رواية منتقبه خطفت قلبي بعيونها الجزء الثاني 2 البارت الثالث 3 بقلم جاسمين محمد
رواية منتقبه خطفت قلبي بعيونها الجزء الثاني 2 الفصل الثالث 3
مصطفي وملك وعمر حطه مخدر ل حور في الاكل ولم اخلت نامت بس مش اووي راحو شالوها ورقدوها علي كنبه الانتريه وعمر قرب عند وشها عشان يرفع القناع اللي علي وشها ويتاكد اذا كانت هي ولا حد تاني ولابس قناع وراح رافع القناع
عمر ومصطفي بصدمه: ساررررر
عمر: ياولاد الك"لب بقا انا يخدعوني كدا لازم اعرف حور فين
مصطفي: اهد بس وهنعرف بس الاهم هم خطفوها منك كيف
عمر: ممكن تكون هي اللي صوتت لم طلعت واحنا علي الجزيرها بس هم اي عرفهم بالجزيره محدش كان يعرف غير ماما وملك وانت
مصطفى: وربنا ياصحبي مانا انا مستحيل اقف مع اعداك وكمان حور دي بتكون اختي قبل متكون مرات صحبي وانت عارف قد اي انا بعزها
ملك: ولا انا والله ياخوي انت عارف اني بكرهم قد اي وحور بتكون اختي وبنت عمي وصحبتي ومرات اخوي وقبل ده كله هي السبب في اللي انا فيه دلوقتي
عمر: لا كدا يبقا مافيش غير ماما ودي لو هي وربنا لانسا انها امي
ملك: اهد طيب وفكك عرفه منين الاهم نعرف مكان حور فين دلوقتي
عمر: مصطفي انت مكترتش المخدر صح
مصطفي: اه مكترتهوش
عمر: تمام انا كدا ممكن اسالها اي حاجه وهي تجاوب
ملك: كيف
عمر: استني وشوفي حور حور ردي علي
ساره: انا مش حور انا ساره حبيبتك ياعمر
عمر: طيب ياساره ياقلبي حور فين يعني احمد حطها فين
ساره: احمد خد حور من الجزيره وودها الشاليه بتاعنا في شرم
عمر: تمام ياقلبي ومين قالكم ان انا وحور كنا في الجزيره
ساره: اللي قالنا مامتك اصلا هي بتساعدنا في كل حاجه بنعملها وبتحبني اوووي
عمر: تمام ياقلبي ارتاحي انتي شوي ماشي
ساره: ماشي بس ابقا تعال ارتاح معايه
عمر: من عيوني اخلث الشغل واجي
ساره: تيب ونامت
مصطفي: هتعمل اي ياعمر
عمر: هروحلها وحياتها عندي لندم كل واحد علي اللي بيعملو فيها ولو احمد جه جمب شعر منها للمره دي موته علي ايدي
مصطفي: اهد بس وفكر ويلا نروح انا وانت مع بعض
عمر: لع انا هروح لوحدي
مصطفي: قولت يلا انا وانت خلص
عمر: طيب يلا
في شرم
حور: ارجوكم طلعوني من هنا ارجوكم
_لم المعلم يجي ابقا اتكلمي معا بطلي بقا صدعتينا
حور: طيب عايزه مياء ارجوكم
_يوه بقا دانتي رغايه وزنانه
حور: ارجوكم عطشانه
احمد جه: في اي
_عطشانه وانت مانعنا نفتح ليها الباب حتي لو اي عشان هي بي وشها
احمد: تمام يلا روحو وانا جبتلها الاكل والمياء وادخلها
_تمام ياباشااا
احمد دخل عند حور
احمد: القمر اي اخبارو
حور: احمد ارجوك طلعني من هنا انا بخاف من الاماكن المقفوله
احمد: متخافيش هو خلاص فتره وهاخدك وسافر بيكي بر وعيشك ملكه هناك اهدي ياروحي وحط ايدو علي راسها وهيشيل الخمار لكن حور مسكت ايدو
حور: لع كدا كفايه انا سكتلك تحوش النقاب وتشوف وشوي عشان مكنتش قادره اعمل حاجه بس كدت كفايه يااحمد انت اي حيوان سيبني اروح لجوزي عمر والنبي
احمد: متنطقيش اسمو تاني قدامي انتي سامع
حور: طيب سيبني والنبي
احمد: ياحور انا بحبك ومقدرش اعيش من غيرك صدقيني
حور : بس انا بكرهك ابعد عني بقااا بكرهككككك
احمد: طيب شوفي مين هيطلعك من هنا وسابها وطلع وهي فضلت تعيط
مصطفي: هو احنا لسه بدري عشان نوصل ولا قربنا
عمر: خلاص قربنا اهو
مصطفي: طيب فكر هندخل كيف
عمر: في باب سري محدش يعرفو غيري انا وساره بس
مصطفي: تمام هندخل منه
عمر: اشطااا بس ابقا خلي بالك من نفسك عشان اكيد هيكون معا رجاله ومعاها مسدسات
مصطفي: متخافش ان شاءلله خير
عمر: إن شاءلله يلا انزل وصلنا
مصطفي وعمر نزلو وفضلو يتسحبو لحد موصلو للباب ودخلو وفضلو يتسحبه لحد موصلو لاوضه ومشين من قدامها
عمر: مصطفي انا حاسس ان حور قريبه مني
مصطفي: مهي اكيد هنا ف قريبه منك يلا نروح ندور عليها
عمر: يلا وتحرك شوي وسمع صوت عياط واطي
عمر: في حد في الاضه دي وبيعيط ممكن تكون هنا
مصطفي: انا مش سامع حاجه
عمر: لع استنا وراح عند الباب
عمر: بصوت واطي في حد جوه في جد جوه في حد هنا حور فاقت وهو كان خلاص ماشي
مصطفي: مافيش حد يلا بقا
عمر: يلا
حور: عمر عمر
عمر: حور يامصطفي وجري علي الباب
عمر: حور حبيبتي انتي كويسه
حور: اه بس خايفه اوووي افتحلي
عمر: اهدي طيب وانا معاكي خلاص متخافيش
مصطفي: هنفتح الباب كيف
عمر: فضل يتلفت حوليه لحد ملاقي شاكوش ملقح راح ميل جابه
مصطفى: هيسمعونا ويجو
عمر: ميسمعو انا خلاص مستحيل اجيبه وفضل يخبط لحد ما الباب القفل اتفتح ولسه هيفتج الباب رجاله احمد جوه وفضلو يتخانقو ويضربو في بعض عمر ومصطفي في الرجاله لحد مضربوهم وراح اول مخلصو ضرب عمر جري علي الباب فتحو ودخل جري علي حور واول ما حور شافته جرت عليه وحضنته
عمر: اهدي ياقلبي متخافيش
حور: عمر متسيبنيش تاني ارجوك
عمر: متخافيش اهدي انا مستحيل اسيب حياتي اهدي ومتعيطيش ويلا تعالي نحاول نطلع قبل ما يفوقه
مصطفي: اه يلا ياحور انتي وعمر
حور: يلا
وفضلو يجرو لحد مطلعو بر وركبه العربيه ومشي
عمر: اهدي بقا محدش هيقدر يجي جمبك انا معاكي وهي فضلت ماسكه ايدو وخايفه
احمد جه لاقي رجالته مرمي علي الارض فرح جري علي الاوضه اللي فيها حور وملاقهاش فضل يضرب في رجالته
احمد: راحت فيننننن انطقو
_في اتنين جه هنا وفضلو يضربه فينا وراحو هربوها
عمر ومصطفي وحور روحو البيت
امل اول مشافتهم جرت عليهم
امل: اي ده مالها حور
منه: حور حبيبتي مالك فيكي اي
احمد: مالها حور ياحمد متنطق انت ومصطفي
عمر: انا اخدها واطلع ومصطفي يبقا يفهمكم كل حاجه وراح شايل حور وخدها وطلع بيها فوف
احمد: احكي يامصطفي مالها حور
ملك كانت داخله من الباب راحت جرت علي مصطفى
ملك: مصطفى حور لقتوها وعامله اي طمني عليها وهي فين
امل: ليه حور كانت فين ومالها
مصطفي: حور كانت مخطوفه واللي كانت موجود اليومين دول كانت ساره ولابسه قناع واحمد كان خاطف حور واحنا رحنا انقزنها
احمد: خطفها ايمتا وكيف
مصطفي: ده بقا عمر وحور يقدرو يقولهولك هي فين طنط بوسي
احمد: طلعت من الصبح لسه مجتش
مصطفي: تمام
عمر طلع حور الاوضه وخلاها خدت دش وغيرلها ورقدها علي السرير وهي قعدت حكتلو حصل كدا كيف
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها) اضغط على أسم الرواية