رواية منتقبه خطفت قلبي بعيونها البارت الثاني عشر 12 بقلم جاسمين محمد
رواية منتقبه خطفت قلبي بعيونها الفصل الثاني عشر 12
ياسمين: حاضر بقولك اقفل اروح اشوف ماما
ملك: تمام روحي
ملك: كدا انت سمعت اللي حصل شوف بقا هتعمل اي
_سيبي كل حاجه علي يلا سلام
ملك: تمام ربنا يسترها سلام
ياسمين بعد مجهزت نفسها في البيت احمد طلب منها لازم تروح عند الكوافير فراحت وملك راحتلها هناك
ياسمين: ملك حبيبتي
ملك: متخافيش انا معاكي ومش هسمحلو يعملك حاجه
ياسمين: لع والنبي انسي اني قولتلك اصلا واسكتي خالص
ملك: انسا كيف انتي هبله
ياسمين: اخواتي ياملك وماما
ملك: متخافيش عليهم المهم خالصتي تجهيز
ياسمين: اه خالصت
ملك: طيب يلا نروح
ياسمين: يلا
ياسمين وملك طلعو ركبه العربيه فالعربيه كانت ماشي في طريق غير الطريق
ياسمين: انت رايح فين ياعمو السواق ده مش الطريق
ملك:ممكن يكون طريق مختصر
ياسمين: لع مش طريق خالص للمكان اللي رايحينو
_فعلا مش طريق ليه خالص
ياسمين: مين عمر
عمر: اه
ياسمين: انت السواق ليه ورايح بي فين
عمر: رايح اتجوزك ووصلنا يلا انزلو
ياسمين: مش هنزل يلا وديني عند احمد عشان هو هيكون جوزي
عمر: قولت انزلي وبطلي وش وانا اللي هكون جوزك
ياسمين: لع مستحيل يلا وديني عند احمد واخواتي
عمر: نزلها من العربيه وشاله ودخل بيها فله وكان فيها ماذون وشهود ودخل بيها ونزلها
عمر: اكتب ياعم الماذون
ياسمين: يكتب اي انا مش هتجوزك
عمر: هتتجوزيني وغصب عنك واصلا هيكون جواز علي ورق بس ولم احمد يفكه منك بعدين ابقا اطلقك
ياسمين: حتي لو علي ورق مش هينفع اتجوزك
عمر: خايفه احسن احمد ميعمل حاجه لحد من اهلك متخافيش انا مستحيل اخليه يجي جمب حد منهم يلا امضي
ياسمين: اوعدني الاول
عمر: اوف وعد يلا بقا مش فاضي
ياسمين: حاضر
الماذون: الف مبروك بقيتو زوج وزوجه
ملك: الله يبارك فيك الف مبروك ياعمور ياخووي وراحت عند ياسمين وحضنته الف مبروك ياقلبي
ياسمين: مبروك علي اي ده جواز علي ورق وفتره وهنتطلق
ملك:بصوت واطي بشطارتك ممكن تخلي حقيقي
ياسمين: مش عايزه
عمر: يلا عشان نروح نعرفهم بجوازنا
ياسمين: انت مش هتخلي يقرب من اخواتي وامي صح
عمر: مخلاص قولنا اه ووعدتك
ياسمين: طيب يلا
احمد والكل قاعدين مستنين ياسمين
احمد: لع دي اتاخرت خالص انا هروح اشوف في اي
امل: ان شاءلله خير يابني الغايب حجته معا استهد بالله انت بس واهد
ولسه بيتكلمو لاقي ياسمين وعمر وملك داخلين احمد راح عند ياسمين ولسه هيزعق
احمد: كنتي فين ده كله
عمر: كانت مع جوزها وانت مالك كانت فين
احمد: جوز مين
عمر: جوزها هي انت مش بتسمع
احمد: انت اتهبلت ولا اي دي هتكون مراتي انا
عمر: مراتك كيف وهي مراتي انا
احمد: جه يمسك ياسمين من دراعها
عمر: وقف ايدك مكانك لو ماستها هتكون اخر يوم في عمرك ياحمد
احمد: متتكلم ياعمي
احمد: بفرحه بس مش مبينها عمر انت بتقول اي
عمر: بقول انها مراتي اي مش بتسمعو
احمد: بس من ايمتا ده وكيف
عمر: من شوي وكيف عند الماذون اي الاساله دي يلا انا هطلع انا ومراتي نرتاح
احمد بص لياسمين بغضب فهي خافت ووقفت وره عمر
احمد: ان بصتلها كدا تاني هخلع عنيك انت سامع وحاجه تاني لو جيت جمب حد من اهلها هيكون قباله حد من اهلك اشطااا يابن عمي سلام
امل: قربت علي ياسمين وحضنتها الف الف مبروك ياحبيتي مالك زعلانه ليه كدا حلمك اتحققك
ياسمين: مش فاهمه
امل: فتره وافهمك كل حاجه لو معرفتيش تفهمي عشان خلاص كدا كفايه
ياسمين: متفهميني دلوقتي
امل: خلاص هانت شوي وافهمك المهم خالي بالك من نفسك
ياسمين: بعياط حاضر وانتي كمان خلي بالك من نفسك وخلي بالك من اخواتي ولو حصل حاجه رني علي علطول
امل: اهدي كدا هو احنا مسافرين بعيد عنك ده احنا يعتبر في نفس المنطقه
عمر: ويكون في نفس البيت كمان
امل: كيف مش فاهمه يابني
عمر: انتو هتقعدو هنا معانا انتي ومنه ولبني
امل: بس مش هينفع
عمر: مبسش انتو هتقعدو هنا وخلصنه يلا انا هطلع ارتاح وانتصار وريهم الاوض بتاعتهم
انتصار: حاضر يابني
عمر: بصي بقا انا اوضتي دي محدش بيدخلها خالص وانتي دخلتيها عشان بس الظروف بس هي هتفضل بنفس الطريقه دي مش هيتغير منها حاجه وانتي مش هتيجي عند حاجه مالكيش دعوه بيها انتي عليكي تنامي هنا وانا هنام علي السرير والحمام ابقا استخدميها عادي ماشي
ياسمين: ماشي طيب انا عايزه لبس عشان اغير ولا هنام بالفستان
عمر: في لبس ليكي هنا اهو غيري ولبسي براحتك في الحمام
ياسمين: طيب شكرا
عمر سابها وراح يغير البس عشان ينام
ياسمين: دخلت تغير لقت كل البس قمصان نوم وبتكشف الجسم ياسمين يالهوووي السافل اي اللي هو جايبه ده نادمت عليه وهي واقفه جو
ياسمين: عممممرررر
عمر: في اي وبطلي زعق
ياسمين: انت اللي جايب البس اللي جوه ده
عمر: لع ملك اللي جيبه
ياسمين: طيب عايز غيرو
عمر: ليه
ياسمين: انت بتهزر ده كله قمصان نوم
عمر: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي ياملك طيب اعمل اي انا دلوقتي
ياسمين: معرفش عايز حاجه البسه
عمر: طيب استني وراح فتح الدولاب بتاعه وجاب منه بجامه بتاعتو خدي البسي دي لحد الصبح وبكرا ابقا روحي هاتي لبس انتي والمصيبه
ياسمين: طيب
ياسمين لبست البجامه وكانت كبيره اوووي البجامه عليها وكان منظرها يضحك وطلعت بر عمر اول مشافها فضل يضحك عليها
ياسمين: اول مشافته بيضحك سرحت في ضحكته انت ضحكتك حلوه اوووي
عمر: احم احم شكلك عامله زي الهبله
ياسمين: فاقت من السرحان لا والله ليه ميكنش انت اللي كبير اوووي
عمر: فين ده دانا صغنن
ياسمين: لم انت صغنن ابقا انا اي
عمر: ننه 😂😂😂😂
ياسمين: عمر مدايقنيش
عمر: 😂😂😂😂حاضر يلا ننام
ياسمين: يلا تصبح على خير
عمر: وانتي من اهل الخير
ساره: انا مستحيل اسكت علي اللي حصل النهارده بقا الجربوعه دي تتجوز عمر
بوسي: اهدي بس انا مش هسكتلها
احمد: البت دي مش هتكون لحد غيري وانا هخدها منو وهندمها علي اليوم اللي فكرت تقف قصادي فيه
ساره: لا سبهالي انا اللي هندمها
بوسي: اهدو انتو الاتنين وفكرو في خطه نعملها ونخلي يطلقها بسرعه قبل ميحصل حاجه بينهم
ساره: دي هتبقا علي جستها لو حصل حاجه
بوسي: اهدي طيب وفكرو
ساره واحمد: حاضر
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها) اضغط على أسم الرواية