رواية جحيم عاشقي الفصل الرابع عشر 14 بقلم زولة وحيد
رواية جحيم عاشقي الفصل الرابع عشر 14
تقى دخلت لقت فريدة في حضن آسر وبتمشي ايدها ع صدره العا'ري
تقى :بصدمة :ا ا آسر
آسر فجأة مسك راسه وحس انه هيقع
فريدة مسكته
أيهم كان ماشي قدام الاوضة
تقى :أيهم تعال خد آسر معايا ع الاوضة
تقى لفريدة:بعدي عن جوزي
فريدة بعدت بابتسامة
وتقى وأيهم خرجو
فريدة اتذكرت لما أدت آسر منوم
فلاش باك
فريدة دخلت ع الاوضة وكانت معاها كوباية عصير
فريدة:اشرب دة
آسر :شكراً وشرب الكوباية كلها
عودة للحاضر
بقلمي زولة وحيدة
عند تقى وايهم
أيهم حط آسر ع السرير
تقى :شكرا يا ايهم
أيهم :العفو يامرات اخويا انا هروح بقا خلي بالك منو
تقى :حاضر
أيهم طلع وتقى قفلت الباب ونامت جمب آسر وهي بتفكر باللي حصل
في صباح يوم جديد
تقى كانت صحيت صلت وقعدت جمب آسر
آسر فاق
آسر بوجع :ااااه دماغي بتوجعني
تقى :عايز مية
آسر :لأ
وقام قعد جمبها
تقى :آسر ايه اللي حصل امبارح
آسر :حصل ايه
تقى بزعيق :لما الزفتة اللي اسمها فريدة كانت في حضنك وانت مش لابس قميص
آسر :اولا توطي صوتك ثانياً انا مش متذكر غير لما ادتني كوباية العصير
تقى :اذا بتحبها اتجوزها بلاش الحركات دي لأنها حرام
آسر :انا مابحبهاش
تقى بزعيق :طب ليه حضنتها يا آسر ليييييه
آسر بغضب :قولتلك صوتك ما يعلاش عليا وانا مش متذكر حاجة اصلا وخرج من الاوضة
===============
في اوضة فريدة كانت بتبتسم وهي بتتذكر وش تقى
آسر دخل بغضب
آسر بغضب :يازفتة انتي حطيتيلي ايه في العصير
فريدة وهي بتمسك لياقة قميصه بدلع :حبيبي انت كويس
آسر بعد ايدها بقرف
آسر :انا مش حبيبك حطيتيلي ايه في العصير يا فريدة
فريدة :ولا شي
آسر :اوكي انا هشوف كاميرات المراقبة
فريدة بخوف :اه انا حطيتلك منوم بالغلط
آسر مسكها من شعرها: لييييييه ليه يافريدة
فريدة :والله بالغلط يا آسر فك شعري انت بتوجعني
آسر فك شعرها بقرف
آسر :هتشوفي هعمل فيكي ايه
وخرج من الاوضة
بقلمي زولة وحيدة
===============
تقى كانت قاعدة في البلكونة وبتبكي
آسر دخل بعد مدة
آسر بغضب :انتي ليه مش لابسة طرحة
تقى دارت وشها عليه وهي بتمسح دموعها زي الأطفال
آسر :حبيبتي في ايه
تقى :انت بتحبها؟
آسر :انا مبحبش حد غيرك ولو مش مصدقة تعالي معايا
تقى راحت معاه ع الجنينة لقت فريدة بتجري حولين القصر ولابسة لبس مضحك
تقى بضحك:هي ليه بتعمل كدا
آسر :انا قولتلها كدا لانو هي السبب في دموعك ياحبيبتي
تقى :خلاص يا آسر خليها توقف
آسر حضنها :بشرط
تقى :ايه
آسر بخبث:بوسة
تقى :انت قليل ادب ولا ايه عايز بوسة وكمان في الجنينة
آسر بخبث وهو بقرب من شفايفها :ومالو راجل ومراته
تقى زقتو وجريت ع الاوضة
آسر ضحك عليها
آسر لفريدة :خلاص يا هانم
ودخل للاوضة
فريدة :هنتقم منك ياتقى
عند تقى كانت بتتكلم بالتلفون مع هند
آسر دخل ع الاوضة
تقى :انا هقفل
هند :ايه جعفر وصل
تقى :اخرسي ماتقولي كدا عليه
هند :بتحبيه
تقى :اه
وقفلت السكة في وشها
آسر :بتحبيني بجد يا اوزعة
تقى :اسكت
آسر بخبث وهو بيقرب :الله الاوزعة بقت تقولي اسكت
تقى :آسر انت كنت عايز تقولي شي صح
آسر بتوهان :انتي حلوة اوي ياتقى
تقى :طب ابعد كدا
آسر :مش هبعد
تقى :قولت انه عندك شغل كتير
آسر بتوهان:اه بس لغيت كل شي عشان...
آسر :يخربيتك
وطلع من الاوضة بسرعة
تقى :هو الإنسان دة مجنون.. ه يمكن
في المساء
البيت كله كان مظلم
تقى بدموع :انا اشتقتلك ياماما مفيش حد بيحتفل بعيد ميلادي حتى آسر وبدأت تبكي
آسر دخل وانصدم لما لقاها بتبكي
آسر بخوف :تقى في ايه
تقى وهي بتمسح دموعها :مفيش
آسر :طب البسي الفستان دة
عشان هنطلع
ومد ليها فستان جميل باللون الأبيض مع حجاب وطرحة بنفس اللون
تقى :بس.....
آسر :بمقاطعة البسي وبس
آسر نزل
بعد مدة تقى نزلت وفجأة الأنوار اشتغلت
وكلهم بقو يقولو ((هابي بيرث دي تويو هابي بيرث دي تويو سنة حلوة ياجميل سنة حلوة سنة حلوة سنة حلوة يا تقى))
آسر حضنها :كل سنة وانتي حبيبتي ومعايا دايماً
تقى حضنته :بحبك يا آسر
آسر :وانا بعشقك
ايهم :دة مش وقت الرومانسية ياجماعة يلا نقطع الكيك
تقى بعدت عن أسر وشها كله احمر
كلهم ضحكوا عليها
- تابع الفصل التالي عبر الرابط (رواية جحيم عاشقي) اضغط على أسم الرواية