Ads by Google X

رواية حب مجهول المصدر الفصل الثاني عشر 12 - بقلم سارة احمد

الصفحة الرئيسية

  رواية حب مجهول المصدر البارت الثاني عشر 12 بقلم سارة احمد

رواية حب مجهول المصدر كاملة

رواية حب مجهول المصدر الفصل الثاني عشر 12

نادين لم تتحمل اللي بيحصل قدام عيونها فتسقط فاقده الوعي... فيجري عليها بكر بلهفه وشوق كبير
لكن يسقبه اياد ويحملها قبله... وعيونه تحذره بعدم الاقتراب والبعد عنها.... لكن بكر متجاهل الدنيا كلها وعيونه مثبته علي نادين والدمع ندي رموشه....
وبصوت مخنوق بلبكاء يهمس باسمها.....
بكر:نادين ... قلبي انتي كويسه
ويده تتحسس شعرها ووجه قريب من وجهها رغم ان اياد يحملها بكر كان ملتصق بيه غيري مبالي من حوله....
ده اخرج غضب وجنون اياد وغيره 
ايلا وغل وحقد فرونيكا.... التي تنظر لي نادين بحقد مشتعل...
اياد بوجه مسود وعيون محمره وهو بيجز علي اسنانه.... من الغضب
اياد:ابعدددد عنها احسنلك.... ابعددد.... بس بكر مسمعش كلامه وفضل قريب من نادين لحد ما وصل لي اوضه اياد واياد دخل ووضع نادين علي السرير وبكر لسه هيقرب من نادين يشد اياد بغضب ناري... ورماه بره الاوضه..... وهو بيصرخ ...برهههه ابعد عني مراتي وقفل الباب بعنف.... وهو مضايق...
وعاصبي... وعيونه مشتعله بغضب ناري.... بس الغضب ده يتلاشي ويتحول لي نسيم عاشق.... اول ما يقرب من نادين وعيونه تلمع بعشق وشوق كبير.... ويقعد جانبها علي السرير ويلمس علي شعرها.. بحنان ويضع وجه علي راسها...
اما حال بكر في عاصفه من الجنون... فضل يهبد ويرزع بقدمه ويده وهو يصرخ ويبكي بغضب ووجع.... افتححح ابعد عنها يا حيو*ان اياك تقرب منها هق*تلك

 لو لمست شعرها منها نادييين حبيبتي ... فضل يردد ده ويصرخ اااااااااااااا بوجع ويبكي كل ما يقول كده نيران تشتعل في قلب وروح فرونيكا.... وعيونها تتوعد بكل انتقام وشر لي نادين.....
سيف مش عجبه اللي بيحصل
سيف:شكل الحكايه دي هتخلق حرب بين العيله.. انا لازم اتصرف.... ايلا تبكي في صمت موجع قاتل .....
تفيق نادين وتبكي بقهر اول ما تفتكر  بكر وهو بيبوس فرونيكا ومقرب منها روحها تنسحب منها وقلبها يوجعها.... وتدخل في حضن اياد..... وتبكي وتحضنه اكتر.....
اياد قلبه يتحرق بلغيره والحزن علي بكها وعجزه انه يمنع البكي ده... فيتوعد لي بكر...
نادين بشهقات متلحقه:انا مش عوزه اشوف وشه تاني انا عوزه انسي ابعده عني مش عوزه اسمع صوته خليه يسكت....
كل ما تسمع صوت بكر بينادي عليها نادييين افتحي.... ناديييين
ده يوترها ويهز كل كيانها....
فتص"رخ بوجع: كفايييه بقي ابعد عني سبني في حالي انا بكرهك بكرهككك
اول ما بكر سمع كده اتنرفز وكسر الباب..... وجن اول ما شافها بين احضان بكر...... وعيونه احمرت صرخ بغضب ابعد عنهااااا وراحت وشدها من بين احضان اياد اللي اول ما عمل كده اياد فقد السيطره علي نفسه... وشده من ايده  وضربه بلبوكس فيقع بكر ارضا فينقض عليه اياد ويبقي فوقه وينزل فيه ضرب مبرح... ابعد عني مراتييي....
ونادين قلبها بيموت مع كل ضربه بيتلقها بكر.... فتصرخ كفاييه بقي وتروح تشد اياد من فوق بكر...
وتبص في عيون بكر بكل عتاب...
وتحدي عكس ما تشعر بيه كان نفسها ترتمي في حضنه وتاخده وتهرب بيه من الدنيا كلها....
لكنها تخفي هذا وبكل برود وغضب تبصله ... وتحذره
نادين:ابعد عني حياتي انا بكرهك ايواه بكرهك ومش عوزه اخليك في حياتي تاني .... انا دلوقتي مرات ابنك عمك يعني زي مرات اخوك..... وتلتفت لي فرونيكا وتبصلها بقرف كفايه عليك خطيبتك وحملها.... انت من النهارده بره حياتي لو عندك كرامه ابعد.....
الكلام خنجر اطعن في قلب بكر واشعل التحدي والغضب بينهم....
وتحول الحب لي غضب وتحدي عاشقين..... وبدات عاصفه الحب والحرب....
بكر يسكت  ويبصلها بوجع وعتاب
ويخرج من غير ولا كلمه... 
ويشد ايد فرونيكا ويخرجوا بص فرونيكا تبصلها وتضحك بانتصار...
ايلا تقرب من نادين وتبصلها باحتقار وعتاب خربيتي العيله مكنش العشم ....
بس موقف ماريا عكس الكل هي متعطفه مع نادين زي ما تكون عارفه حاجه فتروح عندها وتضمها بحب وتهمس لها .... انا معاكي في كل قرارك بس احذري من نيران الانتقام هي هدمرك قبل ما دمر غيرك..... تتعجب نادين.....
الكل يخرج ويتركوا نادين اسيرت الوجع والحزن فيقرب منها اياد ويحضنها وعد مني  محدش هيقرب منك ومعاي هتملكي العالم كله انا بحبك.....
وتمر الايام اللي تغير فيها الحال بكر بيتعمد يشوف نادين كتير ويغظها بقربه من فرونيكا وفي يوم اعلن بكر جوزه من فرونيكا
وحدده انه بعد اسبوع من دلوقتي ده قتل نادين ..... بس هدفها كان اقوي اياد حقق وعده لها ورجعلها اماني بنت خالتها ودخلها المدرسه... وملكها الدنيا اصبحت اميره متوجه امرها بيتنفذ ومحدش يقدر يكسر لها كلمه...
وفتحلها عالم كانت بتسعي اليه..
وفيه عرفت كوارث وكل الصفقات المشبوه لي سيف ورجال اخرين
وقربت اوي من كشف سر موت ابوها.....
بس نيران الحب لم تنطفئ بل زدات اشتعال... فوق اشتعالها....
قبل الفرح بيوم....
نادين رجعه من المدرسه ومحدش في القصر بس كان فيه حد بيراقبها.... بشوق كبير ويشدها من ايدها.... فتففزع نادين 
نادين:مين ...؟
يقرب منها بكر بلهفه ده اناااا ولا نستيني اوعي تفتكري ان سكتي معناه اني نسيتك لا فوقي انتي مالكي وعرضك اللي سبق ورفضته انا وافقت عليه وابتسم بمكر والليله هيحصل كله ده قاله وهو مكتف ايدها الاتنين وراي ظهريها
وهي بتصر"خ بقولك سبني يا بكر بطل جنان انت فرحك الصبح
واياد مش هيسيبك هيقتلك هي قال كده وبكر اشت"عل بلغضب وشيط"انه سيطره عليه وعيونه احمرت بلحق"د وصرخ فيها كده طيب انا هوريكي الجنان تن"حرق الدنيا و رش في وجهها مخدر...
وشالها علي كتفه وماشي ركبت عربيته وساق بجنون....
في مصر تحديدا اسوان هناك عاصفه حب اخري...
نورا مش طايقه نفسها وفضلت رايحه جايه بتنفخ بغضب وبتضرب يدها في الاخري وبتمتم
بغيره مشتعل"ه
نورا:بقي كده يا حاتم بتروح تتجوز وحده غيري بقي تتقدم تخطبني امبارح وانا عشان رفضتك تصبح تتجوز غيري والنهارده يكون فرحك ماشي مش هخليك تتنيل صبرك...
تدخل عليها اميره اخت حاتم وصاحبتها في الكليه وهي بتضحك بمكر...
اميره:واه مالك يا حزينه بتاكلي في نفسك ليه... مش انتي اللي رفضاه بقي حد يرفض حاتم الشامي زينه الشباب اهو غيرك هيبوس القدم..
 تتغاظ نورا وتجري عليها تقرصها من كتفها فتصر"خ اميره بواجع اههه يا غبيه..
ترد عليها نورا بغضب فعلا انا بقي هوريكي الغباء صح...
وسبتها وخرجت والغضب عميها
تنده عليها اميره استني يا مجنونه افهمك بس نورا. طنشتها. تجري وراها اميره يخربيتك هبوظي الدنيا استني افهمك استنيي

 
 نادين نايمه في سرير بكر ع"اريه
وبكر يتأملها بحب وعيونه تلمع بمكر الديابه....
بكر:انتي السبب في اللي حصل وصلتيني لمرحله الجنون مكنتش عوز اعمل كده بس مفيش حل غير كده انااااا
لم يكمل كلامه فيسكت اول ما يسمع صوت نادين يتململ في السرير...
نادين:اه انا فين...؟وليه جسمي بيوجعني كده..
وتص"رخ نادين اول ما تفتح عيونها وتجد نفسها عاريه في غرفه بكر وهو نايم جنبها وبيبصلها بخبث 
صحي النوم يا جميل كانت ليله جامده وممتعه اوي....
تنمكش نادين في نفسها لا لا لا مستحيل انت تعمل كده وسحبت الغطاء وغطت جسمها فيقرب منها بكر بشر متجي نكررر اللي حصل امبارح وهجم عليها وهي ترجع
بس بكر يشدها له وبيص"رخ
انتي بتاعتي واللي بيحصل ده اياد والدنيا كلها بتشوفه
في قاعه الاحتفلات الكل في انتظار بكر العريس وفرونيكا لبسه فستان فرحها ومستنيه بكر وقاضي الزواج التوتر ساد المكان والهمس بدا يتردد في المكان
وفجأه تنير شاشه عرض الصور الخاصه بلفرحه وفجاه يعرض عليها بكر وهو يحاول اغتص"اب نادين وصوت صريخها يخترق الاذن والصدمه اصبحت العنوان والصمت لجم الالسنه عن النطق
وفجاه ينفجر اياد صارخ بغضب جامح بكررررررر و

google-playkhamsatmostaqltradent