Ads by Google X

رواية مصيبة سكنت قلبي الفصل الخامس و العشرون 25بقلم اميرة رمضان

الصفحة الرئيسية

   رواية مصيبة سكنت قلبي الفصل  الخامس و العشرون 25 بقلم اميرة رمضان 

رواية مصيبة سكنت قلبي الفصل  الخامس و العشرون 25

_ااااااانتي مش بتحسي خاااااااالص مش بتشوووووووفي اي حااااااااجه انتي ليييييييه بتتعمدي توجعيني كل ده عشان حبيتك وقولتلككككككك وانتي مهتمتيش بيااااااا ولا بكلامي واخدتي كلامي تسليه  عشان تلعبي بمشاااااااعري اكتر  
ميرا : ا ا انا اسفه اني كنت عصبيه شويه معاك بس انت مكبر الموضوع
احمد : الموضوع بنسبالك صغير وتافهه لكن انا بنسبالي كبير لانك ماشاء الله مسبتيش فرصه الا لما دوستي علي قلباااااي انتي اااااااي معندكيش دم
ميرا بدموع : انا حقيقي مكنتش اقصد انا بس خوفت علي ساره اووي عشان كده اتعصبت عليك وعرفت أنك زعلان وبصراحه جيت عشان اصالحك بس خت ساره حجه 
احمد : والله يعني انتي جايه بنفسكككك تصالحيني معتقدش 
ميرا بدموع: عايز تصدق صدق مش عايز انت حر  انا ماشيه 
احمد خد نفس عميق عشان يهدي : استني عندكككككككك 
وقفت ميرا ومسحت دموعها :نعم     #بقلمي_اميره_رمضان
احمد : انتي قولتي انك جايه تصالحيني صح 
ميرا : ايوا 
احمد : طب وانا لسه متصالحتش هتسيبيني وتمشي كده
ميرا : اعمل اي يعني قولتلك اني كنت متعصبه وجات فيك وانت بتقولي مش بحس بيك ومعنديش دم 
احمد : ايوا انتي مش بتحسي بيا فعلا 
ميرا : ومين قالكككككك اني مش بحس بيكككك انا بستني اللحظه اللي بشوفك فيها وبكون فرحانه اوووي ايوا  بس بتصرف معاك زي الحما*ره وساعات كتيره بتزعل من تصرفاتي بس حقيقي انا مش بركز لما بشوفك 
احمد بابتسامه وصوت هادي : اي دااااا يعني انتي واقعه فيا بقي 
ميرا : لاء طبعا 
احمد ضحك بصوت عالي وميرا بصتلو بتوهان 
احمد بغمزه : بقي بذمتك مش واقعه فيا دانا حتي مز 
ميرا : خربيت التواضع 
احمد : طب هااااا الحاج فاضي ايمتي 
ميرا بضحك: الحاج فاضي في اي وقت 😉
__________
هدي : والله ي ختي الطماطم الكيلو ب 25جنيه الواحد هيعمل اي ولا اي 
كريمه : ان شاء الله ربك هيدبرها متشليش هم انتي بس 
الباب خبط بسرعه 
كريمه : مييين 
= ابله كريمه الحقي ريم اتقبض عليها 
كريمه : يا لهووووي بنتيييييي
___________
يوسف : زوجتي العزيزه اهلا بيكي في مكتبي 
_انا مش قولت البت المايصه اللي برا دي تمشي 
يوسف : اي ده انتي قولتي كده 
_ يووووووووسف
يوسف : ههههههههههه خلاص امرك 
_ تصدق كنت علطول بشوف الحاجات دي في التلفزيون اول مره اشوفها فيس تو فيس
يوسف : اتفضلي ي قلبي الشركه وصاحب الشركه تحت امرك 
_ بس بس عشان انا كده هتغر 
يوسف : ومالو متتغري 
_ انت بتقرب ليه خليك عندكككك
يوسف بخبث: اي في اي بس       #بقلمي_اميره_رمضان
_ يوسف ابعد لو قربت اكتر هصوت والم الناس 
يوسف : هتقوليلهم اي 
_ هقولهم انك متحرش 
يوسف ضحك اووووي : هقولهم عادي مراتي وانا حر 
(بعدت خالص ولزقت في الحيطه ) 
تصدق انا غلطانه اي جيت هنا منككككك لله ي ميرا 
يوسف قرب اكتر مني 
(هووووب الباب اتفتح بسرعه )
_يافضيحتك ي قرمط 
ميرا بصوت عالي  : ملك الحقي ريم اتقبض عليهااااااا 
_ ااااااااااااي 
_____________
ريم اقفه وفي ايدها كلبشات 
كريمه : ريييييييييم 
ريم : اي اللي جابكككك ي امي هناااا
كريمه ببكاء : خدوكي ليييه وضربتي مين ي بنتي 😭
ريم : اهدي انا هطلع علطول بس هما لازم يعملو محضر وحوارات 
عز : انا كلمت محامي وجاي دلوقتي 
ريم : معلش ي عز تعبتك معايا 
عز : بس ي جذمه انتي 
هدي : هو المحامي ده هيتاخر   
عز : والله جاي في الطريق        (وجينا انا  ميرا وساره  ويوسف وزين واحمد ومعانا محامي كبير )
 : ريييييم     (وجرينا عليها حضناها )
زين بقلق واضح عليه : متقلقيش هتطلعي من هنا بسرعه 
ريم : انتو عرفتو منين 
ميرا : هو ده وقته 
_ اي اللي حصل البت اللي ضربتيها جرالها اي 
ريم : مش عارفه بس هي دماغها نزفت د*م كتير 
كريمه : يالهووووووي يالهوووي 
زين بعصبيه : وانتي ضربتيهااااا لييييه عاجبك وقفتككككك دي كده
ريم : هي اللي دخلت وشتمتني 
يوسف : انتي تعرفيها       #بقلمي_اميره_رمضان
ريم : لاء مشوفتهاش قبل كده
ميرا : يعني هي هتدخل تشتمك كده وخلاص 
ريم :هي دخلت وكلمتني بتناكه كده وقالت ........(حكت اللي حصل )
_ هتكون مين دي باين عليها عرفاكي وداخله قاصده انها تستفزك 
دخل واحد كبير شويه في السن : هي فييييين دي اللي عملت في بنتي كددددددددده 
شافته ريم من بعيد وفرحت ان ابوها جاي يطمن عليها 
ريم : معقوله جاي يقف معايا بعد العمر ده كلو
عتمان : انتي اللي عملتي في بنتي كده دانا هوديكي ورا الشمس 
ريم بحزن لكن بملامح ثابته : سلامت الشوف ي عتمان بيه 
عتمان : هو انتي انتي ازاي ي بت تعملي كده في بنتي 
ريم : قصدك بنت مراتك اللي خدتك من وسط مراتك وبنتك ومراتك التانيه 
عتمان : انتي تخرسي ي بنت ال.....
قاطعته ريم : عااااااااارف لما بنت السنيورة مراتك شتمتني بامي انا كنت هجيب اجلها ودلوقتي هي في المستشفي لكن انت اقسم بالله مهسكتلك 
عتمان : انتي قليله الادب ولسه هيضربها بتمسك ايدو كريمه 
كريمه : مش هسمحلك ي عتمااااان تقرب من بنتي ولو ايدك اتمدت عليها انا هكسرهالك 
عتمان ؛ والله وبقي ليكي صوت دانا كنت بديكي بالجذمه ومكنتش بسمع صوتك 
كريمه : ده كان زمان لكن بنتي مش هسمحلك 
عتمان : بنتك اي انتي هتصدقي نفسك انتي وحده عقيمه (كريمه زعلت اوووي )
ريم : اللي بتقول عليها عقيمه دي ضفرها برقبتك  وحده عندها اصل ومتربيه مسبتنيش زيكككك وعلي الاقل انا بنتك ولحمك وانت رميتني  انت واحد الاصول والاحترام معدوش علييييييك
عتمان زاح كريمه من وشه وكان هيضرب ريم بس وقف زين قدامه زي الحيطه 
زين : انت مالك طايح فيهم كده ليه ولا كأن حد مالي عينكككككك
عتمان : انت مالك انا حر واحد وهيربي بنته 
ريم وهي واقفه ورا زين وماسكه فيه وبتبكي : بنتكككك افتكرت دلوقتي ان  ليك بنت وعايز تربيها كنت فين انت زماااااان  طلقت امي وماما كريمه وسبتهم ملهمش حد وامي حامل فيا وسبتنا ورحت اتجوزت عشان الفلوس انا بكرهكككككككككك بكرهككككككككككككك ومش طايقه اشوووووووووف وشكككككككك
احمد : اظن انك سمعت انها مش عايزه تشوفكككك اتفضل بقي من هنااااااا
عتمان : جيبالي رجاله تتحامي فيهم ي وس*خه وياترا بقي مقضيها معاهم ولااا     
طخخخخخخخخ
(نزل قلم علي وشه من كريمه )
كريمه بعصبيه وانهيار : اخرررررررررررس انا بنتي ربيتها احسن تربيه وهي اشرف منك ومن اي حد وقولتلك لو جبت سيرتها 
علي لسانك هقطعه مش كفايه انك سبتهااا جاي دلوقتي توجعهااا اكتر انت اااااي مش معندكش د*م
عتمان بغضب : بقي بتضربيني انا 
وهجم عليها عشان يضربها بس زين خدها في حضنه ويوسف واحمد وقفو في وشه 
يوسف : اقسم بالله لولا انك راجل كبير كنت عرفتك ازاي تتكلم معاهم كده 
البنات كانو بيعيطو وكريمه بتبكي بحرقه في حضن زين وريم ماسكه في زين و واقفه متنحه  
مش مستوعبه اللي حصل 
عتمان : ماااااااشي انا هوريكم وانتي ي بنت الك*لب ورحمت امك لااحبسك عشان تتربي
 
يتبع الفصل التالي  اضغط هنا 

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "رواية مصيبة سكنت قلبي " اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent