رواية زواج بالقوة البارت الرابع 4 بقلم زهراء السعيد
رواية زواج بالقوة الفصل الرابع 4
فريده بملل. اممم اممماااااااا
حمزه باستغراب. مالك
فريده بملل. مفيش زهقانه شويه بس
حمزه.اممم زهقانه طب ايه رأيك افسحك
فريده بفرح. بجد يا حمزه
حمزه بسرحان. بجد يا قلب حمزه
فريده مستغربه حمزه. ايه قلب حمزه دي انت عيان يا حمزه
حمزه بجديه. احم لا بس انا سرحت شويه احم عايزة تروحي فين
فريده بتحمس . امممم الملاهي
حمزه بصدمه. أيه لا طبعا مش هينفع نروح
فريده باستغراب. وليه انشاءالله
حمزه بتوتر. احم لا عادي بس انا مش بحب اروح هناك
فريده بابتسامة خبيثه. امم قولتيلي طب انت هتروح هيي بس
حمزه بغضب. فريده انا مش هرووح
فريده بضحك. حلوه قوي المرجيحه دى
حمزه بغيظ. مش حلوه
فريده بضحك. لا حلو حمزه حمزه
حمزه بملل.اممممم
فريده بحماس. انا عاوزه العب بدى ونبي ونبي
حمزه بابتسامة.ماشي
صاحب اللعبه. ان ضربتى الكوره فيهم هتاخدي الدبدوب ده
فريده حاولت بس معرفتش
فريده بغضب يووووه انا زهقت مش راضيه تيجي
حمزه بضحك. هاتي وانا اجرب
فريده ادت لحمزه الكور.....
فريده بندهاش.ووووووواووووووو هييييييي😲💃💃💃💃💃
حمزه بيضحك عليها.هههههههه يامجنونه احنا في الشارع عيب كده
صاحب اللعبه.اتفضل الدبدوب
حمزه بابتسامة.خدي يا فريده
فريده بفرح.ده ليا انا
حمزه بابتسامة. ايوا
فريده اخدت الدبدوب وكانت مبسوطه وفرحانه قوى.شكرا
فريده بتكلم الدبدوب.انا هسميك حمزه
حمزه بيرفع حاجبه لفوق .والله🤨
فريده بضحك. اممممم
حمزه بغيظ. طيب تشربي ايه
فريده. مش عايزه اشرب انا عايزه اكل دلوقتي
حمزه بابتسامه. من عيني
في مطعم للوجبات السريعه
فريده وهي بتاكل. ممكن اسالك سؤال لو مش هضايقك
حمزه وهو بيشرب القهوه. اكيد طبعا تفضلي اسالي
فريده بجديه. انتي ليه تجوزتني
حمزه ساب فنجان القهوه. الصراحه معرفش بس حسيت ان انتي مسؤوله مني
فريده بتبصله. يعني مش عشان بتحبني
حمزه بيعدل نفسه على الكرسي. احم لا طبعا انتي عارفه كويس انى بحب مايا
فريده بحزن. امم نسيت ربنا يخليكم لبعض
حمزه. وانتي لسه بتحبي عصام
فريده بسرحان. مش عارفه بس لما بشوفه قلبي بيوجعني قوى مش عارفه ده حب لا كر**ه مش عارفه
حمزه بحزن. طيب وهوا
فريده بحزن. كلمني وانا رفض اسمعه
حمزه بحزن شديد. امممم طيب يلا
فريده باستغرب. مالك
حمزه ببرود. مفيش يلا عشان ورايا شغل كتير
فريده اخدت حمزه الدبدوب وشنطتها.يلا
في مالها ليلي.
كان في شباب بيضايقوا بنت
الشاب. تعالي بس ملك معصلجه كده ليه
البنت بغضب. ابعد عني يا حيو**ان
الشاب 2. تعالي بس يا مزه وهندلعك
البنت بدموع ووجع. اااه يا حقير** يا سا**فل سيب ايدي
الشاب لسه هيبوس البنت بس في اسرع من البرق كان ملقى على الارض
عصام بغضب. دى عشان تفكر تمد ايدك على بنت هي مش عايزك واما تقولك لا يبقى لا
الشاب بغضب. انت تجننت انت متعرفش انا مين
عصام ببرود. ميهمنيش في حاجه بس لو فكرته تقربلها تاني هق**تلك وانت متعرفش انا مين
الشاب بضحك. هتكون مين يعني حمزه خالد النمر ولا ايه
عصام بابتسامه خبيثه. لا يا عين امك عصام خالد النمر
الشاب بصدمه ورعب. اييييه انت ع.ص.ام.الن. مر
عصام ببرود. دلوقتي عرفت انا مين ولا اعرفك بطريقتي
الشباب بخوف.لالالالالا احنا اسفين للانسه
عصام بغضب. مش عايز اشوف وشكم هنا تاني مفهوووووووم
الشباب بخوف. حاضر حاضر
بعد ما الشباب مشت عصام بس للبنت اللي عماله تعيط قوي
عصام بقرف. مدام مش عايزه جايه الاماكن دي ليه
البنت ببكاء. لو سمحت ما تغلطش فيا ده مش في يدي ان انا طلعت لقيت نفسي كده
عصام بسخريه. طلعتي لقيتى نفسك كده ليه امك شغاله رقا**صه وابوكى صاحب الكبا**ريه
البنت ببكاء. ايوه انا امي رقا**صه وابويا صاحب الكباريه عندك مانع
عصام بصلها بقرف ومشي
بعد ما عصام مشي البنت قاعده تعيط
البنت بدموعه. كله منكم انتم الاتنين انتم اللي بوظتو حياتي انتم دمر**توها
في قصر النمر.....
في غرفه حمزه وفريده كانت فريده تجلس على السرير وهي ترتدي بيجامه ستان من اللون الاحمر وكانت جميله جدا وكانت ممسكه حمزه الدبدوب وبتتكلم معه
فريده بتكلم الدبدوب. عارف يا استاذ حمزه انا حبيتك بس مش عارفه انت دايما بتبصلي البصه دي ليه اوعى تفكر تاكلني وانا نايمه لافتكرك بطه واكلك
حمزه من وراها عمال يضحك عليها.هههههه😂 انتى اتهب**لتي ولا ايه
فريده وبغضب منه. رخ*م
حمزه بغرور. عارف
فريده ببرود. طب الحمد لله
فريده بتكلم الدبدوب. عارف يا استاذ حمزه الدبدوب انت شبه مين شبه اللي متسمى على اسمه رخ*م وبا*رد وس**قعان
حمزه بيرفع حاجبه لفوق. والله لاحظي ان انتي اخدى عليا قوي
فريده بغرور. براحتي عشان انا فريده محمد النمر اعمل اللي انا عايزه
حمزه اتجاهل كلامها وراح ينام على السرير وهي كمان اخدت الدبدوب ونامت
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية زواج بالقوة" اضغط على أسم الرواية