Ads by Google X

رواية غلبت قسوتي الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي

الصفحة الرئيسية

   رواية غلبت قسوتي الفصل الرابع بقلم بسملة بدوي

رواية غلبت قسوتي الفصل الرابع

فجأه سمع صوت شهقات بُكا لف وحاول ميظهرش مشاعره بس منظرها وهي بتعيط ضعفه.. قرب منها واخدها فِ حضنه.... كادي انا 
كادي بصرييخ.....  انت طلعت شرير بق بتعمل كل دا عشان عايز تبيعني ليه دا انا وثقت فيك وامنتلك..  نهت جملتها ووقت بين ايده مغشي عليها 
سامر بشك.... انت مش قولت انها  عقلها تعبان ازاي فهمت 
مـُهيب بهدوء مُخيف.....  لا هي فقدت 5 سنين من عمرها يعني هي الوقتي  15سنه.. يعني عقلها عقل اطفال
عامر بغضب.... انا مش فاهم حاجه 
مُهيب بحزن عميق..... هتعرف بعدين انا قررت ارجع الحاره من تاني وهسيب كل حاجه خلاص مش عايز حاجه غيرها
عامر بصدمه.....  هتسيب كل حاجه  ع عشانها 
هز راسها وقرب راسها ليه وحضنها جامد.....  عرفهم ان كبير الحاره رجع وبلغ جدي بالذات بقلمي بسمله بدوي
.. 
بعد شويه صحيت لقت نفسها فِ مڪان غريب جريت بصت من الشباك بخوف....  يامامي انا فين اي المكان دا( كان في اطفال بيلعبو وبيضحكو ببراءه وست قاعده على فرش بتبيع خُضار و مطعم والناس واقفين بالدور كان منظر مريح وبسيط اوي)... الناس هنا لُطاف اوي وبسيطين
_كمت متأكد انك هتحبي المكان ولف زراعيه المعضلين حولين خصرها بحمايه شديده وتملك.
صرخت بخوف.....  انت..  ابعد عني..  سيبني امشي 
اسودت عنيه بغضب وضغط على دراعها بعنف.....  مسمعش الكلمه دي تاني فاهمه انتي بقيتي مراتي ملكي 
صرخت بعييط..... كذاب انا لسا صغيره مينفعش اتجوز 
طلع ورقه من محفظته ببرود..... وثيقه جوازنا 
فتحت عنيها على وسعها....  ي يعني اي 
ابتسم بحنو.... يعني انتِ مراتي ولو حاولتي تهربي عارفه هعمل اي نزل لمستواها وهمس فِ ودنها ...  مامتك يعيني
بلعت ريقها بتوجس.... مامي ه‍ هتعمل فيها اي خلاص والله مش همشي بس متجيش جنبها ارجوك ارجوك وانهارت فِ العييط وقعدت على الارض نزل مقابلها....  متخافيش طول ماانتِ بتسمعي كلامي مامتك بخير 
هزت راسها كتير.... حاضر حاضر واللهِ بس ممكن اكلمها بس
نظرتها بالدموع الِ فِ عينيها خلوه يخدها فِ حضنه بحمايه....  موافق بس مش الوقتي خالص 
بعدت بخوف....  ز زمانها زعلانه عليا وبتعيط
ابتسم بحنو....  لا هي عرفت كل حاجه حتى بجوازنا ومعندهاش مانع 
صرخت بقهر... كذاب كذاب دي كانت قلبت الدنيا 
احتدت ملامحه.....  انا هعمل نفسي ماسمعتش حاجه قاطعه خبط على الباب....  بابا  بقلمي بسمله بدوي
كادي بصدمه.... مين دا؟  ووليه بيقولك يبابا 
مهيب ببساطه..... دا فهد ابني 
فهد بطفوله......مين القمر دي يبابا 
مهيب بغيره..... ولد اتلم  ...  ودي ياسيدي مامتك 
كادي ابتسمت ببراءه على جملة فهد.. بس كشرت... مامته!!! 
فهد بطفوله..  بتهزر صح يابابا..وجري على كادي حضنها من رجليها بفرحه طفوليه... مش مصدق بس حبيتها بس سؤال هو انت طلقت سمر
كادي بصدمه.... انت متجوز و كمان مخلف
فهد ببراءه.....  شكلي عكيت الدنيا..هو انتِ ممكن تشيليني
كادي شالته وفضلت ساكته... 
فهد بغزل..... بس انتي حلوه اوي ي هو انااقولك اي 
كادي ضحكت على طريقته....  كادي
فهد بستغراب طفولي.... كاندي انااخدت كاندي في الحضانه يعني حلويات بس اسم على مسمى 
كادي ضحكت جامد وقرصته من خده 
مهيب ابتسم بفرحه على تقبله ليها ... فهد على اوضتك 
فهد باعتراض.... لا انا عايز اقعد شويه مع كاندي 
مهيب بصوت عالي.... قولت على اوضتك اخلص 
فهد زعل وبص على كادي بحزن وبحركه عفويه باسها من خدها ومشا. 
كادي بحزن..... سيبه شويه.. مهيب بصلها نظره خوفتها 
قلع قميصه  وبنطلونه وحزامه ورماهم على الكنبه وفضل بشورت قصير اسود خد باله انها بتبصله رفع حاحبه باستنكار فتكسفت ورفعت ايدها خبت عيونه ابتسم على حركتها..
 قعد على السرير..... تعالي 
بلعت ريقها بتوجس..... ها 
 بصلها باستمتاع بتوترها.... تعالي 
مشت لعنده ببطئ شديد.... ن نعم 
شدها بحركه سريعه قعدها على رجله ودفن وشه فِ  عنقها يلثمه برقه وايده بتتحرك بجرا*ءه على جسمها شلت حركتها و تفكيرها... همس بحراره وانفاسه دافئه تضرب عنقها.. عايزك 
الباب خبط ضغط على ايده بشر وبيستحلف للِ على الباب وبصوت جوهري...... مين وراح فتحه 
_ اتجوزت على مراتك يا مهيب دي اخرتها يابن بطني ودخلت بغل جريت على كادي مسكتها من شعرها.... وعشان بنت ال**** خطافه الرجاله الي لفت على راجل متجوز 
ثواني وطلعت بنت وصرخت بغل.....  هي فين بنت ال**** خطافه الرجاله هي فين واول ما لمحت كادي جريت عليها واخدتها من شعرها من امه ولطشتها قلم نطرها على السرير 
مهيب بغضب جحيمي وخوف على كادي الي وشها جاب د*م.


يتبع الفصل الخامس  اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent