رواية ابنتي اليهودية البارت الرابع والثلاثون 34 بقلم سمية عامر
رواية ابنتي اليهودية الفصل الرابع والثلاثون 34
متغت"صبنيش ارجوك
اتكلمت وهي بتعيط و منهارة : انا مستعدة اعمل اي حاجه تطلبها مني بس متعتد"يش عليا انا متجوزة يا فهد
ضحك فهد و رمالها هدومها : ليه هو انا بايع نفسي ولا ايه اعتدي عليكي انتي د انا حتى بقرف اتكلم معاكي
غطت رقيه نفسها وهي بتعيط : و كلامك و ....
- قاطعها وهو بيضحك كله كذب في كذب ..عملت كل ده عشان اوصل لهدفي و هدفي الوحيد هو ايرين
خد تليفونه و سابها و خرج وهو بيضحك
....
شال جيمي ايرين و جانيت وراه و خرجوا بيها بسرعة ركبوها عربيه و مشيوا
في نفس الوقت اللي اتطمن فيه الياس على ولاده و رجع يشوف ايرين ..فتح الباب بتاع الحمام بخوف و اتصدم لما ملقهاش جوا و شاف د"م على الحيطه و الارض
اتجنن و كان هيجرالة حاجه من الصدمه و خرج بسرعة و فضل يدور عليها زي اللي ضاع منه بنته
وصل جيمي و جانيت لبيت مهجور اللي كان فهد مستنيهم فيه على احر من الجمر و اول ما شاف جيمي شايل ايرين خدها منه و اتعصب عليهم : د"م ايه الد"م ده يا غبي
ضحكت جانيت : خايف عليها اوي ..باين انك بتحبها
فهد بعصبية اكبر : مش شغلك خلاص احنا خلصنا لحد هنا
جانيت : لا احنا لسا مخلصناش يا حبيبي دي بنت اختي يعني لحمي و دمي
ضحك جيمي بخبث : متأفوريش اوي كده تعالي نجهز العربيه اللي هنطلع بيها و خلي فهد يتسلى شويه
خرجوا و جانيت واضح على وشها الخوف وهي شايفة في عين فهد الرغبة في ايرين
- نيمها فهد على السرير و قطع قميصه و ربط راسها
.....
اتصل الياس على كل قبيله في سينا يطلعوا رجالة يدوروا على مراته و ميسيبوش شبر ارض من غير ما يدوروا فيه
بعد معاناة اربع ساعات بدأ الليل يدخل و الياس هيتجنن اكتر و ليث و الياس طول اليوم بيعيطوا و سارة واخداهم في حضنها
- رجعت رقيه البيت وقلبها مكسور و متكلمتش مع أي حد و دخلت اوضتها و قفلت على نفسها
....
حضر جيمي كل الاوراق هو و جانيت و فضلوا يتكلموا شويه في العربيه
-كده كل الورق جاهز عشان نرجع اسرا""ئيل بس
جيمي انت متاكد انها حامل
ضحك جيمي بخبث : اه متاكد ليييه
- كده مش هنعرف نكمل باقي الخطه و ...
قاطعها جيمي : انا هتصرف ملكيش دعوة
- و هنعمل ايه في فهد ده ممكن يبقى عقبه كبيرة
هنق"تله سهله
......
فاقت ايرين و فهد نايم على الكرسي جنبها
قامت بتعب وهي بتبص حوليها و قامت فجأة جريت على برا الكوخ اللي هي في و صحي فهد جري وراها
اترعبت ايرين منه : انت ...انت مين و انا فين
اتصدم فهد و فضل باصصلها شويه : اهدي انا ..جوزك
فضلت رأسها توجعها لحد ما فقدت وعيها تاني
كان خالها وصل للكوخ هو و جانيت اللي لقيوها واقعة في الأرض و فهد بيحاول يقومها
جريت جانيت عليهم : ايه اللي حصل هنا انت عملتها ايه
اتعصب فهد عليها : هكون عملت ايه
مسكتها جانيت هي و خالها و دخلوها جوا
- خلاص يا فهد ارجع انت بيتك بقى وانا و جيمي هنتهم بيها
فهد بخوف عليها :لا مش همشي انا هفضل هنا و هاخدها و نسافر المانيا بعد يومين و نتجوز هناك
ضحكت جانيت بمكر : تتجوز مين ؟؟ ايرين البنت اليهو"ديه
فهد بقرف : حتى لو كان فيها كل العبر هتجوزها انا بحبها و لا يمكن اسيبها
بصتله جانيت بخبث اكتر : حتى لو ...حتى لو اللي هتتجوزها دي تبقى اختك
ضحك فهد و خد ايرين في حضنه : انتي فاكراني هصدق كذبك ..انا عارف انكم من الاول عايزين تبعدوني عنها
- اسال والدك ..الشيخ كامل ..قوله ايه علاقتك ب ماري القب"طيه شوفوا هيقولك ايه
بلع فهد ريقه و قام مسك في جيمي اللي طلع مسدسه و ضربه في دراعه بيه : الضر"به الجايه هتكون في راسك
و بما أن الد"م بدأ يبقى لازم نخلص من الزوايد
أتألم فهد و حاول يدافع عن ايرين وهو بيبكي بدل الدموع د"م ان اللي فضل يحبها طول السنين دي كلها طلعت أخته في الاخر : اوعى تقرب لها ابعد السلا"ح ده عنها
ضحك جيمي وهو بيعمر المسدس : انت عندك حق كده تمو"ت مننا احنا عايزينها هي بس الجنين ده خليه للي خلقه بقى
طلع جيمي سك"ينه حاده و قرب على بطنها و .........
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية ابنتي اليهودية" اضغط على أسم الرواية