رواية انت ملكي فقط الفصل الخامس عشر 15 بقلم غنوة حبيب
رواية انت ملكي فقط الفصل الخامس عشر 15
الدكتورة: بس للاسف جسمها ضعيف وهتتعب في الحمل اوي
صهيب بصدمة: اييييه انا مش عايز الطفل انا عايزها هي تكون بخير وبس
احمد: ايه الكلام ده يا صهيب ده حرام ربنا هيحاسبك بعدين انشالله هتكون كويسة
صهيب بحزة: قوليلنا لو سمحتي هو في خطر على حياتها؟؟
الدكتورة: لا لا بس هي هتتعب اوي فترة الحملل ولو سمحت تعالي كلمني لوحدنا شوية
خرج صهيب والدكتورة
الدكتورة بجدية: حضرتك يعني هي جسمها ضعيف اتمنى تكون لطيف معاها بالعلاقة انت فاهمني صح؟
صهيب باحراج: اه اه طبعا شكرا ليكي
الدكتورة : اهتم باكلها كويس
صهيب : اوك شكرا
دخل صهيب للاوضة وبص لعشق اللي قاعدة تعيط
صهيب بلهفة مسك وجهها؛ مالك يا حبيبتي انتي مش عايزة نونو ف بطنك ولا ايه
عشق ببراءة: اه اه والله بس فرحانة دول دموع الفرح
صهيب حضنها بقوة " 💜 انا بحبك يا روحي
________________________________________________ عدا ايام كتيرة لحد ما اجا اليوم اللي هيغير قصة حب عشق وصهيب
كان ايهم قاعد لوحده في الحديقة لحد ما جات عشق وادته كوباية عصير
عشق ببراءة : ابيه جبت ليك عصير عشان حاساك مدايق
ايهم بابتسامة: لا يا حبيبتي بس تعبان شوية
دخل صهيب على الفيلا وجن جنونه لما بص وشاف ايهم وعشق لوحدهم قرب منهم لكن قبل ما يقرب منهم استوقفته كلمة ايهم اللي حولته لبركان هايج
ايهم: انا بحبك اوي
عشق بتوتر انتفضت وقامت: ابيه ا .. ان ..انت بتقول ايه؟
ايهم: انا بحبك بجد مش قادر انساكي ارجوكي ما تزعليش بس انا بقولك اللي ف قلبي بصي الرسمة دي رسمتهالك البارحة ( ومدلها صورتها وهي بتضحك)
عشق اتوترت منه
ايهم : ممكن احضنك عشان بكره مسافر
عشق : ......
ايهم شافها ساكتة مسك ايدها وشدها لحضنه بسرعة وبقي متمسك بيها وهي تحاول تزقه
عشق: ابيه ابعد ما ينفعش كده
صهيب ما كانش قادر يتحرك من الصدمة فاكر ان عشق حضنته بارادتها قرب عليهم وشد عشق من حضن ايهم ونزل ضرب ب ايهم وايهم مش بيقاومه عشان كان عارف انه سمعهم
اجتمع الكل على الصوت وقرب رعد حاش صهيب عن ايهم
رعد بصراخ : مالك في ايييه
صهيب : الحيوان ده لو فضل عندنا يوم واحد هقتله قولوله بنقلع يغور من هنا احسن ما وحياة ربنا اقسم بالله العظيم هرتكب بيه جريمة
احمد : طب قول هو عمل ايه ،؟؟
ثهيب : مش هتفرق هو عامل ايه المهم مش عاوز اشوفه
وقرب مسك ايد عشق وجرها للاوضة
اول ما دخل الاوضة صفعها الم وقعت منه على الارض
عشق بدموع: ليه كده؟؟
صهيب قرب ومسكها من شعرها : عشان انتي واحدة حيوانة و"****&
وصفعها مرة تانية
عشق بعياط: صهيب ارجوك
صهيب بصراخ: انتي ازاي تحضنيه ، ازاي تخلي راجل غيري يلمس جسمك ازااااااي ولا عجبتك الرسمة وعايزة تترسمي تاني يا&&&*&
ايه فايدة الطرحة اللي انتي لابساها
عشق بخوف: والله ما عملتش حاجة
صهيب صفعها مرة تالتة : طيب وحياة ربنا هخليكي تشتهي الموت ومش تشوفيه
عشق بدموع: صهيب انا حامل ارجوك
صهيب خرج من الاوضة ورجع بعد شوية ماسك حبل معاه ربط ايدها من جهة وربط الحبل من جهة بالسرير
صهيب بغضب: دلوقت هخليكي تشوفي الوجه التاني الظاهر اني دلعتك زيادة وضربها برجله وخرج برا الاوضة وقفل الباب
________________________________
صهيب بصراخ: يمين بالله العظيم وديني اقسم بالله تلات مرات لو حد يدخل الاوضة لهرتكب بيه جريمة
وخرج من غير ما يسمع ردهم
_______________________________________________
اوضة زين وغرام 🔥💜
غرام : انا خايفة على عشق اوي
زين: انا هروحلها من البلكون اشوفها خايف يكون عملها حاجة
غرام : هروح معك
زين: هتروحي فين لسا الجرح جديد خليكي هنا مش هتأخر
خرج زين اخد اكل ومي ونط من البلكون للاوضة
دخل واتصدم من وجه عشق اللي مليان كدمات ودم
زين بلهفة :عشق مالك انتي موجوعة
عشق بتعب: انا جعانة اوي وعايزة ادخل الحمام
زين راح وفكلها الحبل واعطاها الاكل
زين: انا هطلع عشان تدخلي تاخدي شاور عايزة حاجة قبل ما اطلع
عشق:شكرا ليك
زين وهو خارج: ما تقوليش لصهيب اني دخلت هنا
عشق : اه اكيد شكرا ليك
دخلت عشق واخدت شاور ونضفت الاوضة ورجعت نامت على السرير
بعد فترة رجع صهيب للاوضة
صهيب دخل واتفاجئ من تغير حالة عشق والاوضة نضيفة بس قرب عليها وشاف وشها مليان كدمات وجعه قلبه عليها
صهيب بنفسه؛ لا لا تستاهل عشان تحضن راجل غيري
ضربها بخفة على كتفها: يا عشق الزفت
عشق بفزع: في ايه
صهيب: مين اللي فكلك الحبل ده ؟؟
عشق بخوف: انا انا قطعته كنت عايزة ادخل الحمام
صهيب: فاكراني اهبل عشان اسدق ان ايدك الناعمة فكت الحبل ده عارف ان اللي فكه ايد راجل قوليلي مين رعد او زين؟؟
عشق بخوف: صدقني ماحدش منهم انا اللي فكيته
خرج صهيب لكميرات المراقبة ورجع عند عشق وعيونه حمر زي الدم مسكها من شعرها : قولتيلي ما حد يا كذابة انا بفرجيكي
طلع لاوضة زين وخبط اوي
والعيلة اتلمت على صوت الخبط
احمد: في ايه
حازم: مالك يا صهيب
صهيب: ما حدش يتدخل
فتح زين باب الاوضة واخد لكمة على وجهه
ردله زين الضربة وقعدوا يضربوا بعض جا رعد والرجالة حاشوهم عن بعض
صهيب بغضب وصراخ: انت ازاي تدخل لمراتي يا حيوان ها؟؟
زين بصراخ: يعني اتركها تموت بين ايديك
صهيب : طيب يا زين انا بفرجيك من النهاردة ما اعرفك ولا تعرفني يا حيوان يا***&&&&
طلع صهيب للاوضة واخد هدوم عشق وهدومه وحمل عشق بين ايديه وطلع للعربية
ندى: ارجوك يا ابني رايح فين والله البنت حرام عليك مش متحملة
رعد جا وحاول يشد عشق من ايد صهيب بس صهيب زقه وطلع للعربية وزقها وخرج للشقة بتاعته
دخلوا للشقة
صهيب: بصي دا المكان اللي هتشوفي ايامك السودا بيه
عشق بدموع : ليه كل دا والله انا ما عملتش حاجة
صهيب : اسكتي مش عايز اسمع صوتك
عشق : انت ليه رجعت كدا تاني كنت فاكرة عمرك مش هترجع تضربني وتتعصب عليا بس الظاهر انا كنت مخدوعة
صهيب قرب ومسكها من شعرها بخفة؛ هفرجيكي عاقبة انك تقربي لراجل غيري
عشق بدموع: وحياة ربنا ما قربتش هو اللي ش.....
صهيب قاطعها بصفعة
عشق انقهرت اوي وحست ان قد ايه هي مكسورة من غير اهل : ليه كل ده افرض انا اللي حضنته فين الغلط انا ربيت معاه واعتبره اخويا
صهيب : شايفاني بقرون يعني ولا ايه؟ يا حيوانة
عشق قلبها كان بيتقطع من الكلام والشتم والضرب
عشق بعياط: عارف ايه انا اللي حضنته وانا بحبه اله مش بحبك انت عشان انت واحد مريض نفسي مش بتديني فرصة ادافع عن نفسي بس حسبي الله ونعم الوكيل بيك
صهيب نزل الكلام زي الصاعقة على قلبه
قرب منها ومسكها من ايدها : طب هفرجيكي المريض النفسي هيعمل ايه
وزقها للغرفة واغت**صبها بكل وحشية
ما صحيش الا لما شافها بتنزف كمية دم رهيبة
عشق بعياط ووجع : صهيب ارجوك ابننا
وغابت عن الوعي
صهيب: عشششششق
- تابع الفصل التالي عبر الرابط (رواية انت ملكي فقط) اضغط على أسم الرواية