رواية الوجع اساس حياتي البارت العشرون 20 بقلم امنية ايمن
رواية الوجع اساس حياتي الفصل العشرون 20
عند امنيه فاقت ولاقت احمد قاعد جنبها وبصصلها اوووووي
امنيه : انت طلعت بجد انت عااايش
احمد : انتي اختي ازااي
امنيه : انت عرفت منين
احمد : هقولك
فلاش باك #
احمد قاعد مش عارف يعمل اي هو عايز يعرف كل حاجه وافتكر كلام الدكتور فطلع يجري عليه
احمد : لو سمحت يدكتور كنت عايز اعمل تحاليل
الدكتور: تحاليل اي
احمد : تحليل DNA ليا ولامنيه وارجوك هديك اللي انت عايزاه بس يطلع قبل م امنيه تصحا
الدكتور : بسس
احمد: مبسش انت قولتلي انك اخدت منها عينه عشن تعرف هي عندها اي صح وخد مني عينه أنا كمن ارجوك أنا تايهه وعايز اعرف هي اختي فعلا ولا بجد وبدأ يدمع
الدكتور بتاسف : حاضر يبني هعملها وهتطلع كمن ساعه قبل مهي تصحي
احمد بشكر: الف شكر يدكتور الف شكر
الدكتور : الشكر لله يبني
وبعد مرور ساعه وأحمد رايح جاي خايف قلقان متوتر
جه الدكتور
الدكتور: مبروك يبني النتيجه متطابقه
احمد بذهول : احلف
الدكتور بضحك: اها والله وانتم الاتنين اخوات
احمد بصدمه : ازاي قصدي شكر شكرا اوووووي يدكتور
باك#
احمد: وادي يمونتي ده اللي حصل وبسكدت
امنيه : هو انت تعرف مونتي ديه منين
احمد: مش عارف أنا ف كلام بقوله حاسس اني متعود عليه
امنيه : انت عطول بتقولي كدت
احمد : طب احكلي بقا احنا ازاي اخوات وماما وبابا عايشين ولا لا ومكنتوش بتسالوا عليا ليه وانتي اغمي عليكي لما شوفتيني ليههه
امنيه : انت ف وحمه ف دراعك من فوق ومحدش يعرف وانا كنت كاتبه ع دراعك من فوق عمري ومهما حصل عمرها متتمسح فلما شوفتها واتأكد انك احمد معرفش اي اللي حصل أما بقا الباقي هتعرفه بعدين يستا وبعدين طارق قاللي أن ممنوع حد يقولك حاجه عشن متتعبش بس لما تروح هتفتكر كل حاجه يلا بينا نروح بقا ده بابا وماما ومريم هيفرحوا اوووووي
احمد : مريم ديه اختنا التلاته ولا اي
امنيه : لا ديه صاحبتي ويلا بقا
احمد : طب تعالي براحه هسندك
امنيه وهي بتسند ع احمد وهي فرحانه بس مش قادره تمشي وكانت هتقع
احمد: باااس تعالي يختي كنت الشيال اللي ابوكي جابه
امنيه : شيل وانت ساكت ياااض😂
احمد : طب العنوان فين يختي
امنيه : ******* ونامت ف حضن احمد
احمد: ونمتي كمن خلتيني السرير كمن وابتسم
وفتح العربيه بتاعته ونايم امنيه ف الكرسي جنبه وركب العربيه وطلع ع العنوان وجواه احاسيس كتير متلغبطه
عند طاارق :
كان مطحون ف الشغل وبيلف هنا وهناك وبيحاول يحل المشكله بس مش عارف لحد أما تعب ونام مكانه
عند مريم ف المستشفي
بابا امنيه اتصل بمامت مريم وقالها أنها هتبات مع امنيه عشن امنيه تعبانه وطبعا مامتها وافقت
ابراهيم كان قاعد مهموم ومش عارف يعمل اي وخائف الا طارق يكون عمل حاجه ليها
وام امنيه قاعده بتعيط جامد وبتفكر عيالها
وبابا امنيه ماسك دموعه بالعافيه عشن هو سند العيله
وطبعا مريم لسه نايمه "يبختها"😂
احمد وصل العنوان واول م شاف البيت افتكرت خيال لذكريات بس مش واضحه اوووووي ودماغه صدعت بس استحمل وصحي امنيه
احمد: امنيه وصلنا امنيههههههه
امنيه : مين مات مين بيولع ف اي
احمد بضحكك: أنا كدت اتأكدت انك اختي وش😂😂
امنيه: طبعا يشق المهم يلا بينا وشيل
احمد: لا ده انتي استحلتيها بقا
امنيه : عندك مانع يابا
احمد : فقراتي باظت بس فداكي يختي وهوبا
امنيه : وهيحح😂😂 شيل شيل
احمد: هو مفيش حد هنا ولا اي
امنيه بخوف : استني معاك رصيد إلا أنا معيش
احمد : نتنه طول عمرك 😂 معايا
امنيه : طب اتصل بالحاج
احمد : الو حضرتك ولد امنيه
محمد: ايوه مين
احمد : كنت عايز اقابل حضرتك واعرفك موضوع مهم عن امنيه وانا عند البيت ومفيش حد
محمد: ايوه يبني احنا ف مستشفي **** لأن امنيه مختفيه وصاحبتها ف المستشفي
احمد : طب انا جاي لحضرتك سلام
محمد: ف انتظارك سلام وطبعا هو حاسس ان الصوت مش غريب عليه بس مدققش
امنيه : هاه هما فين
احمد : ف المستشفي عشن مريم هناك
امنيه بخضه ودموع : مريم يلا بينا ببسرعهه والنبي مريم انا خايفه عليها أووووي
احمد وهو بيحضنها : مش عايزاك تخافي تاني طول م أنا موجود ومريم هتكون كويسه يلا
وشلها وركبوا العربيه وراحوا بسرعه ع المستشفي
وصلوا المستشفي وسألوا ع اوضه مريم
الموظف : ف اوضه **** ع ايدك اليمين الدور الخامس
احمد : متشكر جدااا
احمد لامنيه: طبعا انتي مش هتقدري تطلعي وانا اللي هشيل
امنيه : لا يحبيبي عشن متتعبش أنا هسند عليك
احمد: تعالي يست هشيلك يلا ولا تزعلي هما مش بياكلوكي ولا اييي
امنيه : لا يخويا من ساعه م انت بعدت عني مكنتش باكل ودلوقتي هرجع اكل تاني
احمد : لا أنا ماشي 😂
وفضلوا يضحكوا ويهزروا
واول م وصلوا الدور امنيه شافت ابراهيم وباباها ومامتها بره الاوضه
امنيه : بابا
محمد بصدمه : بنتي ولسه هيجري عليها اتصنم مكانه
ااااااحمدددددد
هوبا ف حد وقع هنا يجماعه ف خبطه جامده أنا سامعه 😂 مين اللي اغمي عليه تاني 😳
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية الوجع اساس حياتي" اضغط على أسم الرواية