رواية انت ملكي فقط الفصل الثامن عشر 18 بقلم غنوة حبيب
رواية انت ملكي فقط الفصل الثامن عشر 18
صهيب بغضب: ايييييه
رعد بغيظ ؛ زي ما سمعت
ثواني وكان رعد على الارض وصهيب حايشه وهو بيضربه
صهيب وهو يضربه على وجهه بغضب : عايز تتجوز مراتي يا حيوان انت *****&&&&&
رعد ما كانش بيقاومه عشان يغيظه اكتر
رعد باستفزاز: طليقتك مش مراتك وانا وهي منحب بعض وعايزين نتجوز
احمد وقاسم وزين شالوا صهيب عن رعد
صهيب بصراخ: على جثتي يا &&** فاهم على جثتي
رعد: انا بحبها وهي موافقة فين الغلط
صهيب بصدمة قرب من عشق : ايييييه انتي موافقة
عشق بخوف: اه احنا منحب بعض
فلاش باك💜🔥
رعد ؛ لما اقول تتجوزيني توافقي من غير اعتراض فاهمة
عشق بحزن : بس ان....
رعد قاطعها: عارف انك بتحبيه بس انا بعمل كده لهدف معين بعدين اشرحلك
عشق: حاضر
بااااك🔥💜
صهيب شدها من ايدها : انتي عارفة بتقولي ايه انتي عايزة تتجوزي راجل غيري ازااي ازااااي
وشدها من الطرحة بقوة
عشق بوجع: اترك بتوجعني
حازم مسك صهيب من ضهره ولفه ليه وضربه الم
الجو صار هدوء بعد الالم اللي اكله صهيب
صهيب بغصة وبيحاول ما يبينش دموعه : ليه ليه انا عارف اني غلطت ولازم اتعاقب بس مش كده مش تجوزولي مراتي لأخويا
انتو ايه ما بتحسوش انا بتقطع انا عارف اني غلطت بس مش كده مش كده والله ندمان
ندى دموعها على خدها على حالة ابنها حضنته: خلاص يا حبيبي اتركهم لو هما عاوزين كده
صهيب بصلها بحدة: انتي عايزة تتجوزيه
عشق: .......
رعد : اه عايزة
صهيب: انت اسكت خليها تجاوب
عشق ما حستش بنفسها : اه
صهيب انكسر قلبه : طيب اللي عاوزينه من بعد بكره انا مسافر لأمريكا اتمنى تكونوا كويسين عشان مش هتشوفوا وجهي بعد كده
وقرب لرعد وهمسله : ارجوك ما تعملش كده نا بحبها اوي انا تخطيت مرحلة الحب مش قادر اشوفها مع راجل غيري ومش عايزك تجاوب دلوقت ادخل وفكر بالموضوع
رعد حزن على صهيب بس قرر يتجوزها عشان اللي عمله ما يتغفرش هو قتل ابنه ومش هيتصلح الا لما صهيب يكون انسان كويس
خرج صهيب وما رجعش الا لتاني يوم شاف العيلة مجتمعة
صهيب بتعب: فين رعد وعشق
احمد: فوق بالاوضة
صهيب : انا هحاول معاها قبل ما اسافر ممكن ترضى
احمد : مستحيل ترضى عشان عشق ورعد اتكتب كتابهم ودلوقت هما باوضة رعد ومالكش الحق انك تتدخل بيهم بعد كده
صهيب بصدمة ما حسش بنفسه
استوعب ايه اللي حصل وطلع لأوضة رعد وخبط وكان ناوي يعمل مجزرة بس جسمه اتشل لما فتح رعد عاري الصدر وبص لاقى عشق لابسة قميص للنوم قصير وفاىدة شعرها على طول ضهرها من غير طرحة
صهيب الصدمة كانت مرسومة على وجهه
رعد: خير
صهيب:.......
رعد: مالك عايز ايه
صهيب ما ردش عليه ودخل اوضته وهو مش قادر يشيل منظر عشق مع رعد بالاوضة من دماغه
عشق بحزن: مش عايزاه يزعل طلقني واتركني ارجع لصهيب انا بحبه
رعد سحب ايد عشق وقعدها على السرير : عايز اسألك سؤال
عشق: اتفضل
رعد: انا كشخص واعي وفهمان لما الاقي مراتي بتحضن ابن عمها اكيد هي بتكون غلطانة بس المفروض انا اروح اتكلم معاها بالهدوء ولو مقدرتش بالهدوء ممكن اتعصب واكسر البيت ولو الشيطان دخل ممكن اضربها على ايدها او اي مكان غير وجهها يعني قرصة ودن اما صهيب انسان همجي قتل ابنكم ودخلتي غيبوبة ٥٠ يوم انتي متخيلة ده لقدام ممكن يعمل ايه؟؟ انا طبيب نفسي وشايف من اشكاله كتير رعد انشان طيب بس محتاج يهدي نفسه لما يتعصب والموضوع محتاج شوية وقت
عشق بدموع: عارفة بس مش قادرة اكرهه وبرضو مش قدرة اعيش معاه
رعد؛ وده كلامنا انا اتجوزتك عشان اعذبه ويحس باللي انتي حسيتي بيه لما عمل كده وهو ما غلطش الغلط ده بس لا هو غلط لما اتجوزك اول مرة بالغصب
عشق بحزن : اه صح بس هو هيسافر
رعد : ما تخافيش هروح لماما اقولها تعمل شوية دراما على شوية دموع على شوية تعب على شوية ترجي من صهيب وهو انشالله مش هيسافر 🤣
عشق بضحك وهي بتمسح دموعها: اللله دمااغ شغالة
رعد: طبعا يا حبيبتي
بعدين رعد على ايه حابك مش عارف حاسس طفلة معايا بالاوضة
عشق بغضب قامت وحطت ايدها على خصرها: قولت ايه يا استاذ
رعد بضحك: ما فيش ما فيش
روحي نامي ف اوضتك بس من غير ما يشوفك صهيب عشان يتحرق قلبه ويستوي منيح 🤣
عشق : حاضر يا شرير
؛____________________
صهيب دخل الاوضة ومش عارف يعيط ولا يصرخ ولا ايه
مسك بيجامة عشق وقعد يشمها
: صهيب : يااارب عارف اني غلطت بس ما تعاقبنيش كده يارب ماليش غيرك
خبط باب الاوضة
غرام: ماما عايزاك تحت
صهيب بحزن وهدوء: حاضر
نزل صهيب لأمه شافها بتعيط
جري عليها بلهفة : مالك يا حبيبتي
ندى بعياط؛ والله يا صهيب لو تسافر هموت نفسي
صهيب: ماما انا عايز ارتاح وكده اكون مبسوط
ندى: سمعت انا قولت ايه
عدا نصف ساعة وندى تحاول تقنع صهيب وبالآخر اقتنع
صهيب: طيب حاضر يا حبيبتي
________________________
تاني نهار على السفرة ما عدا صهيب
سمر: امال فين صهيب يا ندى
ندى: ف اوضة التدريب
زين: هناديله
دخل زين واتصدم من حالة صهيب ازاي هو عرقان بالشكل دا وبيلهث بسرعة اوي وبيضرب كيس الملاكمة اللي قدامه
زين مسك ايد صهيب: كفاية يلا نتغدا
صهيب: مش عايز
زين: شكلك تعبان مالك
صهيب كأن الكلمة دي كانت مفتاح لقلبه وبلش يعيط زي الاطفال
قرب زين منه وحضنه : اهدا ما فيش حاجة
صهيب بعياط: مش عارف ليه كل ده انا غلطت ولازم اتعاقب بس مش كده
زين: اهدا هي فترة وهتعدي ورعد اكيد ما قربش منها انا عارفه كويس عشان بيعتبرها اخته
صهيب والامل رجعله : بجد ممكن ما يكون حصلش حاجة بينهم
زين بابتسامة: اه طبعا وعشان ترجع عشق المفروض تبقى انسان كويس
صهيب باستفهام: ازاي
زين: امسح دموعك يا طفل والحقني على الحديقة عشان اقولك
صهيب بنرفزة: ماشي
خرج زين ولحقه صهيب
صهيب: ها قولي
زين: اول حاجة تتعامل معاهم ولا كأن حاجة حصلت يعني لما تدخل تسلم علينا تسلم على رعد وعشق كمان
صهيب: اه وبعدين
زين: عصبيتك دي محتاجة الواحد يحملها ويحطها بأوضة ويحبسها عذان هتخرب حياتك بسببها
صهيب: اه
زين: واهم حاجة تفضل مبتسم كده هتكون في نظرهم انك انسان كويس ومحب للحياة( وزين فصوت ضعيف طبعا مش هتكون كده عشان ملامحك لوحدها تموت اللي قدامك)
صهيب برفعة حاجب: سمعتك على فكرة
زين : بهزر ياعم
صهيب ابتسم ببلاهة بمنظر مضحك
زين فطس من الضحك: مش كده مش كده فاهم غلط كده هتطفشها
صهيب ابتسم بخفة
زين: ايوة كده
صهيب: شكرا يا زين بجد هحاول
زين قرب وحضنة: ما تخافش انت اخويا
صهيب زقه : ابعد ولا ما تحضنيش تاني
زين بهزار : خلاص يا بيبي زي ما تحب
صهيب ضربه بخفة: مالك ولا بيبي ايه
زين: اه يا خاين وابنك اللي فبطني كده نسيته
صهيب ضربه بضحك : خلاص يا رخم
زين: ايوا كده عايز افرحك يلا بينا ناكل انا متت من الجوع
...دخلوا وصهيب : ازيكم
الكل: اهلا يا حبيبي
صهيب كان عاوز يهدا بس شاف رعد بيأكل عشق وده جنن جنونه
زين خد باله وقرب حط ايده على كتف صهيب وغمزله ؛ مش هناكل،؟
صهيب بهدوء: اه
_________________
عدا شهر وصهيب حالته بتسوء من قلة الاكل ومن الشغل والارهاق باوضة التدريب ووعد نفسه انه ما يشوف وجه عشق تاني وبالفعل اله شهرين ما شافها
رعد: يا جماعة انا عندي شغل ف اسكندرية وضروري اسافر شهرين عشان كده هطلق عشق قبل ما اروح
احمد: ليه ايه الفايدة؟؟
رعد بغمزة: بابا افهم
احمد: طب خلاص ماشي اطلع خبر عشق
طلع رعد وخبر عشق انه هيسافر وبالفعل تاني يوم الصبح جاب المأذون وطلق عشق وكان خارج للعربية
صهيب : استنى انت ازاي ما تقوليش انك مسافر
رعد: اه اسف كنت مشغول مع عشق نسيت اقولك
صهيب بحزن: هتروح معاك ؟
رعد بكذب : اه طبعا عشان حامل
صهيب ماكنش قادر يتخيل انه هيوصل لهنا ما حسش بحاجة الا وهو مغمى عليه
بعد فترة...... صحي صهيب وبص لرعد بحزن ودموعة بتنزل زي الشلال
ترك رعد وكان خارج للاوضة بس وقفة رعد
رعد: استنى
صهيب لفله بدموع؛ نعم
رعد: انا طلقت عشق
صهيب: ايييه؟؟؟
رعد: مش حامل وما حصلش حاجة بيننا ازاي هقرب من اختي وازاي هقرب من البنت اللي اخويا بيحبها
صهيب بفرحة: بجد بجد يعني ايه الكلام ده؟؟
رعد: اه بجد وطلقتها عشان تتجوزها وتكون بني ادم مش حمار
صهيب حضن اخوه: رعد شكرا ليك مش عارف ازاي كنت عايش حياتي وانا بتخيل انك عملتلها حاجة بجد شكرا
رعد مسحله دموعه: خلاص يا اختي دموعك سخية اليومين دول 🤣( صهيب انا زعلت عليه الارض اتمسحت بكرامته)
صهيب حضنه وودعه :
دخل صهيب لفيلا والكل عارف سبب فرحته عشان رعد خبرهم
صهيب بابتسامة: انا بحبكم اويييييي
الكل بضحك: واحنا كمان
صهيب: امال فين عشق،
ندى.....
صهيب : ايييه لوحدها؟؟؟؟
- تابع الفصل التالي عبر الرابط (رواية انت ملكي فقط) اضغط على أسم الرواية