Ads by Google X

رواية جحيم عاشقي الفصل الثاني عشر 12 - بقلم زولة وحيد

الصفحة الرئيسية

رواية جحيم عاشقي  الفصل الثاني عشر 12 بقلم زولة وحيد

 رواية جحيم عاشقي  الفصل الثاني عشر 12

آسر بغضب :تقـــــــى
تقى خرجت من الحمام بسرعة
تقى :نعم
آسر بغضب :ايه الصور دي
تقى بخوف :معرفش
آسر بغضب :انا هعرفك بقى
واخدها ع الاوضة المضلمة
تقى ببكاء :آسر انا معرفش حاجة عن الصور دي دي صور مفبركة يا آسر
آسر بغضب :بتضحكي عليا
تقى حضنته بسرعة آسر اتجمد في مكانه هي ازاي تحضنه وهو في قمة الغضب
تقى بدموع :آسر الصور دي مفبركة
ومسكت وشه بي ايديها
تقى :آسر انت بتحبني ازاي تصدق الكلام دة دي مجرد صور اي حد بيقدر يفبركها وأكملت ببكاء انا عمري ما قربت من ياسر صدقني
آسر نزل ايديها
وطلع برا القصر
تقى طلعت من الاوضة لقت فريدة
تقى بغضب :انا بعرف أن انتي اللي فبركتي الصور
فريدة بخبث :اه ياحبيبتي دي عدت ع خير لسة الجاي اكتر وتعرفي كمان انا السبب في موت امك
تقى بدموع :انتي اللي قولتي ل ياسر يقتل ماما
فريدة :اه
تقى ضربتها قلم
أيهم شافهم ومسك تقى واخدها ع اوضته
فريدة بخبث :اوعدك اني هردلك القلم دة
عند تقى وايهم
تقى ببكاء :هي هي قتلت ماما هي السبب يا أيهم
أيهم :اه انا كنت بعرف
تقى :ازاي وليه مقولتش لأسر
أيهم :اهدي انا سمعتها بالغلط بتتكلم بالفون مع اللي اسمو ياسر دة
تقى :بس ياسر في السجن
===============
عند أسر كان في مغفر الشرطة
آسر للمحقق :فين الزفت ياسر دة
المحقق :ياسر هرب
آسر بغضب :ازاي هرب وانت قاعد هنا بتعمل ايه
المحقق:اتكلم باحترام يا اسر بيه
أسر ضرب التربيزة وخرج لمكان
في مكان مظلم
اسر :كنت بعرف انك هتكون هنا
ياسر بخبث :اه كنت بجهز المكان عشان استقبل فيه مراتك عشان اغ'تصبها هنا
آسر بغضب :يابن ال......
وضربه بوكس
ياسر بضحك :اضربني اكتر مش مهم المهم اني اعمل اللي في دماغي واللي عايز اعملو من زمان
آسر بغضب :مش هتعمله يابن ال...... وحاول يمسكه بس ياسر جري بسرعة
آسر راح ع القصر
في القصر
أسر بصوت عالي :تقى.. ياتقى
أيهم طلع ع صوته
أيهم :تقى طلعت من شوية
آسر بغضب :طلعت لييييه
أيهم :في حد اتصل عليها وهي طلعت بسرعة
آسر :لا إله إلا الله
وجري ع العربية ع نفس المكان بس ملقاش اي اثر ليها
أسر اتذكر شي وجري ع العربية
فلاش باك
آسر :السلسلة دي مش عايزك تطلعيها ياحبيبتي اتفقنا
تقى :بس ليه
اسر :لاني انا اللي جبتها ليكي
تقى حضنته :بعشقك انا
آسر :وانا بموت فيكي
عودة للحاضر
عند تقى
تقى ببكاء :انت عايز ايه
ياسر وهو بيقرب منها:اخرسي خالص
ياسر مسكها من ايدها وجذبها عليه
ياسر :يااااه انتي وحشتيني اوي ياتقى
تقى بخوف :طب ممكن تبعد
ياسر :لا انا تعبت اوي عشان اوصلك مش هخليكي تروحي بالسهولة دي
تقى :ع فكرة آسر هيقتلك إذا عرف اللي بتعمله دة
ياسر زقها ع السرير وبا'سها بعنف
آسر فتح الباب برجله
اسر بغضب :ابعد عن مراتي ياواطي
ياسر اتسطح جمب تقى وشداها عليه
آسر بغضب :يابن ال.... وجري عليه بس الحرص مسكوه
ياسر :هغت'صبها قدامك بس بعد ما اتسلى معاها شوية.. مش كدا ياقطة
تقى وهي بتحاول تزقه :ابعد ياحيوان
ياسر :هشششش مش عايز كلام وبدأ يقطع ملابسها
آسر ضرب الرجال اللي ماسكينه وجري ع ياسر وبعده عن تقى وبدأ يضربه
ياسر :هتندم يا آسر بيه
وقام وهرب
آسر راح ع تقى اللي بتبكي
آسر بغضب :ليه طلعتي من القصر
تقى بدموع :في حد اتصل عليا وقال إن أنت في السجن
آسر بصوت عالي وغضب :كان ممكن ترني عليا
تقى :.......
آسر حضنها :انا آسف ياحبيبتي
في القصر تحديداً في اوضة آسر وتقى
آسر وتقى دخلو لقو فريدة فاتحة الدولاب وكل الهدوم ع الارض
آسر بغضب :فريدة انتي بتعملي ايه هنا......
فريدة :الهانم سرقتلي السلسلة بتاعتي
تقى باستغراب :انتي بتقولي ايه


google-playkhamsatmostaqltradent