رواية متي ينتهي العذاب البارت الرابع 4 بقلم ميادة خاطر
رواية متي ينتهي العذاب الفصل الرابع 4
كلهم بصوا للصوت واتفاجئوا بمحسن
البنات بلعوا ريقهم بصعوبه وقعدوا جنب بعض ومتكلموش
محسن بنظرات حاده وصوت خشن:يلا عشان معاد العمليه
ميرا وهى رافعه احد حاجبيها: عمليه اي
محسن:احنا هنزرع جوا كل واحده فيكم اجنه واللي هتجيب ولد هناخده واللي هتجيب بنت تخلي ليها
حور: طب لو كلنا جبنا ولاد
محسن ضحك وقال:هناخدهم كلهم سهله
ميرا: طب واحنا
محسن ببرود: هنرميكوا بعد سنتين الرضاعه
سمر بضيق:أنا مش فاهمه انتوا ازاي اتصنفتوا من البشر اقسم بالله انتوا زي الشيا"طين
محسن بضيق منها: وربنا لو سمعت صوتك تانى لاعمل فيكى زي ما عملت مع سحر
سمر بصتله بغيظ ومردتش
محسن بزعيق: يلا ورايا
كلهم قاموا ومشوا وكل واحده بتفكر في اللي هيحصل٠٠٠٠
في قسم الشرطه ٠٠٠
أهل سحر جم وادموا بلاغ لان بنتهم موصلتش كليتها ومر ٢٤ ساعه علي اختفائها
الظابط: طب استنوا بس مش انتوا بتقولوا أنها كانت رايحه الكليه اكيد هناك
ام سحر بعياط: احنا رنينا على الكليه عشان نشوفها وصلت ولا لا عميد الكلية قالنا لا للأسف مجاتش الكليه
ثم كملت: وبنتي متعرفش اي حاجه هناك غير الكليه وعالطول بتروح وتيجي في نفس الاتوبيس
الظابط بتنبه: طب والاتوبيس اي نظامه مكلمتوش صاحبه ليه
ابو سحر: الاتوبيس وصل وقال إنهم مركبوش مع اني مدخل بنتي بنفسي
الظابط: خلاص نجيب صاحب الاتوبيس واحنا هنفهم منه كل حاجه
الصول: باشا يا باشا جالنا بلاغ أنهم لقوا بنت مر'ميه فالمايه وملفو"فه فملا'يه
_ام سحر بصويت؛يخرااابي بنتي
_الظابط:ممكن تهدي حضرتك انشاء الله مش هي ودوها يابني عالطبيب الشرعي بسرعه عشان يعرف سبب الو"فاه ومن بصماتها هاتوا كل المعلومات عنها
_الصول:تمم يا فندم ومشي
_الظابط؛حضرتكوا ادمتوا البلاغ تقدروا تتفضلوا ولما نعرف اي جديد هنقولكم
_ابو سحر بتعب:ارجوك يابني هاتلي بنتي أنا معنديش غيرها واحنا جينا امبارح وانت قلت لازم يمر ٢٤ ساعه واهم مروا وجينا ارجوك
_الظابك بطيبه:حاضر يا حج صدقني هعمل كل اللي اقدر عليه واجبلك بنتك انشاء الله
_ابو ميرا بدموع:ربنا يخليك يابني يارب يلا يا ام سحر
_ام سحر بحزن قامت ومشيت من غير كلام
_الفون رن
_الظابط:الو
_الظابط العام؛ايه يا مراد عرفت اللي حصل
_مراد:خير يا باشا
_الظابط العام:في اربع بنات اختفوا من اربع محافظات مختلفه والاربعه كانوا فاتوبيش متجهين الكليه واختفوا فظروف غامضه
_مراد بصدمه:ايه ده لسه أهل بنت مقدمين نفس البلاغ
_الظابط العام:كمان يعني ٥ يبقي البنات دي اتخطفت يا مراد لازم نعمل عملياا بحث كبيره ده اكيد عصابه تجا'ره اعض'اء
_مراد بقلق:ربنا يستر يباشا تمم
_الظابط؛لو في اي جديد كلمني
_مراد:تمم يا فندم وقفل وقال فنفسه:يا تري اي الحكايه ربنا يستر ومشي،،،،،،
_البنات كانوا اعدين عالسراير يفكروا شويه فاهلهم وشويه فحالهم وشويه فمصيرهم وكل واحده سرحانه فحاجه شكل فجاه دخل اربع دكاتره واربع ممرضين
_البنات اترعبوا وبلعوا ريقهم والاربعه بصوا لبعض وهما خايفين
_كل دكتور وممرض راح ادام واحده وادوهم مخدر وبعد خمس دقائق كانوا الخمسه نايمين وبدأت عمليه زرع الاجنه جواهم
_سليم بفرحه:أنا مبصوت اوي يا محسن اخيرا هجيب ولي العهد ياااه
_محسن بنفس الفرحه:اخيرا يباشا كلها تسع شهور وتلاقيه مشرف هما
_سليم:مش قادر اصبر يا محسن فرحان اوي
_محسن:صحيح يباشا مقلتش هما لو جابوا بنات فعلا هنر"ميهم أنا قلت كده بس مش مصدق
_سليم؛اكيد لا طبعا انت اهبل مهما كان مقدرش ار"مي لحمي يا محسن أنا بقولهم كده عشان اخوفهم مش اكتر لكن الاربعه لما يولدوا هسيبهم بس يرضعوهم سنتين واقت"لهم
_محسن بصدمه:ايه انت مش قلت هنحطهم فالكبا"ريه
_سليم:لا طبعا متفكر يا محسن انت من امته وانت غبي مقدرش اسيبهم عايشين حياتهم خطر
_محسن:بس
_سليم:في اي يا محسن مالك انت وقعت فواحده ولا اي
_محسن:ها لا طبعا يا باشا انت بتقول ايه أنا بس
_سليم بصله نظره محسن مفهمهاش وقال:مفيش بس يا محسن ومشي
_محسن ضرب ايده علي وشه وقال:غبي غبي ازاي سمحت لنفسك انك تحبها ده اللي كل أعدته يومين اوووف،،،،،،،،،،
_بعد ساعه الأربع دكاتره طلعوا
_سليم؛ها طمنوني
_الدكتور:كله تمام يا باشا تمت المهمه بنجاح ١٠ دقائق وهتلاقيهم كلهم صحيوا
_سليم:تمم ابعتوا بقا ممرضه تخلي بالها منهم الاربعه طول فتره الحمل
_الدكتور:هبعتلك اكبر ممرضه فالشرق الأوسط يباشا
_سليم:تسلم يلا اتكلوا علي الله ومشيوا
_مرروا عشر دقائق وسليم دخل عشان يشوف البنات بس أنصدم لما،،،،،،،
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية متي ينتهي العذاب) اضغط على أسم الرواية