رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية البارت الرابع عشر 14 بقلم دنيا
رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الفصل الرابع عشر 14
في بيت مجدي ابو مسكمجدي وهو بيتكلم في الفون
مجدي غبي غبي
المجهول وانا اعمل ايه ومقدرتش اعمل حاجه غير ان بنتك كانت لزقه في ومعرفتش ابعدها عنوا وغير كدا البوليس ايجي كانت عاوزني اعمل اي يعني
مجدي ولا حاجه تسبوا وتمشي انت غبي انت عارف طارق ممكن يعمل فيك اي لو وصلك
المجهول قصدك هيعمل فيك انت اي عشان هو ميعرفنيش ولا انا ولا رجلتي بس هو اكيد عارف انك انت وراء كل ده وانك كانت عاوزه تقتلوا عشان مفيش غيرك المستفد من موتوا
مجدي اقفل يازفت ومش عاوزه اشوف وشك تاني
المجهول مانت مش هتشوف وشي تاني بس بعد ما تجيب الفلوس
مجدي فلوس اي
المجهول فلوس الي اتفقنا عليها لما اموت طارق نصار
مجدي انت قولتها لو كانت قتلتوا مش تسيبوا وتمشي
المجهول يعني ايه
مجدي يعني انت ملكش عندي فلوس وحل عني بقا خليني اعرف اتصرف في النصيبه لي انت عملتها
وقفل السكه في وشي المجهول
المجهول بقا كدا يا مجدي الكلب طب والله الهوريك مبقاش اسمي شوقي لو مجبتش حقي منك تلات ومتلات...
ياتره شوقي هيعمل اي...
♡____________في بيت طارق ____________♡
زهقت اوي وهي قعده في الاوضه لوحدها
مسك يواا بقا انا زهقت من القعدة دي هو بيعمل اي كل دا بره الله.. وكمان انا عتشانه اووي انا هنزل اشوف اي حد يجبلي مياء انا عتشانه اووي
ونزلت تشوف اي حد يسعدها ويقلها في المطبخ عشان تشرب بس ملقتش حد
اي دا هو مفيش حد هنا ولا اي
وقعدت تدور علي المطبخ لغيت لما لقتوا
ودخلت فتحت التلاجه وطلعت منها تشرب بس اتخضت من الصوت لي سمعتوا
سليم اي البجحه دي ياشخه انا بصراحه ماشفتش ابجح من كدا بس نقول اي مهي دي اخلاق البنت الرخيصه مش شئ جديد عليكي خاطفتي راجل من مرتوا وكمان جي تخدي مكنها في بتها الاسفل انا افتكرتك غلبانه بس بمجيك هنا انتي وضحتلي ان الرخي-صه بتفضل رخيصه طول عمرها وانها لا يمكن تكون بنيدما زينا....
مسك بصراخ بسسسس بقا حرام عليكم
كان منيمها في حضنه وبيملس علي شعرها عشان تنام
حبيبه طارق
طارق اممم
حبيبه انت جبتها ليه انت حبتها
طارق مكنش عرف يرد عليها باي عشان هو فعلا مش عارف الرد ففضل انه يسكت
حبيبه سكت ليه الدرجدي الرد صعب
طارق كان هيرد عليها بس سمع صوت مسك بتصوت فجري يروح يشوف ملها وطبعا حبيبه كانت معا
في المطبخ عند مسك وسليم
مسك حرااااام بقا انتم بتعملوا فيا كدا ليه انا مش رخيصه
طارق في اي وراح لي مسك لي وقعه علي الارض
مسك زقته وقعدت تصرخ
سليم سبها ياطارق هي فكره بحبت التمثيل دول اننا هنتعطف معها وهننسها انها وحده رخيصه
مسك بصراخ انا مش رخي-صه مش زفته انا واحده ابوها بعها عشان حبت فلوس باع بنتوا لي عمرها تمنتشر سنه لوحد اكبر منها بسنين ومتجوز وعاوزها بس تخلف وبعدين يخد ابنها منها ويرميها في الشارع انا مختارتش دا انا مخترتش ان ابويا يبعني ومخترتش اني ابقا زوجه تانيه ومخترتش اني اجي هنا انا كل دا مختىتهوش مخترتش انكوا تبصولي بنظرة وحده رخي-صه وانا مش كدا كفايه بقا كفايه كفاية تحملوني فوق طقتي كفايه انا والله العظيم تعبت تعبت قلت اخر كلمتها وهي تستسلم لتلك السحابه السوده التي تسحبها اخر حاجه شفتها هو طارق وهو بيشلها
طارق شلها وطلع بيها علي اوضته
سليم وحبيبه رحوا وراء
طارق بزعيق اطلعوا بره مش عايز حد هنا كفايه اوي لي انتم عملتوا بره
خارج سليم وحبيبه من الاوضه
وهما مصدمين من كلام مسك هما عمرهما مكانه يتصوره ان ممكن يكون حصلها كدا وانها مش زي مهما شيفنها وانها ضحية اب قاسي كل هموا الفلوس وبس سعتها بس حسو انهم كانوا ظالمنها اوي وانهم قسوه عليها زي ما الزمن قسي عليها وقراروا انهم هيعملوها كويس لغيت لما تخلص الهدف لي جبوها عشانه ولي هو انها تخلف...
في اوضته مسك
طارق فحصها واطمان انها كويس وبدا يفوقها
مسك بدات تفوق وبعد مافقت بلحظات قعدت تصرخ
سعتها طارق عرف انها عندها انهيار عصبي وانها محتاجه لي مهدا طروري سبها وراح علي اوضته هو وحبيبه وقعد يضور علي المهدا لغيت لما لقا وكان رايح لي مسك بس لقاء حبيبه قدمه
حبيبه طارق طارق انا اسفه والله مكانت اعرف حاجه عن لي مسك قلتوا والله لو كنت اعرف مكنتش ديقتها ومكنتش عملت كل اللي عملتوا ده
وعيطت انا اسفه
طارق وهو خارج من الاوضه لما سمع صراخ مسك
مش وقتوا ياحبيبه مش وقتوا
وراح لمسك لي كانت منهارا وعمله تصراخ رحلها ودها المهداء لي خلها تهدا في لحظتها لانه شديد المفعول قعدت تهلوس بكلامات مش مفهوم زي انا رخي_صه بابا حرام انا لغيت لما استسلمت لي النوم ونامت علي ايد طارق لي شلها ونيمها واخدها في حضنه
طارق انا اسف ياقلبي انا لي عملت فيكي كدا انا لي خليت مجدي الكل_ب يجوزك ليا بس كان لزم اعمل كده لما لقيتوا هيبيعك لي واحد مش كويس انا لي طلبت منه اني اتجوزك وانا لي مقولتش لي حبيبه وجدي عن الموضوع ده وفاهمتهم انك بنت مش كويسه عشان ميقربوش ليكي انا اسف يا مسكي انا اسف وافتكره يوم ما شاف مجدي ابو مسك وقف مع راجل كبير وشكلوا مش مظبوط وبيتكلموا ان الراجل ده عاوزه يتجوز مسك بنت مجدي بمقابل مليون جنيه وشاف قد اي مجدي كان هيموت علي الفلوس اتفاجه طارق بان راجل زي لي وقف مع مجدي معا الفلوس دي كلها منين فطلب من حد مالي شغلين عندو انهم يرقبوا الراجل ده ويعرفوا هو معا الفلوس دي كلها منين وعارف ان الرجل دا مش كويس وبيشتغل في الممنوعات كل ده كان بيعملوا طارق كحب استطلع بس لغيت لما في يوم شاف مسك وهي جاي تدي ابوها التلفون بتعوا لي نسي
وشافتوا سالتوا عن ابوها وطلبت منوا انوا يدلوا الفون اما يرجع
سعتها طارق اتسحر في جمالها ورقتها ميعرفش ليه رغم انه شاف ستات كتيره حلوه وان حبيبه مرتوا ملكت جمال بس حس باحساس غريب نحيت مسك وكان احساس بلمسوليه نحيتها
وسعتها خطرت في بالوا فكرة انوا ممكن يتجوزها زي ما حبيبه كانت بتقلوا انه يتجوز وحده يخلف منها وبعدمايخلف منها يطلقها وفعلا راح وتكلم مع مجدي واغراء بفلوس اكتر وعشان كدا جوزله مسك
فق من دومت زكريتوا لما سمع صوتها وهي بتتململ علي السرير عارف انها عاوزه تشرب مياء كا عدتها في نص النوم قام جبلها مياه وشربها ونيمها في حضنه.....
♡__________في صبح يوم جديد__________♡
متتمالمل مسك بكسل وبتفتح عنيها بنزعج بسبب اشعت الشمس بتلقي لي قعده عمل يتامل وجها الجميل
مسك بخضه اي في اي بتبصلي كدا ليه
طارق وهو بيضحك علي شكلها
طارق هههه في اي يابنتي مالك شفتي عفريت
مسك لا ابدا والله بس اتخضه بس
طارق لف سلام عليكي من الخضه ياصغنن انت
مسك مبحبش الكلمه دي
طارق كلامت اي
مسك ياصغنن دي عشان انا مش صغيره انا عندي تمنتشر سنه
طارق وهو بيقرص انفها برضو صغيره
ويلا بقا عشان تروحي الجامعه ولا مش عاوزه تروحي
مسك لأ لأ هروح
طارق طيب قومي لبسي لغيت لما اقولهم يجهزو الفطار
مسك بس انا مش عاوزه افطر
طارق هعتبر نفسي مسمعتش حاجه يلا هتلقي هدومك جوه يلا بسرعه عشان مش تتاخري وسبها ونزل
لقاء سليم وحبيبه قعدين بيفطروا
قعده من غير ما حتا يقلهم صباح الخير
وقعد يفطر لغيت لما مسك نزلت
مسك كانت وقفه بعيد بحراج ومكنتش عارفه تعمل ايه
طارق تعلي يامسك افطري عشان نامشي
مسك راحت وقفت جنب طارق
طارق بقولك اعودي مش تقفي وقعدها جنبوا بقت حبيبه علي يمينه ومسك علي شماله وهو في النص قعده فطرو بصمت لغيت لما مسك خالصت وطارق اخدها وخرج من البيت حتا من غير ميكلم حد
واخد مسك وودها الجامعه
مسك هو في حاجه انت زعلان من حاجه
طارق لأ يمسك مفيش انا تمام انزلي عشان مش تتاخري علي محضرتك وانا هجي اخدك اما تخالصي ومن غير مقولك
مسك كملت متكلميش حد ومتقفيش مع حد ولو مكان في شباب متقفيش في
طارق شاطره ياقلبي يلا بقا وواعي اوعي تكسري كلامه من القولتي دا انتي فاهمه
مسك فاهمه بس ينفع اقعد مع سحر صحبتي
طارق اذا كان علي قد سحر فماشي.....
سحر سمو عليكو
طارق هههه اهي جيت
سحر اي قطعت عليكوا ولا ايه
مسك لأ انا كنت نزله اهو
طارق خالي بالك من نفسك
مسك حاضر
ودخلت مسك هي وسحر تحضر محضرتهم ويتكلمه
في اخر اليوم
سحر يخربتك دكتور رغي اكلت ودني ياشخ
مسك هههه اه والله عندك حق
سحر اي دا ياشخه 3ساعات في ماحاضر اي بقوه مش بيوجهوا
مسك طب انا هروح اجيب حاجه نشربها عبال لما تخلصي نام على الدكتور
سحر تمام
مسك طب خدي التلفون دا خالي معاكي
ادتها التلفون ورحت تجيب عصير
سحر هي البت اتاخرت كدا ليه هي بتجيب عصير من تنزنيا دي ولا اي اما اروح اشفها اتاخرت ليه
راحت سحر عند الكافتريا ملقتش مسك هناك قعدت تدور عليها بس شافتها
الفون بتاع مسك ران باسم طارق
سحر فتحت
طارق مسك
سحر لو ازيك يا دكتور طارق انا سحر مش مسك مسك بتجيب حاجه من الكافتري وسبت تلفنها معايا عاوزها اندهلك
طارق لأ ياسحر بس قولها انيهبعتلها السواق يروحها عشان انا عندي عمليه ومش هعرف اجلها
سحر ولا سواق ولا حاجه انا هروحها يادكتور متشغلش بالك انت
طارق طب تمام سلام بقا ياسحر
سحر سلام
بتكلمي مين ياسحر
سحر دا الدكتور طارق كان متصل عليكي عشان يقولك انه هيبعتلك السوق عشان مش هيعرف يجيلك
مسك وانتي قولتي ايه
قلتلوا لأ وانا هبقا رواح
مسك طب يلا
سحر يلا فين انتي مش هتتحركي من هنا غير لما تحكيلي كلي حاجه
مسك ياسحر
سحر يلا...
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية" اضغط على أسم الرواية