت ع طول
احمد : ومقلتيش ليه واسماء تاني انا مش قولتلك البت ديه لاااا
امنيه وهي ع وشك البكاء: خلاث بقا يأحمد هو تحقيق ف اييي أنا تعبت
احمد راح حضنها وقال : يبت انتي بنتي مش اختي وانا خايف عليكي يعمري خلاث متزعليش
امنيه : وانا بحبكك يحبيبي يالا بقا عايزه انام عشن اذاكر شويه
احمد وهو بيعدل نفسه ع السرير وواخدها ف حضنه : يلا يست البنات
امنيه : احمد هو يعني اي حب
احمد : اي اللي جاب السيره ديه
امنيه : عادي بسأل
احمد وسرح ف مريم : يعني اول م تشوفوا بعض تحسوا بضربات قلبكم سريعه اوووووي ويكون ف اعجاب متبادل وتخافوا ع بعض من اي حاجه وتغيروا ع بعض وتعوضوا بعض ع كل حاجه وحشه شوفتها ف حياتكم وتكونوا متفاهمين ويخاف عليكي من كل الناس حتي نفسه
امنيه : زيك انت ومريم كدت يعني 😉❤️
احمد : بس. يلمظه ونامي
امنيه :ربنا ميحرمنيش منك يعيوني
احمد : ولا منك يعمري
تاني يوم امنيه بترن ع اسماء
انتي فين يزفته
اسماء: أنا تعبانه انهارده ومش نازله هاجي بكره
امنيه : طايب يختي سلام
ودخلت امنيه حضرت الدرس وطلعت لاقت طارق واقف مستنيها
امنيه استني
امنيه : اسماء مش هنا جاي ليه
طارق : جاي عشانك
امنيه : جاي عشاني ليه أن شاء الله
طارق : بصراحه انا معجب بيكي وباين كدت حبيتك
امنيه : بقولك اي يعسل فككك مني أنا مش بتاعه حب أنا وارتباط وابعد عني احسنلك
طارق : صدقيني هتكوني ليا
وعدا اسبوع وفضل كل شويه يجلي عند الدروس ويطمن عليا لحد اما اروح لحد اما ف يوم بعتلي مسدچ بحبكك وهتكوني ليا وفضل حوالي أسبوعين يجي ويبعتلي ف مسدچات حب لحد اما قلبي حن واتعودت ع كلامه الحلو لحد اما ف يوم جالي وقاللي
طارق : أنا بحبككك مش قادر استغني عنك ممكن ترتبط
امنيه : ماشي موافقه هديك فرصه
وارتبطنا تلات سنين وف التلات سنين بعدت عن كل اللي حواليا حتي اهلي وأحمد وأحمد كان حاسس ان فيا حاجه غلط بس كان ساكت
لحد اما ف يوم أنا وطارق كنا بنقابل وفجأه
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية الوجع اساس حياتي" اضغط على أسم الرواية