رواية اجبرني اعشقه الفصل الثامن 8 بقلم نوتيلا
رواية اجبرني اعشقه الفصل الثامن 8
وهنا بترفع عيونها التي تملاءها الدموع وهي تنظر للي الذي يقف امامها وتنظر له بصدمه وهي تفتح عيونها علي وسعهم بذهول
ليبتسم بسخرية علي صدمتها وينزل لمستواها وهو يشيل قطعه القماش التي كانت تمنعها عن الكلام وهو لسه علي صدمتها وذهولها وبيقول باستنكار حلوة زي امك يا بنت فاطمه ولكن كل ملامحك نسخه من محمد
وعد:: بذهول عمي انت عايش طب ازاي وليه وليه انا هنا
محمود:: بغل ايوة عايش عشان ادمر"كم واحد واحد
وعد:: بذهول ليه وليه انا هنا وازاي انت عايش ومظهرتش
محمود:: وهو يمسكها من فكها بقوة ويقول بغل الكل فاكرني ميت زي ما هما دلوقتي فاكرينك ميته
وعد:: بتبصله بذهول وبتقول بصدمه ميته انت بتقول اي
محمود:: بيقوم يقف وهو بيضحك بعلو صوته وهو بيقول عارف انك مصدومه بس دي الحقيقه كل العيلة دلوقتي فاكرينك ميته ويحرام زعلانين عليكي اوي واضح انهم بيحبوكي اوي وامك يا عيني فاقدة الوعي ومش بتفوق
وعد:: بخوف ماما ماما حصلها اي ارجوك قولي ماما حصلها اي ماما كويسه صح
محمود:: متخفيش اوي كدا امك كويسه اللي المفروض تخافي عليه حبيب القلب يونس
وعد:: بصدمه يونس ماله يونس
محمود:: يحرام مقدرش يتقبل مو"تك وحاول ينت"حر وحاليا هو بين الحياه والمو"ت ودخل فغيبو"بة
وعد:: بدموع يونس انت بتقول اي انت بتكدب ازاي تقول كدا يونس ابنك ازاي تقول عليه كدا يونس كويس وماما كويسه انت كدا وبتنزل دموع وعد بخوف وهي تقنع نفسها انهم بخير ولم يصيبهم اي شئ
محمود:: كنت عارف انك مش هتصدقي عشان انا قلبي طيب بس هورهملك وبيخرج محمود للخارج وبيرجع وهو معه للابتوب وبيفتح اللابتوب وبيضغط علي عده ازرار وبعدها بيوجه الشاشه للي بتجاه وعد لكي ترا وبتشوف وعد والدتها وهي نايمه ومتركبلها المحاليل ولا حول ولا قوة لها وبتشوف وبتشوف جميع العيلة وهم يبكون بصمت وكل البيت حزين بتنزل دموعها بصدمه وبتقول بصراخ لييييه حرام عليك ليه عملت كدا عاوز مني اي
محمود:: وهو يمسكها من شعرها وبيقولها انتي لسه شوفتي حاجه هوريكي حبيب القلب وبيضغط علي زر وبتظهر امامها صورة يونس وهو داخل المستشفي ومتوصله بالاجهازة ولا يحس بمن حواله وهنا بتنزل دموعها شالالات وبتحس فوجع فقلبها عليه وبتقول يونس عملت اي في يونس
محمود:: بيقفل اللابتوب وبيمسكها من شعرها وهو بيقول بغل وكر"ة انا لسه معملتش حاجه انا لسه هعمل انا هدمر"كم كلكم هدوقكم العذ"اب الوان عاصم الصاوي اللي فرحان بعيلته اللي بني فيها سنين ههدله كل حاجه هحسرة علي كل حاجه زي مهو عمل فيا هقتل"كم بالبطئ يا وعد
وعد:: بكر"ة وهي تتالم من قبضه يده علي شعرها وبتقول بقر"ف يخسارة انا قر"فانه اني عند عم زايك كنت زعلانه علي مو" تك بس دلوقتي بتمني انك كنت تبقا م"يت بجد
محمود:: بيتعصب من كلامها وبيضر"بها بالقلم وهو بيقول اخرسي مش عاوز اسمع صوتك بدل ما اقت"لك
وعد:: مش هخرس انا بكر"هك انت مستحيل تكون بني ادم انت شي*طان في حد يعمل كدا في عيلته وفرحان في ابنه مستحيل تكون اب انت
محمود:: انا فعلا مش اب لان يونس مش ابني
وعد:: بتبصله بذهول وصدمه مش فهما حاجه
محمود:: بيضحك وبيقول ايوة دي الحقيقه يونس مش ابني ولا من عيلة الصاوي يونس انا خطف"تو وبدلتو لان هدي يومها ولدت بنت بس البنت بعد ولدتها بساعه ماتت كانت هدي لسه مفاقتش ولكن الحظ كان معايا واتولد طفل فنفس الوقت وكان يونس دفعت فلوس للممرضة والدكتور اللي ولد هدي وبدلت البنت المي"ته بدل يونس وخدت يونس والممرضه لما هدي فاقت قالتلها انها جابت ولد علي اساس ان بابا يكتب كل حاجه باسم يونس لان انا اللي جبت الولد بس هو كان دايما بيفرق بيني وبين محمد وكان بيحب محمد اكتر مني مكنش بيحبني اصلا وكان دايما بيكر"هني لان بفكرة بخيا"نه مراته وكان فاكرني ان مش ابنو وكان دايما يضرب"ني ورغم انو عمل تحليل واتاكد اني ابنو بس برضو كان بيفرق بيني وبين محمد ومسك محمد كل شغله وكل حاجه وانا كان يقول عليا فاشل مش نافع وكل معمل حاجه متعجبهوش رغم اني كنت بسمع كلامه واتجوزت هدي عشان هو عاوز كدا وعشان ارضيه ومحمد وقف قصادو اه اتجوز فاطمه هو مكنش بيحبها كان دايما بياخد كل حاجه انا بحبها حتي الانسانه اللي حبيتها هو اتجوزها ولما قولت لبابا اني عاوز اتجوزها رفض وجوزها لمحمد غصب عنه وابوكي كان بيعاملها وحش وامك برضو كانت بتحبو وهو بعد ما خلفك انتي واختك قابل سميرة وحبها واتجوزها وساب كل حاجه ومشي لان عاصم الصاوي كان رافض جوازته التانيه ولما خيروة اختار مراته التانيه وسابكم رغم كدا برضو امك فضلت بتحبو ولما عرضت عليها تطلق منه وانا اتجوزها رفضت واتخنقت معايا وقالتلي لو قربت منها تاني هتعرف كل العيلة وقتها وسكتت ومتكلمتش ولا حكت حاجه لحد
وانتو كنتو بتكبرو ويونس كبر وبقا راجل وبينزل الشركه وقولت دي فرصتي حاولت العب فدماغه واخليه يطلب من جدك انو ينقل الشركه وكل حاجه ليه وانا بطريقتي كنت هقدر اخدهم منه بس يونس رفض للاسف يونس طالع تربيه هدي ومش بيبص للفلوس غبي زي امه ساعتها مكنش قدامي حل تاني غير انا اطلب من بابا وده حقي وجه اليوم اللي قلب كل حاجه من خمس سنين دخلت لبابا المكتب وطلبت منه انه يسيب الشركه ليا وانا اللي همسك مجلس الادارة ويكتبلي نص املاكه كلها باسمي والشركه الام الاساسية يكتبها باسمي هي والقصر ساعتها عاصم بيه اتعصب وقعد يزعق وقالي انت عاوز تورثني بالحياه ورفض رفض تام انو يديني حاجه ولو فضلت علي اللي فدماغي ده هيعمل زي ما عمل مع محمد وهيسحب كل حاجه مني
ساعتها انا خرجت متعصب وحلفت اخد كل حاجه وكنت ناوي امضيه علي تنازل لكل الاملاك من غير ما يعرف وفعلا عملت كدا واتفقت مع المحامي وعملت كل الورق وحطتهولو وسط ملف وكنت داخل المكتب ليه علي اساس يمضي ملف وخد مني الملف ومضي اول ورقه وجه فنص الورق اللي المفروض يمضيه لقيته بص للورق لدقيقه كدا وراح ماسك الملف وراح مقطعو انا كنت واقف مصدوم لقيتو اتعصب وبيقولي بتغفلني يا محمود بتغفل ابوك وعاوز تمضيني علي تنازل كل حاجه واتخنقنا جامد وقتها انا وهو وخرجت من الشركه يومها وانا كر"هي ليه بيزيد اكتر وساعتها رجعت القصر متعصب جدا وطلعت عصبيتي علي هدي هي كانت بتحبني وبتستحمل وتسكت بس المرة دي اتخنقت معاها جامد وضر"بتها وزق"تها ووقعت من علي السلم وكانت بتنز"ف ساعتها انا شوفتها كدا سابتها وهر"بت وبعدها بكام يوم عرفت انها اتش"لت ومحكتش حاجه لحد وسكتت وقالت انها اتزحلقت ووقعت انا كنت برا البيت كنت بخطط وقررت ازو"ر مو"تي عشان اعرف انتقم من عاصم واخد كل حاجه وشيلت فرامل الفرامل من عربيته يوميها كنت قاعد عن واحد صاحبي وخليتو خد عربيتي وعلي اساس كنت طالب منه حاجه يروح يجبهلي وبالفعل خد العربيه ومشي وفنص الطريق عرف ان مفيش فرامل وعمل حاد"ثه وانا كنت متفق مع حد وخلاه يخبط فيه والعربيه اتقل"بت وو"لعت وبكدا مش هيعرفو الجثه لانها اتف"حمت وبكدا انا موت فنظر الكل وفضلت هر"بان بس تعرفي طريقه تزو"ير موتك دي كانت صعبه شو"ية عاوزة تعرفي انا زو"رت مو"تك ازاي والكل صدق ان دي انتي وجثت"ك
وعد:: كانت بصله بصدمه ومش قادرة تنطق من اللي سمعتو
محمود:: انا هقولك عارف انك مصدومه بس انا هحكيلك لسه اللي جاي هيصد"مك اكتر واكتر وعاوزة تعرفي مين اللي اغتص"ب اختك انا هقولك مين اللي بس خلينا نبداء بي مين اللي اغت"صب اختك يبقا ____
نكمل البارت الجاي يحلوين
يتبع الفصل التاسع اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية اجبرني اعشقه" اضغط على اسم الرواية