رواية ممرضة قلبي البارت الثامن عشر 18 بقلم ندى عمر
رواية ممرضة قلبي الفصل الثامن عشر 18
اسراء : بتقول ايييييييييييي انا مش همشي من هنا خالص
احمد : واحنا هنقعد هنا نعمل اي
اسراء : لااااا مش ليا دعوة وبدأت تعيط
احمد : في اي يعمر ماتسيطر علي خطيبتك شوية
عمر : ماخلاص يا إسراء عيب كدا
اسراء بعياط: لاا انت بتزعقلي لي وصوتها بدأ يعلي وهي بتعيط
عمر : خلاص اسكتي بقا وحط مصاصة في بؤها واسراء سكتت
احمد بضحك : انت كان معاك المصاصة دي لي
عمر : هااا بتقول اي
لؤي : اي دا انتي اتخطبتي لطفل بقا
عمر : في اي يجماعة دي مش ليا والله
احمد : خلاص يعمر انا عرفت لمين
عمر : انت الوحيد اللي فاهمني يصحبي
احمد بضحك : المصاصة دي ليا هههههه
عمر بيضرب احمد في كتفه: وانا اللي افتكرتك فاهمني
لميس : لحظة ياجماعة نفهم كدا انت بتقول يا عمر افتكرتك فاهمني ؟
عمر : ايوا
لميس : معني كدا ان المصاصة دي كانت ليك ههههه
عمر : والله مش ليا
اسراء بطلت عياط: امال لمين هااا رد اه انت مش بترد عشان جايبها لواحدة صح كنت بتخوني
عمر : هو انا لما افكر اخونك مش هاخونك بمصاصة يعني
اسراء : اهووووو بان علي حقيقته انا مش هكمل معاه
عمر : حقيقة اي
اسراء : انت بتقول لما افكر اخونك يعني في تفكير وهي اكيد رفضتك عشان مش عايزة مصاصة هي عايزة فلوووس
عمر : ممكن افهم هي مين دي
لؤي : استني بس هيخونك مع مين بعدين احنا في باريس مفيش حد بيتكلم عربي الا قليل خالص
اسراء : هيخوني مع لارا
عمر : بتقولي ميين هاهاها دي حرباية
اسراء : مليش دعوه انا مش هكمل معاك
احمد : في اي دا كله عشان مصاصة
اسراء : هو خلاص بان علي حقيقته
لؤي : اسراء اكيد بتهزر
اسراء : انت مش قولت بردوا لمين المصاصة دي
عمر لسا هيتكلم لقا اسراء جريت بسرعة
عمر : يمجنونة انتي رايحة فين
ولما بص وراه لقي اسراء في حضن آسر
عمر : اسراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء
اسراء اتخضت من الصوت و استخبت ورا آسر
عمر قرب منها بغضب : لاااااا وكمان وبتستخبي وراه دا انتي نهارك أسس
آسر: بس يااااااالا فيييي اي انت نسيت نفسك
عمر : دي خطيبتي و في حضن راجل غريب
آسر : اخرس دا انا في مقام جدها قريبتي اهدي بقا
عمر : هو اي
آسر: مش تكتر في الكلام واخرس
احمد : بس بس في اي
آسر: صاحبك اتجنن صح
لؤي : في اي يعمر اسراء قريبة آسر افهم بقا ونا بردوا قريبها
عمر : ونت بردوا قريبها !!! عايز تاخدها بالحضن بردوا
لؤي : انت فاهم غلط
عمر : فاهم اي يعني اي حد قريبها تروح تاخده بالحضن
لؤي : آسر دا زي جدها بالظبط
عمر : هو اي اللي زي جدها يعني مش جدها
لؤي بصوت عالي : يعمر آسر دااااا هو اللي انقذها من الموت وهي صغيرة افهم بقا
عمر : اااا ازاي
اسراء افتكرت اللي حصل وبدأت تعيط
لؤي : عاجبك كدا اسكت بقا
عمر : انا اسف مكنتش اعرف
لؤي : مش تفكرها تاني
و عمر طبطب عليها لحد لما سكتت
عمر : مسمحاني
اسراء : اه بس بشرط
عمر : اي
اسراء : كنت جايب مصاصة لي
الكل ضحك عليها
عمر : كنت رايح اشتري حاجة من أكلها و مكنش في فكة ف اداني مصاصة
اسراء : لا يشيخ استني اصدقك كدا
عمر : اقسم بالله
اسراء بجدية : كان ممكن يديك بيهم لبان
عمر : بس انا مش بأكل لبان
اسراء : يعني بتاكل مصاصة ههههه
عمر : لا والله
اسراء : اي عندك مانع
عمر : لا ابدا
اسراء : بحسب
لميس : ايوا ي مسيطره
واتمشوا شوية في باريس و بدأوا يلعبوا في التلج زي الأطفال
عمر : اسراء
اسراء : اي
عمر : هنسافر مصر الأسبوع الجاي
اسراء : تؤتؤ
عمر : مفيش اعتراض اسكتي
اسراء : اففففف
لؤي : انى مروح بقا
احمد : رايح فين ؟؟؟
عمر : مش هتروح
لؤي : ..............
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية ممرضة قلبي) اضغط على أسم الرواية