Ads by Google X

رواية انت ملكي فقط الفصل الثاني عشر 12 بقلم غنوة حبيب

الصفحة الرئيسية

 رواية انت ملكي فقط الفصل الثاني عشر 12 بقلم غنوة حبيب

 رواية انت ملكي فقط الفصل الثاني عشر 12

في الصباح صحيت عشق وشافت صهيب حاضنها  وكانت فرحانة اوي ابتسمت وقربت باسته على خده وسترت جسدها العاري ودخلت تاخد شاور
صحي صهيب وسمع صوت في الحمام ف ابتسم وخرج ياخد شاور في الحمام اللي برا الاوضة ولبس هدوم البيت ورجع يستنى عشق
صهيب مسك التلفون
صهيب : الو
مجهول......
صهيب : عاوزك بخدمة
مجهول : ........
صهيب؛ .&&&&&&&&
مجهول : تكرم يا خويا خلال ساعتين هتكون جاهزة
صهيب: شكرا ليك
قفل صهيب وخرجت عشق من الحمام قرب صهيب وحاوط خصرها  واخدها بقبلة رومانسية قبل ما يتكلمو حرف وبعد فترة بعد عنها
صهيب بحب: صباح الورد وصباح الحب وصباح العشق يا عشقي
عشق بكسوف: صباح الخير
صهيب : انتي عارفة ان مبارح كان احلى يوم فحياتي
عشق بصوت يكاد مسموع؛ وانا كمان
صهيب: يا لهووي على الرقة ...حضري شنطة هدومنا
عشق باستغراب: ليه هنروح فين؟؟
صهيب: شهر عسل
عشق بكسوف : حاضر
صهيب: عايز نكون ٣٠ يوم لوحدنا وبس ومش عايز حد يتكلم معانا هنقفل تليفوناتنا وممنوع نتكلم مع حد
عايزك انتي وبس
عشق  بابتسامة ناعمة : حاضر
صهيب قرب باسها وعشق زقته : يلا ننزل نفطر
صهيب ما سمعش منها : عايز اكلك  انتي مش عايز فطار وباسها واخدها للسرير ووووو ........
________________________________________________اوضة غرام وزين
صحيت غرام وما شافتش زين جمبها زعلت عشان النهاردة عيد ميلادها وهو مش فاكر دخلت اخدت شاور ونزلت تحت
غرام: صباح الخير
الكل: صباح النور
غرام: امال فين زين
قاسم: خرج من الصبح قال مشغول اوي
غرام بحزن؛ ااه
ايهم: تعالي نتمشى شوية لو حابة
غرام: اه اكيد يا حبيبي يلا
طلعوا غرام وايهم يتمشوا
ايهم بضحك : عارفة ان جوزك كارهني اوي ومستنيني اروح من عندكم بس انا مش هحققله الامنية دي وهفضل قاعد فوق قلبه 🤣🤣
غرام: كارهك ليه؟؟
ايهم : غيران عليكي مني
غرام ضحكت : اه صح عرفت ازاي
ايهم: سمعته مرة في المطبخ بقولك ما تضحكيش مع الزفت ايهم تاني 🤣
غرام بضحك: اه بس هو ساكت عشان قولتله انك اخويا ف الرضاعة فمش قادر يعمل حاجة🤣
ايهم: ليه قولتيله كنت عايز اغيظه اكتر🤣
غرام: حبيبي انت بتغيظه من هنا وانا يتنكد عليا من هنا طول النهار عشان كده قولتله عشان ارتااح🤣
ايهم: اه عندك حق 🤣
________________________________________________
اوضة صهيب وعشق
بعد فترة بعد صهيب عن عشق وهي سترت نفسها بالملاية بكسوف
صهيب بحب؛ هاخد شاور واستنيكي
عشق بكسوف : حاضر
صهيب بابتسامة  باسها ودخل ياخد شاور
________________________________________________
نزلوا صهيب وعشق : صباح الخير
الكل: صباح النور
صهيب : امال فين زين؟؟
ندى: خرج من بدري على شغله
قاسم: ليه عايزه بحاجة؟
صهيب: اه عايز ياخدلي اجازة شهر
ندى باستغراب: ليه يا حبيبي
قبل ما يجاوب كان رن هاتفه باسم زين
زين: مش هتيجي
صهيب: لا كنت عايزك تاخدلي اجازة شهر وما تسألنيش ليه بعد شوية اتصل بيك اقولك ليه
زين: طب سلام
قفل صهيب ولاحظ ايهم وغرام داخلين من الحديقة واستناهم حتى دخلوا وقال متقصد بوجود ايهم
صهيب: والله يا ماما هاخد اجازة عشان هنطلع شهر عسل انا وعشق
ندى وسمر زغردو  وقربت ندى وحضنت عشق: يا حبيبة قلبي انتي انا مبسوطة انكم مع بعض
عشق بابتسامة حضنتها
بعد فترة ..... كان صهيب وعشق خارجين للعربية
عشق : غرام تعاليلي شوية في المطبخ
وراحوا للمطبخ
غرام : عاوزة ايه يا حبيبتي
عذق طلعت بوكس شوكولا وادته لغرام
عشق: انا عارفة النهاردة عيد ميلادك واسفة لو مش هنحتفل بس ما بلحقش عشان صهيب وكده
غرام بدموع؛ انتي فاكرة؟؟
عشق بحب: طبعا فاكرة مش انتي اختي
غرام حضنتها وخرجت عشق بس قبل ما تخرج
ندى: عشق تعالي بسرعة نسيت اقولك حاجة قبل ما تروحي
عشق راحت مع ندى
وندى ادت عشق كيس
عشق: اي ده؟؟
ندى بخبث : افتحيها
عشق فتحتها  وشهقت من الكسوف
عشق بسرعة:لا لا مش عايزة
ندى : يا هبلة لو ما لبستيهاش لصهيب هو هيخونك مع واحدة بتلبس منهم فهمي يا غبية
عشق بخوف: يعني ممكن يخوني ؟
ندى بخبث: اه طبعا عشان كده بقولك
عشق بسرعة؛ لا لا هلبسها اكيد
ندى ضحكت وحضنتها
________________________________________________
في المساء كانت غرام بتاكل شوكولا في المطبخ ونزلت لتحت بس كانت الانوار مقفولة وفتحت لما نزلت
الكل: كل سنة وانتي طيبة
غرام بفرحة؛ كنت فاكرتكم ناسيين
ندى واحمد؛ كل سنة وانتي طيبة يا حبيبتي وربنا يخليلك جوزك
غرام قربت باست ايد اهلها واحتفلو مع بعض بس برضو كانت حزينة عشان زين مش موجود وهو دايما كان يحتفل بعيد ميلادها
عدا فترة ووصل زين للفيلا
زين : مساء الخير
الكل: مساء النور
زين وجه كلامه لغرام؛ انا هطلع الاوضة ما تطلعيش الا لما اناديلك
غرام باستغراب؛ حاضر  
ا...............
زين خلص كل حاجة بالاوضة واخد شاور ونادى لغرام
دخلت غرام الاوضة وانبهرت بيها كلها بالون وورود وشموع وجو رومانسي جدا
زين قرب وحضنها ؛ كل سنة وانتي طيبة
غرام: بدموع ؛ كنت فاكراك نسيت وكنت زعلانة بجد
زبن: انسى نفسي وما بنساش اليوم ده
غرام حضنته؛ انا بحبك اوي
زين: وانا بحبك اوي اوي اوي
غرام: انا استغربت انك ما كنتش مع العيلة تحت وما احتفلتش بيا عشان كده زعلت
زين: انا كل سنة بحتفل بيكي مع العايلة بس المرة دي مميزة عشان انتي مراتي حلالي وحابب نحتفل لوحدنا وكن عايز اقولك اني بحبك اوي
غرام بدموع  قربت وباسته
زين باسها من شفايفها وووووو......
________________________________________________
 وصل صهيب وعشق للمكان وكانت عبارة عن شقة في حي جميل ونزلو من العربية وطلعو الاسانسير
وقبل ما يفتح الباب  غمض عيون عشق  بقماشة
ودخل بيها لاوضة النوم وقلعها القماشة
عشق بانبهار؛ وااااو ده كله ليا
( الاوضة كانت متزينة ورومانسية وكده يعني )
صهيب: ااه كله لعشقي
عشق حضنته : انا بحبك
صهيب باسها وحطها على السرير بس قبل ما يكمل عشق زقته
بعد عنها باستغراب: مالك ؟
عشق ؛ عايزة ادخل الحمام
صهيب : بتتهربي كاشفك
عشق  : لا بجد عايزة اعمل حاجة
صهيب بتفهم بعد عنها
عشق اخدت الكيس ودخلت الحمام ولبست ال&& &&   وبعد فترة طلعت وهي مكسوفة
صهيب قام وقرب منها بانبهار: الجمال ده كله ليا؟؟
عشق وهتموت من الكسوف؛ طنط ندى قالتلي  
صهيب ضحك بصوت عالي: اموت بالمكسوف انا  بس هرجع هبوس ماما على النعمة دي😉
وقرب منها وووو....

يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "رواية انت ملكي فقط" اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent