رواية جحيم عاشقي الفصل الثالث عشر 13 بقلم زولة وحيد
رواية جحيم عاشقي الفصل الثالث عشر 13
تقى باستغراب:انتي بتقولي ايه
فريدة :اخرسي
آسر راح ناحيتها ومسكها من ايدها بغضب
آسر بغضب :فريدة اطلعي برا الاوضة
فريدة :لأ مش هطلع انا عايزة سلسلتي
تقى :سلسلة ايه
فريدة راحت عليها ومسكت السلسلة اللي في رقبة تقى
فريدة :دي بتاعتي آسر جابها ليا انا
تقى :بس...
آسر بمقاطعة :بس هي دلوقت بتاعت تقى لأنها هي مراتي
فريدة :آسر انت جبتها ليا انا
تقى :استغفر الله العظيم اتفضلي يا فريدة
تقى مدت ليها السلسلة وراحت ع الحمام
آسر اخد السلسلة من فريدة وطلعها برا الاوضة وقفل الباب بغضب
بعد مدة تقى طلعت وكانت لابسة بيجامة قصيرة
آسر بص عليها بتوهان
آسر حط ايدو ع خصرها وجذبها عليه
آسر بتوهان :انتي ازاي حلوة كدا
تقى :آسر ممكن تبعد
آسر بتوهان وهو بيبص ع شفايفها :مقدرش
تقى :آسر....
آسر باسها بحب وهي اتجاوبت معاه بعد عنها لما حس نفسها انقطع
آسر بدأ يمشي ايدو ع جسمها
تقى بوجع :آسر ايدي بتوجعني
آسر شاف ايدها مجروحة
آسر :مين عمل كدا
تقى :ياسر
آسر بغضب :انا هوريك يا بن ال.....
وخرج من الاوضة بغضب
في الجنينة
آسر لزياد :عايزك تجيبلي الزفت اللي اسمو ياسر دة
زياد :حاضر واخد معاه الحرص وراح
تقى من ورا آسر :حبيبي انت زعلان عشان ياسر قرب مني
آسر دار وشو عليها بغضب
آسر بغضب :انتي طلعتي ليه
تقى :هند قالت جاية
آسر :اوك بس ماتخرجو من هنا
تقى :حاضر
آسر :بعدين عايز اكلمك
تقى :اوك
آسر دخل ع القصر وهند دخلت
تقى وهند فضلو يتكلمو
هند بصت ل أيهم كان طالع من القصر
هند :الله.. مين القمر دة ياتقى
تقى :دة أيهم ابن عم آسر
أيهم راح عندهم
أيهم :مين دي ياتقى
تقى :دي صاحبتي وحبيبتي هند
أيهم لهند بغمز:ازيك ياقمر
هند في نفسها :هو ازاي حلو كدا سرقت قلبي يا ايهومي
آسر طلع راح عليهم
آسر :يلا يا أيهم في شغل كتير
تقى :ع وين
آسر :هنروح الشركة
أيهم :بس انا عايز اقعد مع الصبايا نتكلم
آسر مسكه من ايدو واخده ع العربية
تقى ضحكت بصوت عالي
هند :بتضحكي ع ايه يابنتي
تقى :بضحك على رفيقتي الواقعة
هند :انتي اتجننتي ولا ايه هند تقع مستحيل
تقى :لا واقعة وايهم كمان واقع
هند:خلاص يامجنونة
================
عند أيهم
أيهم : ياغبي انساها انت خاطب مش ممكن تحب بنت غير اللي خاطبها
آسر :بتحب مين
أيهم :لا مش حد
آسر بغمز :شكلها هند عجبتك
أيهم :اه بس انا خاطب
اسر :خطبت مين وليه ما قولتلي
أيهم :بنت اختارتها امي وكل شي حصل بسرعة
آسر :انا بنصحك ماتتجوز بنت مابتحبهاش لانو لا انت ولا هي هتكونو سعيدين لأن انت هتفكر في بنت غيرها
أيهم :مش مهم المهم امي تكون مبسوطة
آسر :اوك براحتك بس انا نصحتك
ايهم :الاجتماع هيبدا يلا
آسر :يلا
===============
في المساء
آسر دخل الاوضة لقا تقى بتبكي
آسر راح عليها
آسر :تقى في ايه
تقى :اتذكرت ماما كانت دايماً بتحتفل معايا بعيد ميلادي
آسر :وانتي امتى عيد ميلادك
تقى :بكرة
آسر :للآسف بكرة عندي شغل كتير مش هقدر احتفل معك
تقى :اصلا مش عايزاك تحتفل معايا
آسر :اوكي وحضنها
تقى وهي بتحاول تزقه :مالك يا آسر
آسر :هو انتي بتكرهيني
تقى :ازاي هكرهك وانت هتكون اب أولادي
آسر بغضب :تشيلي فكرة الاولاد من دماغك انا مش عايز اولاد
تقى : بس....
آسر :اخرسي خالص وراح ع اوضة التمرين
وفضل يضرب كيس الملاكمة بغضب وهو بيتذكر لما ابوه كان بيضربه بدون رحمة
فلاش باك
محمد بغضب :انت ازاي تقلل أدب مع مراتي
البنت بدلع :ياحبيبي ابنك قليل ادب تتخيل انه بيرفع صوته عليا
آسر :بس يابابا هي قالت كلام وحش عن ماما
محمد :وإذا قالت كلام وحش عن مامتك هيحصل ايه اصلا هي ماتت
آسر بغضب :ودة مش معناه ان مراتك تقول كلام وحش عن ماما
محمد وهو بيضربه :مامتك ماتت ماااتت ومراتي تقول اللي عايزاه عنها انت ملكش دعوة
بقلمي زولة وحيدة
================
عودة للحاضر
آسر بصوت عالي :مش عايز اولاد مش عاااايز
فريدة سمعته ودخلت ع الاوضة
فريدة حضنته :مالك ياحبيبي
آسر حضنها :تقى انا بحبك بس مش عايز اولاد
تقى دخلت لقت فريدة في حضن آسر وبتمشي ايدها ع صدره العا'ري
تقى بصدمة:ا ا آسر
- تابع الفصل التالي عبر الرابط (رواية جحيم عاشقي) اضغط على أسم الرواية