رواية مصيبة سكنت قلبي الفصل الحادي و العشرون 21 بقلم اميرة رمضان
رواية مصيبة سكنت قلبي الفصل الحادي و العشرون 21
ساااااااااااااااره
ساره : نع.....وبتلف رجليها عشان تشوف مين بس رجليها بتخونها وبتقع من علي السلالم
ساره : ااااااااه وبتوصل للارض ودماغها كلها دم
جاسر بصدمه: ساااااااااااااااره ساااااااره فووووووقي
(زين جه وكل الفي الشركه اتجمعو )
جاسر شالها بسرعه وطلع علي المستشفي ومعاه زين
يوسف : الو بدءت الاجتماع
زين : لاء انا مش في الشركه اصلا
يوسف : امال فين
زين : ساره وقعت من علي السلالم ودماغها نزفت ودناها المستشفي
يوسف : ااااي😳طب وهي عامله اي دلوقتي
زين : مش عارفين لسه الدكتور مطلعش من عندها
يوسف : طب انا جاي حالا
زين : ماشي وقفل معاه (وجه احمد )
احمد: اي اللي حصل لساره
زين : عرفت منين
احمد :رحت الشركه وعرفت قولي حصلها اي
زين : وقعت من علي السلالم
احمد : طب وهي عامله اي
زين : لسه مش عارفين لما الدكتور يطلع هيطمنا
(احمد بص لجاسر شافه زعلان اوووي وساكت)
احمد : مالك
جاسر : وقعت بسببي
احمد : ليه
جاسر : ندهت عليها وهي طالعه جات تلف تكلمني وقعت
زين : قولتلك مية مره مش انت السبب وهي هتفوق وهتبقي كويسه ادعيلها وبلاش التشاؤم الانت فيه ده
_______
يوسف : الو
_ نعم
=ساره وقعت من علي السلالم وفي المستشفي
_ اااااااي يالهووووووي حصلها ااااااااي #بقلمي_اميره_رمضان
=اهدي هي كويسه مفهاش حاجه
_ هي في مستشفي ااااااااي
= بلغي امها وانا هعدي عليكم اخدكم
(طبعا انا عرفت الدنيا كلها
ويوسف جه وخدنا انا وام ساره وامي وبلغت ميرا وريم كانو في الجامعه )
______
بعد شويه
الدكتور طلع من الاوضه
خير ي دكتور
الدكتور : هي كويسه خالص متقلقوش خدت بس كام غرزه مكان الجرح وعملنالها اشاعه علي الدماغ كلها نطمن ومفهاش اي حاجه الحمد لله
جاسر : الحمد لله شكرا ي دكتور هو عادي ندخلها
الدكتور : طبعا
جاسر دخل سرعه واحمد وراه
زين : رايح فين
احمد : داخل اطمن
زين : خلي عندك شويه فهم جاسر قلقان عليها اووي خليه يطمن وبعدين ندخا نطمن احنا
احمد : تفتكر
زين بغمزه : طبعااا
دخل جاسر وشافها من غير طرحه
مسك الطرحه وحطها علي راسها بسرعه وقال بعصبيه للممرضه
انتي مش عارفه انها محجبه سيباها كده لييييييه
الممرضه : انا مكنتش اعرف ان حد داخل انا اسفه ماهو محدش شاف مراتك غيرك متعصب كده ليييه
ساره بوجع: مراته اااااااي اااااه يااااانااااا ياااااامااااااا
جاسر بضحك: انتي في اي ولا في اي عامله اي دلوقتي
ساره : حاسه ان فيه حد بيخبط في دماغي
جاسر : الف سلامه عليكي قلقتيني والله
ساره : الله يسلمك
جاسر : اي اللي وقعك كده
ساره :اصل انا لابسه هيلز وبصراحه مش بعرف امشي في الكعب
جاسر : طب بتلبسيه ليه اللي متحبهوش بلاش منه
ساره : ماهو بصراحه البنات بقي بتلبسه وكده وهو شيك
جاسر: شيك بس هيتعبك بلاش منه انتي علفكره احلي في الكوتش بتكوني شيك اووي فيه
ساره بفرحه : بجد
جاسر : اه والله بحس ديماا انك بنوته كيوت فيه
احمد : لاء وانت الشهاده لله حساس اووي
زين : اهدي ي زفت انت داخل مش ناوي علي خير ليه كده
جاسر : خليه عشان شكلي هفتحلو دماغه هو كمان
(دخلت ميرا وريم)
ريم : ساره حبيبة قلبي اي اللي حصلك
ساره : انا كويسه ي بت في اي اهدي
ميرا : انا قلبي كان هيقف والله لما عرفت انك في المستشفي
احمد : سلامت قلبك ي قلبي
ميرا بصتله بغيظ : تلااااقيك انت السبب في اللي حصلها
احمد ، وربنا منا انا لسه جاااي هنا مشفتهاش في الشركه
ريم : انت وش المصايب ديما المره اللي فاتت كنت هتموتها بالعربيه والمرادي فتحت دماغها
احمد : اي ي بوتوجاز انتي وهي والله العظيم مش انا ده جاسر
ميرا : انت ي جااااااسر
ريم : يعني احنا بعتينلك البت تعلمها تقوم تعلم عليهاااااا
ساره : اااااااااااي اهدووووو ادوني فرررررصه اتككككككلم
جاسر : متعليش صوتك عشان دماغك هتتعبك اكتر
ساره : ماهم عصبوني
ميرا : هدينا اهو قولي حصل اي
ساره : وانا طالعه السلالم جاسر نده عليا بلف بسرعه رجليا فلتت ووقعت
ميرا : اهوووو يعني جاسر السبب
ساره : لاء طبعااا ده هو اللي جابني المستشفي
ريم : يقتل القتيل ويمشي في جنازته
زين :اااااااااي هو انتو جاين تتخانقو وخلاااااص يعني الراجل شالها لحد هنا وانتو لازم تتخانقو
ساره 😳: شااااالني
احمد : امال هيجرك يعني
(وصلنا وكانو كلهم متجمعين في الاوضه )
ام ساره : ي حبيبتي ي بنتي حصلك ااااي
ساره : انا كويسه ي ماما والله
_ الف حمد لله علي سلامتك ي قلبي
ساره : الله يسلمك ي مزتي وبعتتلي بوسه في الهواء
امي : شكرا ي ولاد انكم جبتوها المستشفي علطول
جاسر : شكرا اي بس ي طنط ده واجب
وبعد كلام كتير وخناقات كتيره روحنا ساره اخيرا والشباب راحو الشركه
_______
عز : شفتي قولتلك الهيلز ده مش لايق عليكي مصدقتنيش عاجبك كده اللي حصلك
ساره اتضايقة من كلامه : اعمل اي يعني
عز بضحك : متحاوليش تقلدي البنات لانك مش شبهم
ساره اتضايقت وفي بالها : شوف الفرق بين جاسر وعز واحد قالي بلاش منه طلاما مش بتحبيه والكوتش احلي عليكي وبتبقي بنوته كيوت فيه وواحد بيقولي اني مش شبه البنات اصلا
_ عز قولتلك هزارك بقي تقيل اووي ويلا بقي عشان ساره هتنام شويه
(طلعنا كلنا
وكان يوسف مستنيني في بيتنا )
_ انت مستنيني من بدري
=اي بقي مش هتحن ي جن
_ امممم لسه بفكر
= اقسم بالله لو مقولتي سامحتك ي يوسف لارزعك بوسه حالااااا
_😳انت قليل الادب
= طب منا عارف
_ هقول لبابا وهخليه يفسخ الخطوبه
=واهون عليكي تسيبيني
_ ماهو عشان انت قليل الادب
يوسف بيقرب اكتر = طب متربيني 😉
_ يوسف ابعد
= شوفي انا قولت اي واعمليه
_ هههههههههه لاء مش هقول
= بطلي ضحك ودلع قدامي انا مش مسؤل عن اللي هيحصل
_ هيحصل اي 😳انت سافل وقليل الادب
يوسف بمكر = هو انا قولت حاجه ي قلبي انتي اللي دماغك شماااال
_ اااااااعاااا هتجنني
= هااااااا
_ خلاااااص خلاااص امممممم سامحتك ي يوفي
= يخربيييييت اهلكككك قوليهاااااا من غيررررى دلع
_ ههههههههههههه يالهووووي هموووووت 😂
= غوررررري من وووووشي وابعتيلي ابوكي يخربيت حلااااااوتك
______
شويه ودخل بابا وانا وميرا ووريم بنتصنت عليهم
يوسف : بصراحه ي عمي انا عايز اكتب الكتاب بكرا
بابا : بكرا اي ي بني مالك مستعجل ليه
يوسف : طب وليه التاخير طلاما كل حاجه جاهزه وبعدها بشهر هنعمل الفرح
بابا : طب متاخدها من دلوقتي احسن
يوسف : ياااريت يلا ي مووووكااااا
دخلت انا واصحابي كلنا في صوت واحد : لولولولولولولووووووووووووووووي
بابا : يلا ي بنت الكاااااا* ااالب انتي وهي علي جواااااااا
ااااعاااااااا وجرينا بسرعه 😂
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "رواية مصيبة سكنت قلبي " اضغط على أسم الرواية