رواية الوجع اساس حياتي البارت التاسع والثلاثون 39 بقلم امنية ايمن
رواية الوجع اساس حياتي الفصل التاسع والثلاثون 39
لا اله الا الله سيدنا محمدا رسول الله ❤️
امنيه : لا مستحيللللللللللل
ابراهيم بسكر : اهلا مراتي المصون حبيبتي واحشتني يعمري
امنيه : ازاي ازاي ده حصللل
ابراهيم : اي يبيبي مالك مصدومه ليه
امنيه : ديه لعبه صح قوليلي أن ديه لعبه
ابراهيم : لا لا لعبه اي ده كل ده تخطيط
امنيه : يعني يعني انت كنت بتكدب عليا
ابراهيم بضحك وعدم استيعاب : لا حبيبتك كنت داخل أمثل عليكي بس حبيتك لاسف
امنيه بصدمه : تمثل و وحبيت هو اللي زيك بيحبب ومسكت مياه ورشتها عليه
طارق : مسكه ودخله الحمام عشن يفوق
ابراهيم خرج وهو مصدع اوووووي: هو ف اي
طارق انت جيت هنا ازاي وخرجت ازاي انت مموتش ليه المفروض انت وادهم ف جهنم
طارق : يعني انت كنت باعت ناس تموتني صح
ابراهيم : ايوه بس شكلهم فاشلوا وانا اللي هعملها
طارق : هتعملها قدام مراتك
ابراهيم بصدمه وبيص حوليه لاقي امنيه جري عليها
ابراهيم : امنيه انتي بتعملي اي هنا
امنيه بتقل ف الكلام : ا احكييللي اايي االلي ححصل ممن غ غير كددب
ابراهيم :محصلش حاجه ده طارق بيعمل كدت عشن يبعدنا عن بعض ولسه هيحضن امنيه
امنيه بعدت عنه بسرعه
امنيه : م تجيش ججنبي واابعد عني
ابراهيم بكدب وخوف : لا يامنيه ده كدب متصدقهوش
اسماء : لا مش كدب اسمعي ده
وشغلت مسجل صوتي بصوت ابراهيم وهو بيتفق مع طارق
ابراهيم : يعني انت عايزاني ادخل أمثل عليها اني بحبها لحد اما تقع في غرامي وبعدين اسيبها عشن ترجعلك
طارق : بالضبط ومتجيش جنبها ولا تمسك أيدها حتي فاهم ولو عرفت انك لمستها هتكون بموتك
ابراهيم بجشع : بس تزود ف العموله
طارق بزهق : اشطا بس أنجز
ابراهيم بطمع : تمم
وشغلت واحد تاني
طارق : هاه يابراهيم عملت اي
ابراهيم :تمم اوووووي بقيت بتثق فيا اوووووي وخلاص كله شويه واكسرها
طارق : حلو اوووووي ده تبقا عدي عليا عشن تاخد باقي الفلوس
ابراهيم : اشطا يباشا
وشغلت واحد تالت
ابراهيم : ايوه يطارق انهارده الخطوبه اكسرها انهارده
طارق : ايوه واوعي تفكر تلمسها ولا تلبسها الدبله انت تختفي ساعه الخطوبه فاهم
ابراهيم : فاهم سلام يبوص
اسماء: هو مش بيحبك هو كان داخل يتسلا بيكي هو بيكرهك
امنيه بصدمه : ليه انا عملتلك اي
طارق : أنا عارف اني غلطت وكنت لازم اصلح غلطتي وانا ندمان بجد
امنيه : لا رد
ابراهيم : امنيه أنا فعلا كنت ناوي اكسرك بس انا حبيتك امنيه متسمعيش كلامهم أنا بحبك
امنيه : لا رد
طارق اتعصب مسك ابراهيم من هدومه
طارق ؛ انت كدا**ب وزب**اله وحقي**ر
ابراهيم : انت اللي حيوا***ن ابعد عني
طارق : مش هسيبك كنت عايز تتجوزها
ابراهيم : وانت كنت عايز تكسرها لمره التانيه
طارق : وانت مالك أنا كان شيطاني عاميني ودلوقتي فوقت
ابراهيم : امنيه هتفضل مراتي بردو
طارق والغضب عماه: ع چثتي وضربوا بعض
اسماء بندم : امنيه أنا اسفه والله كان شيطاني عاميني عنك انتي عمرك م اذيتني انتي ونعمه الصاحبه والاخت بجد وانا بحبك سامحيني بالله عليكي أنا فوقت بس طارق فوقني متأخر انا اسفه
امنيه : لا رد
وطارق وإبراهيم عجنوا بعض ضرب
اسماء : امنيه ردي عليا
ومسكت أيدها لاقيتها متلجه
اسماء بصويت : امنيه امنيه شفايفك ازرقت يطارق الحقيني امنيه
طارق زق ابراهيم وطلع يجري
طارق : امنيه امنيه يحبيبتي امنيه اتنفسي اتنفسي عشن خاطري طب عشن خاطر احمد اتنفسي
امنيه أنا مش عايز اعملك تنفس صناعي اتنفسيييييييي
امنيه : لا رد
ابراهيم : ابعد عنها يحيوان ابعد أنا هعملها امنيه فوقي يامنيه والله كل مشاعري كانت حقيقي وكل كلمه كانت بجد امنيه فوقي
طارق : عشن كدت موت ادهم صح
امنيه هنا بدأت تركز
ابراهيم بخوف : أنا انا مموتش حد
طارق بسخريه : والفيديو الحلو ده يشهد
وشغل طارق الفيديو
#فلاش باك #
ابراهيم دخل اوضه العمليات ع أساس أنه ممرض ولابس لبس ممرضين
وعمليه ادهم نجحت ولسه هيطلعوه من العمليات ابراهيم حط حقنه ف المحلول ف ثانيه كان الجهاز بيصفر
وف وسط أن الدكاتره والممرضين بيجروا شمال ويمين عشن ينعشوا القلب كان هو هرب
#باك#
امنيه هنا اتخلت عن هدؤهها : وقامت راحت عند ابراهيم وضربت بالقلم وضربته واحد تاني
ابراهيم اتعصب عشن عملت كدت ولسه هيضربها
طارق حط امنيه وراء ضهره واتخنقوا تاني
واسماء شدت امنيه ع جنب بس لما اسماء لقيت أن ابراهيم مسك سكينه وهيضرب بيها طارق
اسماء جرت عليهم عشن تبعدهم عن بعض
وفجاه !؟
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية الوجع اساس حياتي" اضغط على أسم الرواية