Ads by Google X

رواية ملوك المرام الفصل الرابع 4 بقم ملك وائل

الصفحة الرئيسية

  رواية ملوك المرام الفصل الرابع بقم ملك وائل

 رواية ملوك المرام الفصل الرابع 

والد مرام بغضب. طيب بعد ردك ده فا انا حابب اقولك بنتي متربية احسن تربية والولد ده كان خاطبها قبلك بس حصل كام مشكلة وكل شيء قسمه ونصيب وكل الي حصل من بنت خالتك دي انا مش هسمح بي ووصلها ان بنتي احسن منها مليون مرة وياريت يبقي تاجي تاخدك الشبكه معندناش بنات للجواز وقفل السكه ف وش سليم والتلفون كله
اما سليم كان مصدوم من رد فعله
ورن بسرعه علي ملوك
سليم بغضب. انتي مش هتبطلي الي بتعمليه ده انتي اي مفيش د.م خالص الخطوبة باظت وسيرتنا علي كل لسان بسببك حضرتك واهو كل الناس شيفاكي مش متر.بية بسبب لبسك الز.فت ده وكمان التربية الجميلة بتاعت خالتي والله العظيم ي ملوك لو م اتعدالتي وربي اخر.تك هتكون علي ايدي اصل خالتي معرفتش تربي  لو كان ابوكي عايش مكنش هيوافق بكده حرام عليكي نفسك بقي فوقي
ملوك ببرود. خلصت كل ده علشان حته خطوبه يعني عادي مش فارق معايا
سليم بغضب. بجد والله طب روحي يلا للخر*تيت بتاعك ده
(بصراحه اي ولد علاقته ببنت بطريقه دي بيكون الولد والبنت شبة بعض او بمعني انه خرت*يت زاي م قولت 😂)
ملوك. احترم نفسك ي سليم انت بتكلام علي خطيبي وقريب هيكون جوزي
سليم بضحك. عادي عادي مش عارف هتجوزه ازاي وانته نس.وان زاي بعض بصراحه يعني لمه واحد يكون خاطب واحده جميلة ولابسه نقاب وبيقولها اقلعي خلي الناس تشوفك يبقي اي لا ولا كمان رايح يتجوز واحده يعتبر مش لابسة حاجه وكل جس.مهاا للرايح والجاي ما شاء الله يعني
ملوك بحزن. خلصت كلام ي سليم ماشي هوا بيحبني علي طريقتي وطبعي ولبسي حاجه تاني.؟
سليم لا ي ملوك اتفضلي وياريت مشوفش وشك ف حياتي تاني ي ملوك علشان انا زه.قت منك كل م اخد خطوه جديدة ف حياتي تاجي انتي وترجعيني خمس خطوات لورا ي ملوك اتمنا من كل قلبي مشوفش وشك تاني ولا اسمع صوتك  وقفل الفون وعملها بلوك واتساب فيس بوك، تيليجرام،  تويتر،
من كل المواقع حرفيا...
عدا كام يوم وكانت ملوك ماشية مع عادل..
_. اي الغزال ده يله.ووي طب تعالي انا ادل.عك مش الي ماشية جانبه ده
كانت طبعا ملوك فرحانه ان ولد شايفها جميلة.
راح عادل بكل غضب مسك الولد  وفضل يض.رب فية جامد لحد م الناس مسكته ومشي وهوا بيبص لملوك..
بعد شوية قعد ف كافيه هوا وملوك وكان لسة متعصب بس ملوك عادي
وكانت قاعده ولقيت ولد بيغمزلها ضحكت عادل خد باله بس مشافش الولد
الولد. ضحكت يعني قلبها مال
ملوك خدت بالها ان عادل مركز..
عادل. اي بيضحك
ملوك بتوتر. هاا ولا حاجه
عادل استغرب وسابها وقالها يلا نمشي وهوا ماشي لقي ولد تاني بيقول لملوك
اي ي وح.ش الكون الجمال ده
عادل راح ض.رب الواد جامد ومشي وهوا ماسك ملوك وبيشدها بسرعه
عادل بغضب. شكل سليم عنده حق وتلاقيكي لمه كنتي بتضحكي اتلقي اي واحد زبا.له زايك عملك اي حركه وس.خه
انتي من انهرده ي ملوك هتلبسي نقاب فهماااااا.....؟
اي هيحصل ملوك هتوافق ولا لا؟
طيب حابة اقول حاجه مش كل الاحداث حقيقيه لكن اخر جزء ده حقيقي فعلاً.
(للنصح والارشاد فقط..)
(حابة اقول للبنات الي زاي ملوك والله العظيم يمكن شايفه نفسك جا.مد اووي وبتتعاكسي علشان لابسك الحلو والله والله دي مش حاجه جنب المعكسات بتاعت البنات الي بتلبس واسع وانا كنت بلبس بناطيل بس طبعا واسعه بقي معكسات استغفر الله ولمه بقيت مختمره واقسم بالله بقيت ماشية ف الشارع الناس بقيت عايزة تتصور معايا من كتر م انا في حالي واحد مرة وقفني بيقولي انا عايز اشوف بابا علشان اقوله عرفت تربي والله عارف انتي لمه تبقي ماشية ومحترمه وتتعاكسي انتي هتأخدي حسنه وهوا سيئه لان انتي محترمه لكن هوا لا طب عارف ان ف شباب كتير هتدافع عنك؟
انا اول يوم بالخمار كان السنه الي فاتت اول يوم اهو لقيت ولد بيقول ل واحد صحب البنت دي محترمه
يعني كفاية ان الشباب زات نفسها بتقول عنك محترمه..)
ده للنصيحه الي حابب يقبل اهلا وسهله والي مش حابب انا قولت للنصيحه لتقول كلامه حلوة او بلاش خليك ف الروايا وخلاص..

يتبع الفصل الخامس اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent