رواية سمراء ولكن الفصل السابع عشر والاخير17بقلم اسماء السرسي
رواية سمراء ولكن الفصل السابع عشر والاخير 17
هادي بصلها بوجع وعيونه دمعت: انتي طالق
صبا صوت شهقتها ودموعها زادو ووقعت علي الاوض: ااااااااااااه لاااا
وشادي وسليم دخلو علي الصوت واتخضو من منظر صبا
سليم راح ناحيتها: في ايه يبنتي
صبا اترمت في حضنه: خلاص طلقني ي عمي خلاص اااااه
سليم وشادي غمضو عنيهم بحزن
بعد مرور تلت ايام من محاولات صبا انها ترضي هادي
هادي وصل البيت وشادي وابوه ساندوه عشان يرقد علي السرير
هادي بتعب: كوبايه مايه
شادي نزل المطبخ وخبط علي كتف حد واول م هي لفت شادي صوت
شادي بخضه: ايه اللي انتي عملاه في نفسك ده ي صبا
صبا ابتسمت ببلاهه: شكلي حلو
شادي وهو علي وشك البكاء: يرعب الله يكون في عونك ي هادي
صبا: المهم جاي لي
شادي بيتنهد: هادي عاوز يشرب
صبا بحزن: يحبيبي عطشان حاضر وجابت كوبايه مايه خد اديله يشرب
شادي: لا روحي انتي
صبا وهي ماشيه: ماشي وقبل م تمشي مسك ايديها
شادي برجاء: والنبي براحه علي الواد الخلقه اللي عملاها في نفسك دي كده هيروح مننا تاني
صبا طلعت ودخلت الاوضه ولقته مغمض عنيه بتعب
صبا وهي بتحط ايدها علي كتفه وبحنيه: هادي بيه
هادي فتح عنيه وياريته م فتح الولا يعيني اتخض وتناه مبرقلها تقريباً بيستوعب
هادي وهو بيبعد وبيقول بخوف: انصرف.. انصرف
صبا بستغراب وهي بتقرب منه: هادي.. هادي مالك
هادي بخوف وهو بيرجع من ع السرير: انصرف.. يارب انا مظلمتش حد واللهي انصرررررف وهوب وقع
صبا وهي بتحاول تمسكه: هادي وهوب تقع فوقه
هادي بوجع وماسك جمبه وبطنه وجعته
صبا بخوف وهي شايفه بطنه بتنزف: هاااادي
هادي بصلها وركز في الصوت وعرف انه هي صبا
هادي بغضب وهو بيزقها من عليه واتحمل علي نفسه وقام: انتييي اززاي تتجرأي وتدخلي اوضتي
صبا وهي بتقوم: هادي انا
قطعها هادي بغضب: انتي اي معنكديش كر"امه طلقتك وانتي برضو بتلفي وتحومي برضو علي الفاضي انتي طول الفتره اللي فاتت بتحاولي علي الفاضي لاني مستحيل ارجعلك انصحك متقليش من نظري اقل من كده
صبا كانت شغلها جر'حه اللي بينز"ف: هادي جرح
قطعها هادي تاني مره بغضب اكبر: ملكيش دعوه بجر"حي وز*فت انتي دلوقتي تخرجي برا بيتي فاهمههه ومش عاوز اشوف وشك انتي واحده كد*ابه وخا*ينه فاهممه ابعددي عنيي بقااا انااا بكرهكككك
صبا بدموع ومسكت ايده وقالت بصدق: بس انا بحبك وحفضل احبك لو حتي بقيت بتكرهني
هادي نفض ايدها بع*نف: انتي اي معندكيش كر"امه اهلك مر*بوكيش وبعدين هيربوكي ازاي وانتي يتي"مه
صبا بصتله بصدمه والدموع مليه عنيها: أنت بتعير*ني ي هادي اني يتي"مه وبعد كده هزت راسها مستحيل تكون انت هادي اللي انا حبيته اللي قلبه طيب مستحيل يجر"ح الناس حتى لو بكلمه مستحيل وبعد كده مسحت دموعها انا طول الفتره اللي فاتت كنت بحاول كتير بس كفايه استحملت اها*نات بما فيه الكفايه لحد كده وخلاص فاض بياا وبعد كده بصت في عنيه اوعدك انك مش هتشوف وشي وطلعت لبرا والدموع مغرقه وشها
هادي وهو بيزعق: احسن يبقي ريحتي انا اصلا مش عاوز اشوف وشك تاني احسنننن
بعد مرور خمس شهور
في اليخت..
كانت صبا حطه راسها علي كتف هادي وهما بيبصو علي البحر
صبا بمشاكسه: شوفت ي هادي بيه لفيت لفتك ورجعت لصبرتك
هادي وهو بيبصلها: صبرتك..
صبا وهي بتقوم من علي كتفه: ايوه صبرتك انا اكتر واحده صبرت عليك تنكر كانت بتقول الكلام ده وهي رافعه صوبعها قدام وشه
هادي وهو بيمسك خدودها بحب: واكتر واحده بحبها في الكون كله
صبا وهي بتمسك خدوده هي الاخري بمشاكسه: واحلي اب بعد ست شهور
هادي بضحك: احلي بسبوسه في حياتي واللهي
صبا وهي بتضربه علي كتفه بخجل: هادي
هادي صوت ضحكته علي: مكنتش اعرف ان الطماطم احلي من البسبوسه كده
صبا وهي بتقوم بخجل: واللهي لاقوم من جمبك
هادي وهو بيشيلها وهو بيضحك: طب متيجي اقولك كلمه سر تحت
صبا بشهقه وضحكت: ي مجنووووون
تمت ..النهاية
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "رواية سمراء ولكن" اضغط على أسم الرواية