رواية سمراء ولكن الفصل الرابع عشر بقلم اسماء السرسي
رواية سمراء ولكن الفصل الرابع عشر
نعمه وهي وقفه جمبه وشافت صبا وهي ماشيه مع هادي: مش دي البت اللي عملت عمليه تجميل ايوه هي ونفس الشخص برضو هو اللي جابها
شادي بصلها بصدمه واتكلم: انتي قاصدك اللي مشين مع بعض دلوقتي دول
نعمه: ايوه ي بيه البنت دي كانت جايه في حاد*ثه وتقريبا الشاب اللي ماشي معاها دلوقتي هو اللي كان خبطها وكانت وشها مليان كمد*ات وتعو*ير جامد فمكنوش قادرين يحددو وشها اي ف الشاب دا اقترح علي الدكتور عمليه التجميل دي واداله صوره تقريبا البنت دي كانت حبيبته وما*تت تقريبا زي م سمعت والبنت بيقولو فاقده الذاكره و
قطعها شادي وهو مصدوم: خلاص.. خلاص انا عرفت اللي لازم اعرفه متكمليش
في البيت
شادي دخل اوضته وهو مصدوم: ازاي يحصل كل ده وانا معرفش
شادي بصدمه: معقول اخويا كان متفق معاها ضدد اخوه معقول ليه كده ي هادي بس قام وقف وقال بشرر يتطير في عينيه: بس وحيات امي ي صبا ل اكشف خطتك انتي والبيه هادي
فجاه شذا دخلت عليه
شذا بخبث: علفكره انا عارفه ان صبا هي نفسها صوڤا
شادي بجمود،'عارف
شذا بخبث: سمعتهم هي والبت اللي معاها تقريبا صحبتها واسمها يمنه اتفقو عليك عشان تنتق*م لكرامتها وانك طلقتها تاني يوم جواز
شادي بصلها بجمود: علفكره انتي مبتقوليش حاجه جديده وبعدين صبا فاقده الذاكره
شذا قام بسرعه وقالت بخبث: حتي لو قولتلك ان صبا هي اللي اتفقت مع الخدامه عشان توقع امك من السلم وتمو*تها وانها مش فاقده الذاكره
صبا وهادي كانو دخلين ومعاهم سليم اللي سنداه يمنه
يمنه: اقعد ي عمي انشالله المدام هتخف وهترجع انشالله
سليم وهو بيطبطب علي خد يمنه': انشالله ي حبيبتي وحشتينا اوي ي صبا
يمنه بصت علي صبا وابتسمت: وانت كمان والله ي عمي وبعد كده قامت انا لازم امشي بق
سليم لسه هيتكلم صوت قطعه
شادي وهو نازل من علي السلم وبيبص علي صبا ويمني وهادي نظرات هما مفهموهاش: علي فين متخليكي معايا ي صبا او اقول يمنه
صبا ويمنه وبصو لبعض وبصو ل شادي بصدمه
شادي وهو بيرقب معالم وجههم وبيردف بنبره ساخره غاضبه: اي اتفجئتو ان عرفت عنك كل حاجه ي صوڤا هانم ولا نقول صبا
سليم وهو بيقوم: انت بتقول ايه انا مش فاهم حاجه
شادي بص لابوه: افهمك وبعد كده بص ل صبا الانسه المحترمه ادتنا كلنا علي قفانا ولابستنا العمه وايستغفلتنا كل الوقت ده علي انها صوڤا هانم وهي صبا الخد*امه عشان تيجي وتخر*بلي حياتي طبعا ب مساعده هادي بيه ابنك
هادي قام بسرعه: انت بتقول ايه
شادي بصله بتحذير: متقطعنيش وبعد كده كمل اتفقت مع البيه بس لسوء حظها اني عرفتها من اول م دخلت من باب الفيلا كنت مستني دليل ولما حولت اكشفها في المستشفى طلعت متفقه مع صحبتها يمنه انها تجيب قناع بنفس وشها ويمني تلبسه وتظهر علي انها صبا المختفيه بقالها فتره واول م جت جت علي المستشفي وعارفه ان احنا موجودين فيها بس الاستاذه متعرفش اني كشفتها من اول يوم ووقف قدام صبا.. صح ولا مش صح
صبا بصتله بكر*ه وبعدت وشها النايحه التانيه
شادي بصلها وابتسم بسخريه: صح وراح ناحية يمني: وانتي
يمني قطعته بتوتر: ايه هتقول اني مش صبا كمان وان دي لعبه ولا ايه
شادي: متحاوليش تنكري ي
قطعه سليم: ولد انت بتقول ايه ولو كلامك صح فين الدليل
شادي وهو بيشيل القناع من علي وش يمني: الدليل دا ومسك القناع في ايده
صبا انصدمت من فعلته تلك وكذلك يمني وسليم وهادي هو الاخر انما شذا ابتسمت بخبث ولؤم
سليم بص ل يمني وصبا: يعني ايه
شادي: يعني دي لعبه قذ*ره عملوها اتنين قذ*يرين شكل بعض واحب اقولك اللي كنت بتحبها وتدافع عنها انت وماما وجوزتوهالي بالغصب هي نفسها اللي مصنتش حبكم ليها وزقت امي من علي السلم واتفقت مع خدا"مه زيها عشان تق*تل امي
صبا بصدمه: انتت بتقوول ايههه مستحيل اعمل كده
شادي بصلها بصدمه واتكلم: انتي قاصدك اللي مشين مع بعض دلوقتي دول
نعمه: ايوه ي بيه البنت دي كانت جايه في حاد*ثه وتقريبا الشاب اللي ماشي معاها دلوقتي هو اللي كان خبطها وكانت وشها مليان كمد*ات وتعو*ير جامد فمكنوش قادرين يحددو وشها اي ف الشاب دا اقترح علي الدكتور عمليه التجميل دي واداله صوره تقريبا البنت دي كانت حبيبته وما*تت تقريبا زي م سمعت والبنت بيقولو فاقده الذاكره و
قطعها شادي وهو مصدوم: خلاص.. خلاص انا عرفت اللي لازم اعرفه متكمليش
في البيت
شادي دخل اوضته وهو مصدوم: ازاي يحصل كل ده وانا معرفش
شادي بصدمه: معقول اخويا كان متفق معاها ضدد اخوه معقول ليه كده ي هادي بس قام وقف وقال بشرر يتطير في عينيه: بس وحيات امي ي صبا ل اكشف خطتك انتي والبيه هادي
فجاه شذا دخلت عليه
شذا بخبث: علفكره انا عارفه ان صبا هي نفسها صوڤا
شادي بجمود،'عارف
شذا بخبث: سمعتهم هي والبت اللي معاها تقريبا صحبتها واسمها يمنه اتفقو عليك عشان تنتق*م لكرامتها وانك طلقتها تاني يوم جواز
شادي بصلها بجمود: علفكره انتي مبتقوليش حاجه جديده وبعدين صبا فاقده الذاكره
شذا قام بسرعه وقالت بخبث: حتي لو قولتلك ان صبا هي اللي اتفقت مع الخدامه عشان توقع امك من السلم وتمو*تها وانها مش فاقده الذاكره
صبا وهادي كانو دخلين ومعاهم سليم اللي سنداه يمنه
يمنه: اقعد ي عمي انشالله المدام هتخف وهترجع انشالله
سليم وهو بيطبطب علي خد يمنه': انشالله ي حبيبتي وحشتينا اوي ي صبا
يمنه بصت علي صبا وابتسمت: وانت كمان والله ي عمي وبعد كده قامت انا لازم امشي بق
سليم لسه هيتكلم صوت قطعه
شادي وهو نازل من علي السلم وبيبص علي صبا ويمني وهادي نظرات هما مفهموهاش: علي فين متخليكي معايا ي صبا او اقول يمنه
صبا ويمنه وبصو لبعض وبصو ل شادي بصدمه
شادي وهو بيرقب معالم وجههم وبيردف بنبره ساخره غاضبه: اي اتفجئتو ان عرفت عنك كل حاجه ي صوڤا هانم ولا نقول صبا
سليم وهو بيقوم: انت بتقول ايه انا مش فاهم حاجه
شادي بص لابوه: افهمك وبعد كده بص ل صبا الانسه المحترمه ادتنا كلنا علي قفانا ولابستنا العمه وايستغفلتنا كل الوقت ده علي انها صوڤا هانم وهي صبا الخد*امه عشان تيجي وتخر*بلي حياتي طبعا ب مساعده هادي بيه ابنك
هادي قام بسرعه: انت بتقول ايه
شادي بصله بتحذير: متقطعنيش وبعد كده كمل اتفقت مع البيه بس لسوء حظها اني عرفتها من اول م دخلت من باب الفيلا كنت مستني دليل ولما حولت اكشفها في المستشفى طلعت متفقه مع صحبتها يمنه انها تجيب قناع بنفس وشها ويمني تلبسه وتظهر علي انها صبا المختفيه بقالها فتره واول م جت جت علي المستشفي وعارفه ان احنا موجودين فيها بس الاستاذه متعرفش اني كشفتها من اول يوم ووقف قدام صبا.. صح ولا مش صح
صبا بصتله بكر*ه وبعدت وشها النايحه التانيه
شادي بصلها وابتسم بسخريه: صح وراح ناحية يمني: وانتي
يمني قطعته بتوتر: ايه هتقول اني مش صبا كمان وان دي لعبه ولا ايه
شادي: متحاوليش تنكري ي
قطعه سليم: ولد انت بتقول ايه ولو كلامك صح فين الدليل
شادي وهو بيشيل القناع من علي وش يمني: الدليل دا ومسك القناع في ايده
صبا انصدمت من فعلته تلك وكذلك يمني وسليم وهادي هو الاخر انما شذا ابتسمت بخبث ولؤم
سليم بص ل يمني وصبا: يعني ايه
شادي: يعني دي لعبه قذ*ره عملوها اتنين قذ*يرين شكل بعض واحب اقولك اللي كنت بتحبها وتدافع عنها انت وماما وجوزتوهالي بالغصب هي نفسها اللي مصنتش حبكم ليها وزقت امي من علي السلم واتفقت مع خدا"مه زيها عشان تق*تل امي
صبا بصدمه: انتت بتقوول ايههه مستحيل اعمل كده
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "رواية سمراء ولكن" اضغط على أسم الرواية