رواية ممرضة قلبي البارت الثالث عشر 13 بقلم ندى عمر
رواية ممرضة قلبي الفصل الثالث عشر 13
لما وصلوا اتصدموا لما شافوا باريس كانت بتمطر جليد
اسراء بتعجب : وااااااااااااو جمييييل انا هروح العب بيه
عمر : استني هي اي اللي تلعبي بيه
اسراء : انا براحتي ملكش دعوة
عمر : هتاخدي برد ولبسك اصلا خفيف
اسراء: براحتي بردوا و نزلت من العربية
اسراء مسكت التلج و كانت فرحانة اوييي لدرجة اللي هي نامت زي الأطفال فيه
عمر لسة كان نازل من العربية لقي كورة تلج في وشه
عمر : انتييييي بتعملي اييييييي يا اسرااااااء
اسراء بضحك : كنت برمي عليك تلج ورمت عليه تاني
احمد وصل ونزلوا من العربية و اول مشاف عمر و اسراء كدا ضحك عليهم
احمد : اي دا اي الهبل اللي انتوا بتعملوه دااا ههههه
لميس سابته وجريت علي اسراء وبقت بتلعب معاها وبتمسك تلج ترميه علي احمد وبيفضلوا يلعبوا لحد ما وقفتهم لارا
لارا : احنا جايين هنا عشان شغل اي الهبل اللي انتوا بتعملوه دا
اسراء : انا تعبانة
عمر : مانا قولتلك مش تلعبي بالتلج
اسراء : انت عايزني افوت فرصة زي دي انا عملت رجل التلج صورتيه يا لميس
لميس : اه صورته
عمر قلع الجاكيت بتاعه واداه لاسراء
لارا كانت متغاظة منها اوييي
لارا : والله انتي بتتدلعي
اسراء: هو انا هتدلع في التعب كمان دا انتي اللي بتعملي كدا
وبيدخلوا الفندق وكان جمييييل اوييي
احمد :يا عمر آسر قالي ان في حفلة بكرا عشان احنا التيم الأول
عمر : تمام
بيدخلوا يناموا بعد يوم سفر متعب جدا 😴😴
تاني يوم
بقلمي/ ندوووش ❤
اسراء بتاخد الدوا عشان البرد وبتكون تعبانة
عمر : انتي عاملة اي دلوقتي
اسراء بهزار : عاملة اكل
عمر كان بيبصلها بحب : اسراء انتي دمك خفيف اوي
اسراء بغرور مصطنع : مانا عارفة طبعا
عمر بيقرب منها : وحلوة كمان
اسراء: في اي ي عمر
عمر قرب منها جدا وراح واخد كوباية القهوه اللي وراها
عمر بضحك : في اي مالك وشك اتغير كدا لييي 😂
اسراء : ما تقول من الأول قول عايز الطفح اللي ورايا قاعد تقرب كدا لي 😂
عمر : بتفكري شمال علطول كداا
اسراء : و اي بقا انتي حلوة دي
عمر: مانتي فعلا حلوة وجميلة
اسراء : هو دا نوع من المعاكسة ولا اي 😂
لميس صحيت : اسراء تعالي شوفي انا هلبس ايي
اسراء : يلبسك عفريت يارب
وراحت معاها وطلعتاها فستان ذهبي جميل
اسراء : لميس الفستان الذهبي دا هيكون جميل عليكي انا رايحة البس انا بقا
اسراء راحت تلبس وطلعت عاملة زي سندريلا شكلها جميييل كان شكلها زي اللي في الصورة
عمر فتح بوقه من جمالها عمر في نفسه : انتي جميلة اوييييي
احمد ضحك عليه : اقفل بقك يالاا
عمر : اااا في اي
احمد : ع عمر هي دي لميس
عمر : اه هي
احمد : هما أميرات كدا لي
عمر : فعلا والله
احمد : ماتيجي نتقدملهم يالا
عمر : انت مجهز حاجة اصلا
احمد : لاء
عمر : خلاص اسكت ههه
لميس واسراء : احنا جاهزين يلا
عمر : هنستني الحرباية الأول
احمد : سيبك منها يلا نروح وهي هتيجي ورانا
ونزلوا من غير الحرباية قصدي لارا 😂
لارا طلعت من اوضتها بتكبر بس ملقتش حد اتضايقت جداا
لارا :اي الارف دا هما مشيوا وسابوني لي دا لو كانت الزفتة اسراء كانوا استنوها و نزلت
و في الحفلة لازم كل اتنين يرقصوا مع بعض
احمد رقص مع لميس اللي كانت حاسة بخجل شديد و عمر رقص اسراء
لما لارا وصلت مش لقت حد ترقص معاه وفضلت اعده لوحدها
في واحد أعجب ب لارا وقال
الراجل : تسمحي ترقصي معايا
لارا : ايوه طبعا
بس لارا زهقت منه
لارا : وسع بقا انا زهقت منك انت مش عارف تتحرك
الراجل : انا غلطان وسابها ومشي
اسراء لعمر : حتي الراجل الغريب بيكره طريقتها الزفت دي
عمر ضحك بس كان بيبص لعيونها الجميلة و هما لسه بيرقصوا
اسراء : انت بتبصلي كدا لي
عمر : عايز اقولك عايز حاجه
اسراء : ارغي 😂
عمر : انا انا بحبك يا اسراء
اسراء : اي انت بتقول اي
عمر : في اي
اسراء جريت علي لميس وبتقولها
اسراء : لميس عمر اعترفلي بحبه
لميس : بجد
اسراء : ايوا انا هروحله بقا
وراحت كملت معاه
احمد : علفكرة انا كمان بحبك يا لميس
لميس : مش قولتها من زمان لي
احمد : معرفش بس انتي بتحبيني ولا لا
لميس : لا مش بحبك
احمد بعد عنها : اي
لميس شدته : انا بعشقك يا احمد
وكانوا فرحانين جدا تحت أنظار لارا الحقودة الحسودة 😂😂
لارا في نفسها انا لازم اعمل حاجة
لارا راحت للراجل اللي كان بيرقص معاها دلوقتي
لارا : ممكن ترقص معايا معلش اناا كنت عصبية شوية
الراجل: ...................
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية ممرضة قلبي) اضغط على أسم الرواية