رواية مربية ابنتي ولكن الفصل السابع بقلم شروق احمد
رواية مربية ابنتي ولكن الفصل السابع
نجمه..النمر ذات نفسو
زين..نتي هنا بتعملي اي
نجمه..انا خلاص هقبض عليك ياحلو
زين..نجمه نتي انتي ظابط
نجمه..دا انت طلعت مغفل اوي
زين..نجمه انتي بتعملي اي هنا
نجمه..انا عرفت كل حاجه خلاص ودلوقتي هقبض عليك خدو
زين صحي مفزوع واستغرب من الحلم..ياا يانجمه حته ف الحلم مش سيباني اوفف
وقام لبس وخرج يتمشي
اما عند نجمه كانت بتتمشي بردو وكانت سرحانه
بس داخت وطنشت الدوخه
روحت نجمه البيت
واغم عليها قدام باب الفيلا
اما زين زهق وروح بس اتصدم اما لقي نجمه مغمي عليها
زين..نجمه نجمه
خداها عل الاوضه ونايمها وفوقها
نجمه..اهه دماغي
زين..انتي كويسه
نجمه .هو حصل اي
زين..انتي اغم عليكي قدام باب الفيلا
نجمه..امم تمام
زين..هو نتي اكلتي
نجمه..لا مكلتش
زين بعصبيه..ليه ها
نجمه بزعيق..نت ملكش دعوه بيا ها إنساني
زين..مالك متعصبه عليياا ليهه هااا
نجمه..ياسيدي انا مش عيزاك انا عايزه ابعد
زين..دا ف حلمك يانجمه
نجمه..زين انا مش هقعد ثانيه هنا
زين..لما نشوف
وخرج
نجمه..يوهه هعمل اي بقي
ومسكت التلفون وفضلت تلعب عليه بملل
عند ياسين ورنا
رنا..ياسين
ياسين ..مم
رنا..هو نت ليه بقيت كويس معايا هو نا صعبت عليك
ياسين ..لا عشان بقيتي صحبتي ونا لما بصاحب حد بحبو
رنا..مم طيب يلا قوم من عل رجلي
ياسين بطفوله..يوهه ليه بق
رنا بضحكه..ياسين انت عامل ليه زي الطفل كدا
ياسين..اي عجبك دور الطفل
رنا بضحك اكتر..ايوه بس انت بتخوفني خليك طفل احسن
ياسين ..طب تعالي
وفضل يزغزغ فيها وهي فضلت تضحك
رنا بضحك..ياسين كفايه هفطس ضحك
ياسين فضل يضحك معاها وسرح ف ضحكتها
رنا بكسوف..احم احم طب هقوم انا
ياسين بتوهان..متخليكي
رنا..ياسين
ياسين فاق...طب قومي
رنا بكسوف..قعدني عل الكرسي
ياسين ..عيوني ياست رنا
وشلها وقعدها عل الكرسي
رنا ..ياسين قرب ودنك
ياسين بضحك٠ هتاكلها والا اي
رنا ..اخلص ياياسين
ياسين ..حاضر
قرب منها
رنا ..شكرا انك ف حياتي
وبا*ست خدو بكسوف
ياسين اتصدم ..انتي عملتي اي
رنا..شكرا انك محسسني ان ليا لازمه ف الحياه
وخدت الكرسي بتعها ومشت
ياسين بتوهان..دا انا اللي بشكرك انك ف حياتي
عند كل الابطال فات شهر بدون أحداث
عند نجمه وزين
نجمه كانت تعبانه وقالت تعمل تحليل حمل
ولما عملتو اتصدمت
زين..نتي هنا بتعملي اي
نجمه..انا خلاص هقبض عليك ياحلو
زين..نجمه نتي انتي ظابط
نجمه..دا انت طلعت مغفل اوي
زين..نجمه انتي بتعملي اي هنا
نجمه..انا عرفت كل حاجه خلاص ودلوقتي هقبض عليك خدو
زين صحي مفزوع واستغرب من الحلم..ياا يانجمه حته ف الحلم مش سيباني اوفف
وقام لبس وخرج يتمشي
اما عند نجمه كانت بتتمشي بردو وكانت سرحانه
بس داخت وطنشت الدوخه
روحت نجمه البيت
واغم عليها قدام باب الفيلا
اما زين زهق وروح بس اتصدم اما لقي نجمه مغمي عليها
زين..نجمه نجمه
خداها عل الاوضه ونايمها وفوقها
نجمه..اهه دماغي
زين..انتي كويسه
نجمه .هو حصل اي
زين..انتي اغم عليكي قدام باب الفيلا
نجمه..امم تمام
زين..هو نتي اكلتي
نجمه..لا مكلتش
زين بعصبيه..ليه ها
نجمه بزعيق..نت ملكش دعوه بيا ها إنساني
زين..مالك متعصبه عليياا ليهه هااا
نجمه..ياسيدي انا مش عيزاك انا عايزه ابعد
زين..دا ف حلمك يانجمه
نجمه..زين انا مش هقعد ثانيه هنا
زين..لما نشوف
وخرج
نجمه..يوهه هعمل اي بقي
ومسكت التلفون وفضلت تلعب عليه بملل
عند ياسين ورنا
رنا..ياسين
ياسين ..مم
رنا..هو نت ليه بقيت كويس معايا هو نا صعبت عليك
ياسين ..لا عشان بقيتي صحبتي ونا لما بصاحب حد بحبو
رنا..مم طيب يلا قوم من عل رجلي
ياسين بطفوله..يوهه ليه بق
رنا بضحكه..ياسين انت عامل ليه زي الطفل كدا
ياسين..اي عجبك دور الطفل
رنا بضحك اكتر..ايوه بس انت بتخوفني خليك طفل احسن
ياسين ..طب تعالي
وفضل يزغزغ فيها وهي فضلت تضحك
رنا بضحك..ياسين كفايه هفطس ضحك
ياسين فضل يضحك معاها وسرح ف ضحكتها
رنا بكسوف..احم احم طب هقوم انا
ياسين بتوهان..متخليكي
رنا..ياسين
ياسين فاق...طب قومي
رنا بكسوف..قعدني عل الكرسي
ياسين ..عيوني ياست رنا
وشلها وقعدها عل الكرسي
رنا ..ياسين قرب ودنك
ياسين بضحك٠ هتاكلها والا اي
رنا ..اخلص ياياسين
ياسين ..حاضر
قرب منها
رنا ..شكرا انك ف حياتي
وبا*ست خدو بكسوف
ياسين اتصدم ..انتي عملتي اي
رنا..شكرا انك محسسني ان ليا لازمه ف الحياه
وخدت الكرسي بتعها ومشت
ياسين بتوهان..دا انا اللي بشكرك انك ف حياتي
عند كل الابطال فات شهر بدون أحداث
عند نجمه وزين
نجمه كانت تعبانه وقالت تعمل تحليل حمل
ولما عملتو اتصدمت
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية مربية ابنتي ولكن" اضغط على اسم الرواية