رواية سمراء ولكن الفصل الخامس عشر بقلم اسماء السرسي
رواية سمراء ولكن الفصل الخامس عشر
ايوه انتي اللي حاولتي تقت*لي امي ي صبااا اعترررفي بكدددده
صبا بصريخخخ: انا مقتل*تش حد فجاه البوليس دخل
الضابط: مين فيكم صبا راشد
شذا وهي بتشاور على صبا بخبث: هي دي يابشا
الضابط وهو بيحط الكلا*بشات في اديها: انتي مطلوب القب*ض عليكي بتهمه قت*ل المدام سميه الحديدي
صبا وهي بتبص ل هادي بدموع: هادي والله م اتفقت مع حد هادددي.. هاددددي والللهيييي مظلووو*وومه
هادي بجمود: خدها من هنا بسرعه ي حاضره الضابط وبص ل صبا بكر*ه وياريت تنقولها اقصي عقو*به ممكن يتخيلها الانسان عاوزها تعف*ن في الس*جن
صبا بصتله بدموع: واللهي مظلومه انت ليه مش راضي تصدق انا مستحيل اع*ض الايد اللي اتمدتلي ي هادي صدقني
هادي نفض ايده اللي كانت مسكها بعن*ف: انتي واحده رخي*صةة وكدا*به ي صبا كدب*تي عليا وخد*عتيني ليه كده ليه بعد م اعجبت بيكي وكنت هحبك خليتني الع*ن اليوم اللي خبطتك فيه عشان اقابلك انتي كدب*تي عليا وانا اكتر حاجه بكر*ها الكد*ب.. خدوووهااا منننن وشبيييي
صبا وهي ماشيه معاهم: هاااااددددي صدددقنييييي هاددددي
سليم مسك قلبه بتعب وقعد: يارب هون علينا
انما هادي بص علي شذا وشذا ابتسمتله ابتسامه مصطنعه
هادي بص ليهم وطلع فوق وقفل على نفسه الباب
هادي لاول مره عيط بسبب بنت: ليه ي صبا ليه ليه تكد*بي عليا ليه عملتلك ايه انا حبيتك ايوه حبيتك مش علي انك صوڤا حبيت روح صبا بجد حبيتك ومقابل الحب الخيا*نه والو*جع وصلت بيكي الجرءه انك تقتل*ي امي ي صبااا اللي حبتك ليه ليةةةةةةةةةة وحدف الفازه علي المرايه وات*كسرو
عند القسم
الضابط: اتفضلي امضي علي ورقه الاعتراف دي انك انتي اللي حاولتي تقت*لي المدام سميه الحديدي
صبا بصه لالشئ: مش همضي انا معملتش حاجه
الضابط: الانكار مش هيفيدك كل الادله ضدك حتى الشغاله اعترفت عليك انك حاولتي تقتليها
صبا بجمود: برضو مش همشي
الضابط: تمام... ي عسكرررري احمددد
العسكري احمد: نعم يباشا
الضابط: خدها ونزلها علي الحجز
عند شادي وشذا
شذا خارجه من الحمام بعد م خدت شاور وبتنشف شعرها لقي اللي ماسكها من دراعها بغضب ولطشها كف
انتي ازاي تتجرأي وتحاولي تق*تلي امي ي شذا هانم اي كنتي مفكراني غب*ي ومش هعرف انك انتي اللي عملتي كده ولزقتيها ل صبا
شذا رفعت راسها بصدمه وقالت: انت..
صبا بصريخخخ: انا مقتل*تش حد فجاه البوليس دخل
الضابط: مين فيكم صبا راشد
شذا وهي بتشاور على صبا بخبث: هي دي يابشا
الضابط وهو بيحط الكلا*بشات في اديها: انتي مطلوب القب*ض عليكي بتهمه قت*ل المدام سميه الحديدي
صبا وهي بتبص ل هادي بدموع: هادي والله م اتفقت مع حد هادددي.. هاددددي والللهيييي مظلووو*وومه
هادي بجمود: خدها من هنا بسرعه ي حاضره الضابط وبص ل صبا بكر*ه وياريت تنقولها اقصي عقو*به ممكن يتخيلها الانسان عاوزها تعف*ن في الس*جن
صبا بصتله بدموع: واللهي مظلومه انت ليه مش راضي تصدق انا مستحيل اع*ض الايد اللي اتمدتلي ي هادي صدقني
هادي نفض ايده اللي كانت مسكها بعن*ف: انتي واحده رخي*صةة وكدا*به ي صبا كدب*تي عليا وخد*عتيني ليه كده ليه بعد م اعجبت بيكي وكنت هحبك خليتني الع*ن اليوم اللي خبطتك فيه عشان اقابلك انتي كدب*تي عليا وانا اكتر حاجه بكر*ها الكد*ب.. خدوووهااا منننن وشبيييي
صبا وهي ماشيه معاهم: هاااااددددي صدددقنييييي هاددددي
سليم مسك قلبه بتعب وقعد: يارب هون علينا
انما هادي بص علي شذا وشذا ابتسمتله ابتسامه مصطنعه
هادي بص ليهم وطلع فوق وقفل على نفسه الباب
هادي لاول مره عيط بسبب بنت: ليه ي صبا ليه ليه تكد*بي عليا ليه عملتلك ايه انا حبيتك ايوه حبيتك مش علي انك صوڤا حبيت روح صبا بجد حبيتك ومقابل الحب الخيا*نه والو*جع وصلت بيكي الجرءه انك تقتل*ي امي ي صبااا اللي حبتك ليه ليةةةةةةةةةة وحدف الفازه علي المرايه وات*كسرو
عند القسم
الضابط: اتفضلي امضي علي ورقه الاعتراف دي انك انتي اللي حاولتي تقت*لي المدام سميه الحديدي
صبا بصه لالشئ: مش همضي انا معملتش حاجه
الضابط: الانكار مش هيفيدك كل الادله ضدك حتى الشغاله اعترفت عليك انك حاولتي تقتليها
صبا بجمود: برضو مش همشي
الضابط: تمام... ي عسكرررري احمددد
العسكري احمد: نعم يباشا
الضابط: خدها ونزلها علي الحجز
عند شادي وشذا
شذا خارجه من الحمام بعد م خدت شاور وبتنشف شعرها لقي اللي ماسكها من دراعها بغضب ولطشها كف
انتي ازاي تتجرأي وتحاولي تق*تلي امي ي شذا هانم اي كنتي مفكراني غب*ي ومش هعرف انك انتي اللي عملتي كده ولزقتيها ل صبا
شذا رفعت راسها بصدمه وقالت: انت..
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "رواية سمراء ولكن" اضغط على أسم الرواية