رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل العشرون 20 بقلم نهيلة حميمي
رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل العشرون 20
لمش متدكر أحداث فياريت يعاود يقرا بارت ١٩ عشان يدكر شوية💔راح تعرفو سبب تأخري عند انتهاء بارت
عشق بصدمة:علي
علي:عامله ايه ياعشق
تجاهلته عشق وركبت عربيتها..
علي وهو ببص عليها من زجاج عربية..
علي:بدي اتكلم معاكي شوية ياعشق
عشق:مو عندي وقت..عن ادنك
علي:بس
عشق:مفيش بس باااي
ودهبت الى منزل ملااك
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بلال:هلأ انتي جوزتي وانا بدي حقي شر*عي..
سمر:ابعد ونبي انا مو جاهزة لأشياء دي
بلال بتنهيدة:ماشي..
(تزوجو البارحة)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عشق وهي بتبص في كل مكان في بيت
عشق:شكلو أسد خاد معو فهد وجودي
بتسمع خبط على باب
عشق بستغراب:ميييين لراح يكون يخبط الساعة تأخرت هلأ
آه ليكون حيوا*ن علي..
بيتكرر خبط على باب
بتفتح عشق باب بغضب
عشق بغضب:شو بدك هلأ
لكن صدمت عندما رأت لبيخبط على باب هو جارهم عمران..
عشق بإحراج:آسفة فكرتك واحد آخر.
عمران:عادي عامله ايه هلأ يامزه عرفت أنو ملاك وجنة راح يفضلو في مستشفى قررت اجي اتسلى معاكي شوية اصلا زهقت من قعدة في بيت..
عشق بغضب:انت بتقول ايه اتلم احسن لك
عمران وهو بيقرب :لو مو تلميت راح تعملي ايه ..
عشق:اخرج من بيت
عمران وهو بيقرب منها أكثر وهي بترجع بخوف للورى..
عمران:والله انا بحبك أوي..
علي بغضب من خلف:بتحب مين ياروح امك
عمران وهو ببص وراه ..
عمران :مين انت
علي:على فكره انا للازم اسئلك مين انت وليش بتقرب من مراتي كدا
عمران بصدمة:شو مراتك ازاي؟؟
علي:ملكش دخل يله انقلع على برا..
بص عليه عمران بضيق و
خرج من بيت وغلق باب وراه بقوة ....
علي بغيض:ازاي تخليه يقرب منك كدا..
ارتمت عشق في حضنو..
عشق بعياط وخوف:بشكرك أوي كنت راح موت من خوف ..
علي بحنان:معلش حبيبتي انا معاكي ..
عشق بتدكر:ابعد عني ازاي تقرب مني كدا..
علي بضحكة:ههههه مجنونة انتي اصلا لقربتي مني..
عشق بكسوف:آسفة ..
علي:على ايه؟؟
عشق:احم احم على شي لسويتو هلأ..
علي بغباء:شو شي لسوتيه هلأ..
عشق بكسوف:خلااااص يلا على برا ياعلي بدي انام..
علي :تؤتؤ تؤتؤ حرام تطردي جوزك من بيتك
عشق بتوتر:علي انت ليش بتقرب
علي:يعني شو راح يكون بدي مثلا #بقلمي_نهيلة_حممي
وطبع قبل*ة عميقة في شفتي*ها واكثر ماجننه هو انها تبادله قب*لته صار يقبلها بجنون شالها وعيونو ختفت تحت ضلام دخل بيها اوضتها وحطها برفق على سرير ...
(وصمتت الشهرزاد عن كلام غير مباح🤫)
■■■■في صبااااح■■■
ملاك:اووف زهقت من جو مستشفى
جنة:معلش استحملي شوية على ماتخفي شوية من عملية
ملاك بفرحة:الحمد لله انها مجرد كواابيس مرعبة
جنة:كوابيس ايه؟؟
ملاك:....حكت لها كل شيء
جنة:بس دي حقيقة طيب
بصي.....وحكت لها كل شيء
ملاك بدموع:حيوا*نة تارا لساتها عايشة..
جنة:مش عارفة..
دخل فهد وأسد وجودي لأوضة..
فهد وهو يقبل جبين أمه..
فهد:عامله ايه هلأ ياست الكل..
ملاك بلهفة :حبيبي شو عملتلك تارا
فهد :ولاشي
ملاك:متأكد
فهد :ايوا
جودي بدموع:آسفة يامامي
ملاك بستغراب :على ايه
جودي:على اني فكرت انو انتي لقتلتي فهد
ملاك:معلش حبيبتي انا اصلا مااقدر ازعل منك
جنة:فهد جودي تعالو معي راح اشتري لإلكم شكلاطة..
فهد جودي:يسسس اشطا..
خرج فهد وجنة وجودي من أوضة ..
أسد :عامله ايه نهرده ياملاك
ملاك ببرود :تمام الحمد لله
أسد:ملاك انتي كويسة ليش بتتكلمي ببرود دا
ملاك:ممكن تخرج من هون بدي ارتاح
أسد بتنهيدة:تمام...
أسد في نفسو:من حقك تزعلي ياملاك بس بوعدك راح انتقم منهم
خرج اسد من اوضة مستشفى وصعد عربيتو وتوجه الى مكان ماا..
♡♡♡♡♡♡
ملاك :مو راح افضل هون فهد وجودي راح يكونو في خطر..
♡♡♡♡♡♡♤♤
- تابع الفصل التالي عبر الرابط (رواية قلوب ارهقها نبضها) اضغط على اسم الرواية