رواية احببته في غيبوبة البارت الثامن 8 بقلم ندى الشرقاوي
رواية احببته في غيبوبة الفصل الثامن 8
سوزان /هانم وباشا مين
امير ونوران بثقه /احنا
سوزان من الصدمه /....
امير /اي ياأمي مش هتسلمي عليا ولا اي
سوزان بارتباك ودموع مصتنعه /ابني حبيبي حمدلله على السلامه ياابني
امير بسخريه /ابنك
سوزان بارتباك بتحاول تداريه؛ /اه طبعا مش ابني وحبيبي
امير /اه ياأمي عن اذنك بقا علشان عاوزين ننام
نورهان /باي ياطنط ااه معلش ياطنط قوللهم يحضروا الغدا
انتي عارفة انهارده الوقفه العيد باي
دخلوا الجناح وتعالت ضحكتهم
امير بضحك /مش قادر شفتي شكلها
نورهان بضحك /اه كنت هموت واضحك
امير /هنفذ أمته
نورهان بدلع ودلال /خليها بعد العيد علشان نفرح في العيد ونخرج
امير /اممممم وانتي عاوزة تخرجي
نورهان بغضب طفولي /انت مش عاوز تخرجني ياأمير
امير بضحك على غضبها الطفولي /لا ياعيون امير هخرجك واجبلك شوكولاته ونروح الملاهي ها اي رايك (خدني معاك ياأمير انا كمان😂)
نورهان بفرح /الله هيهيهيهي موافقه
امير /متجوز طفله ياربي هو هربيكي ولا اربي العيال
نورهان بلامبالاه /احنا الاتنين
امير /طيب انتي اكيد تعبانه من السفر
نورهان /لا انا عاوزه انزل تحت
امير /تنزلي تعملي اي ممكن اعرف اكيد مصيبه
نورهان بزعل مصتنع /انا اعمل مصيبه اخص عليك ياميرو دا انا طيبه دا انا هنزل اسلم على طنط وعمو
امير /امممم قلتيلي طنط وعمو
امير بغمزه /طب بقولك اي
نورهان /اي
امير /عاوز كرز
نورهان بعد ما فهمت قصده /انت انت...
امير /ايوه انا اي
جريت نورهان على المرحاض
امير بضحك /مسيرك تقعي تحت ايدي ياقمر
نورهان من جوه /لا ما انا مش هنطلع غير على صلاه العيد هنام في البانيو
امير /احسن خليكي جوه هنام انا
بعد عشر دقائق طلعت نورهان بدون ما تعمل صوت
نورهان /ااااه
امير /مسكتك مش قلتلك هتقعي تحت ايدي يا قطه
نورهان /بقولك اي ياأمير تعال ننزل تحت نقعد مع عمو
امير /ماشي ياله
المجهول /يعني اي امير رجع وفاق من الغيبوبه
سوزان /هو دا اللي حصل وشكله مش ناوي على خير
المجهول /هنخلص منه هو ومراته
امير بابتسامه /ازيك يابابا وحشتني
اشرف بابتسامه /وانت كمان وحشتني عامله اي ياحبيبتي
نورهان بابتسامة /الحمد لله ياعمو
امير بغيره /اي يا حج انا بس اللي اقولها ياحبيبتي
اشرف بضحك /هتفضل زي ما انت
بقلم ندا الشرقاوي
نورهان بهدوء/امير
امير /نعم ياروحي
نورهان /هو ممكن بكره نروح نعيد على بابا وماما واخواتي
امير بابتسامه /من عيوني بكره هنروح بس تعالي دلوقتي نطلع نتفسح
وهما طلعين
سوزان /امير
امير وهو على آخره منها /نعم ياأمي
سوزان /انا بقول بقا تطلق نورهان احنا اصلا جوزنهالك علشان تراعيك وانت فوقت الحمد لله
نورهان وعيونها على وشك البكاء /... لا رد وبتبص لأمير
امير /اظن دا رأي انا بس وهيا مراتي وهتفضل مراتي وقفت جمبي احسن من ناس كتير
سوزان ببرود /بس مش من مستوانا
امير /اظن انتي عارفه مين اللي مش من مستوانا بس علشان تكوني عارفة نورهان مستواها عالي ونسيت كمان شاليه الغردقه مكتوب باسمها.
سوزان /اي كتبتها شالية الغردقه
امير /اه وكمان الفيلا اللي جمبنا سلام بقا علشان عاوزين نخرج وبلاش تتدخلي بنا
وطلعوا
سوزان /عجبك اللي بيعمله ابنك دا
اشرف ببرود /املاكه وهو حر انا طالع
في الخارج
امير وهو ماسك وجه نورهان بين اديه /اوعي تعيطي عيونك دي متبكيش ابدا
نورهان ببكاء /هيا معاها حق انا مش من مستواك
امير /لا ياروحي اوعي تقولي كده ياله بقا علشان نجيب لبس جديد وحاجات كتير
نورهان وهي تخفي دموعها مثل الأطفال /طب يالا يالا
امير /يالا
خرجوا واتفسحوا وكان يوم جميع اوي بين مشاكسه امير لنورهان ودلع ودلال
روحوا البيت
امير /ها انهارده كان حلو
نورهان /اه انا فرحت أوى اول مرة افرح كدة
امير /ديما ياروحي
وعدا اليوم بسلام.
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببته في غيبوبة" اضغط على أسم الرواية