رواية ممرضة قلبي البارت الخامس 5 بقلم ندى عمر
رواية ممرضة قلبي الفصل الخامس 5
اسراء : مين دي !!!!!؟
عمر : لارا
اسراء : اييي مستحييييييل!!!!
اسراء : ازاااي موتتها ازاااااي
عمر : وطي صوتك لارا كانت بتحبيني اصلا وانا كنت بضايق منها ومن حركتها و امي بقا كانت مريضة كانسر بس كان في البداية و كانت عملية سهلة جدا انا طبعا اللي عملتلها العملية اشيلها الورم طبعا الزف"تة الي اسمها لارا( مش قدر يكمل 😭)
اسراء بخوف : هي عملت اي ؟!!
فلااااااش بااااك
عمر : لارا ادي الحقنة دي لأمي بسرعة
لارا بدلع : حاضر يا بيبي
عمر بغضب: احنا مش بنهزر هنا ولا اي . و اي بيبي دي احنا في مستشفى اسمي هنا دكتور
لارا بضيق: حاضر يادكتور عمر ودخلت لمامت عمر
لارا وهي بتبص لام عمر : انتي كنتي بتكرهيني صح هاااااا
ماشي انا مش هخليكي تشوفي حد تاني نهائي
مامت عمر لسه تحت تأثير البنج و نايمة
ولارا ايدت لها حقنة غلط بالعمد لان مامت عمر كانت بتقوله ابعد عنها ومش بتحبها ابداا
لارا طلعت من اوضة العمليات
لارا : انا اديتها الحقنة دلوقتي
عمر : تمام انا هدخلها
عمر دخل لقي مامته لسه تحت تأثير البنج بردوا ولقي الحقنة الي اديتها لارا لمامته مرمية في الزباله بس مش هي الحقنة الي كتبهلها 😱
عمر اول مشاف الحقنة اتعصب وقال لاااااراااااااااااا انتي عملتي اييي في امييييي
لارا بخوف : في اي انا ع عملت اي
عمر بغضب شديد : انتي كمااان بتسألينيييي عملتييي اييي دانتي نهارك طين علي راسك حسابك معايا بعدين
ولسه عمر رايح ينقذ مامته لقاها خلاص ما"تت
عمر : لااااااا امييييي اصحييييي مستحييييييل وعيط 😭😭😭
وحاول ينقذها بس للأسف ما" تت
عمر ببكاء وغضب : انتي السبب انتي السبب انتي اليي اديتيها حقنة غلط😡
لارا بخوف شديييد : اعمل اي مش ذنبي
عمر : تعملي اي ومش ذنبك هي فرخة ماتت ولا اي دا اميييي يا 🐕ة
لارا بكذب : انا مكنتش اعرف انها حقنه غلط
عمر : ليييي مبتعرفيش تقري ولا اي
بااااااك
اسراء بحزن علي عمر: طب ليه مش دخلت السجن
عمر ببكاء : ماهي قالت إن هي مش عارفة انها حقنة غلط ودفعت فلوس بس
عمر فضل يكح و مش قادر وشه احمر
اسراء جابتله كوباية ماية
اسراء: هدي نفسك بس يا عمر ماتعملش كدا في نفسك ربنا يرحمها دا كان موعدها انها تقابل ربنا
واسراء بتهون علي عمر
عمر : بس هي الي موتتها وانا مش هسامحها طول عمري
اسراء : طب هي مش اتأسفت او حست بالندم
عمر بسخرية: ميين لارراا دي مش بتحس اصلا . دا ولا أكن حاجة حصلت خااااالص عملة نفسها بريئه
عمر بحزن: عشان كده مش كنت عاوز اكون في التيم دا وبتتعامل معايا عادي خالص
اسراء : مش عايز تكون معايا في التيم
عمر: لا طبعا دا انا هنا عشانك انتي بس
اسراء : احترم نفسك يااااض
عمر : انتي مجنونة يبنتي
اسراء : وكمان بتشتمني دانا هوريك ولسه جاية تتكلم بصوت عالي عمر حط ايده علي بوقها
عمر : بسسسسسسسسسس اسكتييييي ادخلي علي اوضتك اجري روحي نامي
اسراء : انام احسن بقا الساعة بقت 6
اسراء: تصدق اللي انت كلامك كتييير
عمر : مش انت اللي قولتيلي مالك
اسراء: يا عم انت بتصدق اي كلام وخلاااص انا كنت بعزم عزومة مرقبية 🙄
عمر : تصدقي انا غلطان اني حكيتلك
عمر : بس انا اتحسنت بعد ما تكلمت معاكي مبقتش زعلان
احمد صحي علي الجملة دي
احمد : اييي دااااا؟؟
عمر : في اي يلااااا
احمد : هو انا بحلم ولا اي عمر واسراء قاعدين جمب بعض ومن غير مشاكل لا في حاجة قووول ياعمر عملتلك اي
عمر : هو انت اهبل يلااا ولا شكلك كداااا
لميس صحيت وقالت: اس اسراء انتي بتعملي اي قاعدة جمب عمر كنتوا بتعملوا اي
اسراء قعدت تضحك 😂
اسراء : دِماغك متروحش شمال
لميس : هي لسه هتروح شمال ماهي راحت خلاص
احمد : استني دانا صحيت وعمر بيقولها انا اتحسنت بعد ما تكلمت معاكي
لميس : يلهوووي يعني كنتوا بيتكلموا من زمان
اسراء : بس يابت اتهدي بقاااا
لارا صحيت 🙆🏻♀️
لقت اسراء وعمر قاعدين جمب بعض
لارا : انت بتخوني معاها ياعمر
اسراء : هو اي الي يخونك معايا دا قاعد جمبي عادي
لارا: ايواااا بيخوني معاكي بليل والكل نايم نسيت كل اللي ما بينا يا عمر
عمر راح ضربها بالقلم
عمر بغضب: اخرسسييييييييييييييي
لارا : ..
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية ممرضة قلبي) اضغط على أسم الرواية